Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj. Jsem objednaný za dva týdny na přestavbu mého autí na LPG od Fa http://www.autogas-lpg.cz/ , kteří dávají systém SGI – vícebodové sekvenční vstřikování plynu holandské společnosti AG Autogas System .

Chci se zeptat, jestli s tím má už nějaké zkušenosti. Buď s tím systémem nebo s tou firmou. Jsou z Opavy, což je pro mě 50km a ještě by mi to dali na 6 měsíců na splátky, což je pro mě teď vhodné. Zase ale nechci udělat chybu.

Díky za rady a názory.

Příteli...tu vaši firmu neznám, jste od nás cca 200km daleko, takže neuvažuju nadále vpotaz tuto otázku.

Nicméně...systém AG je velice kvalitní systém, to se tady nebudeme přít. Jeho nevýhodou byl software a hledání závad. Nevím jak u nových SGI software, ale u starých software to byla katastrofa.

Jeho nevýhodou (pokud budeš mít vstřikovače SGI) je v případě poškození cena takového vstřikovače, která se pohybuje kolem 2500-3000kč/ks.

Sám si myslím ovšem to, že pokud firma má informace a znalosti a praxi se systémem AG System, pak prot ni taková diagnostika závad není velkým problémem. Já o AG system moc informací nemám, takže to vidím trochu pesimistečtějc.

Možná by bylo fajn se zeptat firmy jaký typ se do vozu bude montovat.

SGI typ 1 - pevný program od výrobce

SGI typ 2 - pevný program od výrobce

SGI typ 3 - pevný program od výrobce

SGI typ EZ - možno nastavit

SGI/DFI - možno nastavit

  • Autor

Ahoj. Moc děkuju za odpověď, teď mi odepsali, že systém bude sekvenční vstřikování Magic2 . Co to je??? Nějaké zkušenosti či rady či neduhy? A prý by tam mohli za 2 tkč přidělat i nějaký FLASH LUBE, prý na ochranu ventilových sedel. Je to nutné? Nebo srát na to?

Mockrát děkuji za radu.

Magic II jsem měl a podle mě není dobrý.Ted mam BRC,je pravda že stojí asi o 4 tis více,ale je to bez problémů.Navíc u Magicu po mě chteli navíc tuším necelou tisícovku za ukazatel stavu paliva,u BRC je to automaticky.Magic II se mi posral po roce,to znamená 30000km.Co s tím bylo nevím,protože už jsem kupoval nové auto a staré jsem prodal i s nefunkčním LPG.Určitě to šlo spravit,já jen že rok provozu je trochu málo.

  • Autor

Magic II jsem měl a podle mě není dobrý.Ted mam BRC,je pravda že stojí asi o 4 tis více,ale je to bez problémů.Navíc u Magicu po mě chteli navíc tuším necelou tisícovku za ukazatel stavu paliva,u BRC je to automaticky.Magic II se mi posral po roce,to znamená 30000km.Co s tím bylo nevím,protože už jsem kupoval nové auto a staré jsem prodal i s nefunkčním LPG.Určitě to šlo spravit,já jen že rok provozu je trochu málo.

Tý jo, tak to si mě nepotěšil, ale díky. Houby temu rozumím, takže mě dokážou opít i mlékem. Chtěl bych spolehlivý systém a odbornou montáž, tak aby mi nic neškubalo a nesvítily kontrolky atp. Jenže to je asi nemožné. Ten Magic 2 mají slevněný prý z 30tkč na 26tkč. Žádný jiný systém mi nenabídli a nevím o nikom, kdo by v okolí Bruntálu předělával auta na LPG. K této firmě jezdí hodně lidí a a okolo jsou nejznámější. Jsou tady už tak 10 let.

Ach jo, nevěděl jsem, že mi rozhodnutí na přestavbu LPG dokáže ještě něco ovlivnit.

Magic2 ... výrobcem česká firma HL Propan/Ostrava. Cenově výhodný systém. Co jsem slyšel jednoho montážníka, opustil od nich kvuli problémům se vstřikovačema MAGIC-JET.

Hodně lidí si tady stěžuje na tento systém kvuli nastavení, nicméně já vidím problém v tom, že ne každý dokáže dobře tento systém nastavit (a to je se všema systémama).

V našem okolí se Magic takřka nevyskytuje.

Jezdí mi tu jedna Laguna V6 (koupena z Brna) za celou dobu z ničehonic odešla ŘJ.

Nedávno jsem řešil Forda, špatné čidlo tlaku (cenově 200kč) a zdiagnostikoval sem 2špatné vstřiky typu MAGIC-JET.

Tak nevím no....každý systém má svoje, ke každému autu sluší něco jiného, každý systém chce trochu jiný přístup, každý se programuje a ladí jinak.

Flash Lube...není určitě nejhorší věc, ale....existují auta, které jej potřebují, existují auta které jej nepotřebují, existují auta, kterým i svou přítomností nepomůže.

... tak jak píše Paulofwocc...

Před cca třemi lety jsme montáž tohoto typu ukončili (měli jsme jej jako levnější variantu, předností tohoto systému je cena...). Se vstřikovači Magic Jet byl obecně problém, ale kolegovi zbyly v Octavii, jezdí cca 100km denně a stále šlapou... takže kus od kusu. Původní rekuktory měly problém se stálostí tlaku a přenosem tepla, nynější typ Magic3Kompakt neumím říct, ale z doslechu jsem slyšel, že má problém s oxidací hliníkové slitiny - po čase prý začne propouštět, přetěsnit nejde a je na výměnu (ale opět - stojí pakatel oproti např. BRC, ale BRC nebývá potřeba měnit...)Elektronika jde obecně dopředu, SW možnosti posledních verzí umožňují poměrně dost možností, ale to, že padá soft, ev. jednotka přestane komunikovat (jak píše Paulofwocc) jsem se již také setkal. Ohledně ceny a toho, zda je nebo není ukazatel v ceně - to je obchodní politika montážních firem. Ostatně přesnost nebývá nic moc - já jich už vyzkoušel... Stejně si nuluju denní počítadlo a přijde mi to nejpřesnější. Kdo ale používá denní počítadlo např pro evidenci soukromých a služebních jízd atp, upřednostní ukazatel. A manželka indikaci na přepínač prostě do auta chtěla, tak to má. A teď se mě stejně ptá, jestli už má tankovat, protože jede 100 km a neví, jestli jí jedna ledka bude stačit. Takže ukazatel každému podle jeho gusta.

FlashLube (ev. VAP Saver, a další obchodní názvy výrobců) asi funguje (i když jsem pátral, nenašel jsem nikde výsledky laboratorních měření, testy zkušeben nebo něco konkrétního). Ale zkušenosti se Škodovkama jsou takové, že není potřeba. Holt ještě používají na ventily a ventilová sedla poctivé materiály. Navíc zaklepávání ventilů je podle mě i o tom, jak se s autem jezdí - Stejné auto jezdí desítky tisíc v běžném městském a příměstském provozu v pohodě, ale "nepřežije" jízdu Praha - Paříž a zpět stylem natankovat plyn, 2 hodiny po dálnici 160, dotankovat plyn a dát si kafe s cígárem a hurá na další porci. Motor (zejména slůabší) je trvale dlouhodobě používán v oblasti výkonu blížícímu se maximu, a tato dlouhodobá vysoká zátěž dokáže ventilová sedla výrazně potrápit. Ale opět - u Škodovek jsem se s tím výrazně nesetkal.

Takže k Magic2 - pokud jezdíš málo kilometrů, cena přestavby je důležitá a v okolí nemontují jiné zařízení - proč ne. Ale já osobně bych si připlatil za lepší...

Věcné, jasné, výstižné. Takhle jsem ocenil při montáži rady i od Karla a raději jsem si připlatil.

Musím zaklepat, zatím pouze jezdím a nic kolem systému neřeším. A zpětně tím i děkuji všem

zde za cenné rady :palec2:

Nebuď blbý, si někde z Bruntálska...no Bruntál někde směr Ostrava, určitě poblíž najdeš nějakou "kvalitnější firmu" nebo aspoň "kvalitnější produkt". Nelákám tě do naší sféry, pro mě za mě si dej Prins...

  • Autor

Nebuď blbý, si někde z Bruntálska...no Bruntál někde směr Ostrava, určitě poblíž najdeš nějakou "kvalitnější firmu" nebo aspoň "kvalitnější produkt". Nelákám tě do naší sféry, pro mě za mě si dej Prins...

Nené, samo že nechci udělat hloupost kvůli rozdílům pár korun či pár km... Odkud jste Vy? Co by jste mi nabídli? Za jak dlouho by to bylo? A za jak dlouho by jste mě dokázali objednat? A cena? Klidně bych dojel, chci do auto to nej, co můžu mít... A pokud to MAGIC 2 není, tak klidně zapomenu na tu opavskou firmu a klíďo přijedu k Vám. Právě že na ostravsku firmy na přestavby jsou, ale neznám reference a auto jen tak někomu nenechám přes noc v dílně... Snad chápeš, ne? Ty i Karel jste fóraci a reference perfektní...

  • Autor

Ahoj. Tak nakonec mi ta opavská firma namontuje systém STAG 300 + premium se vstřikovači VALTEK II generace nebo či co.

Cena bude 25tkč, snad to bude fajn.

¨

Jinak díky za všechny informace.

U Stagu se aspoň poměrně dobře hledají závady...

jen aby ti tam ten stag premium namontovali, co vím z jednání s naším dovozcem, montuje se tak v 5% montáží.ale třeba se mýlím,

Za cenu 25000kč, jakožto nevidím do cenové politiky (jsem pouze mechanik), tak za tu cenu určitě Stag300 Premium nebude. Pokud něco za cenu 25000kč se vstřikovači Valtek34, tak jedině Stag4+Valtek34. Možná Stag300+, ale tím si nejsem jistej.

  • Autor

Nene, my jsme byli domluveni na ten MAGIC 2 za těch 25tkč, tak jsem mu říkal, že tam chci něco jiného a on že pak něco od STAGU, že BRC a Elpigaz nedělá. Tak jsem mu řekl, že bych chtěl od stagu už ten s tím OBD napojením, on že to je STAG 300 premium a že ho nikdy nemontoval ,ale že budu pokusný králík, on si rozšíří oblast a reference+zkušenosti a cenu že necháme na těch 25tkč. že na to prý nezarobí, ale že mu jde i o jiné věci. Jen co to bude nafotím, ukážu a poreferujete co a jak.

nechtěl jsem to říci naplno, odpověděl Paul, za tu cenu premium nepostaví nikdo, a ještě když se bude učit na tvém autě????? to je bez komentáře, holt na něčem se člověk učit musí....

Ale tak to není složité. Má to parádně vydařený program, za to společnost AC GAZ opět a zase chválím, nicméně ovšem tady musím opět a zase zkončit.

Mechanické záležitosti :kuk::help:

Neboj na Fábii to nepoznáš, to není problémový motor...

Změním tento příspěvek editací toho, že mě zase blbne internet... :feve:

Upraveno od PauLofWoCC

  • Autor

Já nepíšu, že NIKDY nemontoval plyn, ale že NIKDY nemontoval STAG 300 premium. Brácha měl Focuse v roce 1999 a tento týpek mu ho předěllával, takže asi nějaké zkušenosti má. A hrozně se mi i líbí ta jejich NEW dílna, kde to vypadá jako v autorizovaném servisu né§li ještě lépe. O to, že autem nebude jezdit dokud tam nebudu a že na něm nepřibude žádný škrábanec mi jen ulehčuje na svědomí. Nevím, v čem se montáž liší od jiného systému, ale asi tam moc rozdílu nebude. Spíš by pak mělo jít o to, jak to nastaví. A to se uvidí.

Těší mě jen jedno a to tím pádem cena, když se za tu cenu STAG 300 premium sehnat nedá... Co se týká nastavovaní, tvrdil mi, že pokud by byl problém s tím napojení na OBD, že to pojede i bez a normálně že by to odpojil. ?????? Víc nevím.

Ale klídek, ať už OBD napojíš nebo ne to pojede normálně.

Základem je dobře provést montáž. I kdyby to naladil špatně nebo něco nastavil špatně, a nebude si s tím vědět rady, tak zaplatíš, chytneš auto a zajedeš k někomu kdo ti to za 250-500kč udělá.

  • Autor

Tak LPG namontováno. Trvalko to nakonec 2 dny, najeto zatím 400km a zatím pohoda. Občas to jakoby škubne, ale prý ať to neřeším dokud nenajedu pár tkm, že pak se mám stavit na doladění či co... Jinak cena nakonec 25500kč, ale mám plnou nádrž. :)

post-21728-087759900 1280503552_thumb.jp

post-21728-032083000 1280503694_thumb.jp

post-21728-035217200 1280503734_thumb.jp

post-21728-021477400 1280503773_thumb.jp

Upraveno od Thopr

Tak at ti pěkně jezdí dalších 400000:) :palec2: :palec2:

... a je to. Cena více než dobrá, je to skutečně poctivej 300 Premium - reduktor Tomasetto s integrovaným filtrem kap. fáze, vstřikovače Valtec34, filtr LPG plynné fáze společně s MAP senzorem, čidlem tlaku a teploty LPG. Takže na materiálu tě taky nevo.... A navíc se mi líběj ty čísla na filtrech LPG (ne krasopisem, ale myšlenkou...) - předpokládám že je to stav tachometru při montáži - každej hned uvidí, jak dlouho tam jsou, a nebude muset špekulovat... Takže to asi fakt nedělaj první tejden, a už si něco prošli. Dva dny montáže bych jim nezazlívat - aspoň nespurtujou, aby to tam bez rozmyslu naházeli z krabice. Akorát jak píšeš, že to občas jakoby škubne.... to by nemělo. To, že chtěj auto ještě po nějakejch km skouknout - v pořádku. Ale sem tam škubnutí (nevim jak podstatný)... Jak dlouho tam jsou svíce? Moje zkušenost obecně na LPG 20000km, teď jsem na svý 1,8T zkoušel iridiový, a šly 28.000km a dost. Ale vobyčejný podle toho jak jsem to honil cca 10000km. Takže jestli při přestavbně svíce neměnili, a máš je tam delší dobu, zkus vyměni. A cvím, že svíčky jsou vděčný téma na hádky mezi plynařema... ale aspoň jednu radu si neodpustim. Dej tam jednobodový, standartního výrobce. U plynu určitě (aspoň podle mejch zkušeností a názoru...) neplatí, že tuningový, s kluznou, povrchovou jiskrou či třemi či více elektrodami nebo takovým vykrajovaným cimbuřím či co si ještě vývojáři navymejšlej je to nejlepší.

Takže gratuluju, a držim palec ať to dobře slouží.

S motorem 1.4 16V 55kW se nesmí experimentovat,je to bestie, nadupané, jednobody tam stopro nepůjdou, nejlíp original BRISK DR15TC, mají 3 vývody, jinak u těchto motorů na plyn když necháš svíčky dlouho/cca 20 000,víc ne/, z ničeho nic odejdou kabely a zároveň i zap.trafo/dvojcivka/, někdy to blbne a škube, když je napojený drát pro snímání otáček na jedné polovině té cívky....Ivane, do svého zkus dát Brisk DR 15 YPP-1, platinové, já je dávám do supů a 1.8T, vydrží i 50 000...

P.S.

Sory, nechalů jsem se unést těmi kilometry na filtrech...

Takže to svoje hodnocení trochu upřesním...

Aby se dalo říct, že je to plnohodnotné Premium, měl by být asi pod palubkou blízko OBD zásuvky adaptér OBD (dávaj k němu krátkou kabeláž, tak si myslím, že je umístěn tam, je to malá krabička cca 2x3x7cm...) Vede k němu cca 6 drátů. a převádí datový tok z OBD zásuvky do jednotky LPG. Jeho absence, nebo SW neaktivování nebude u Fabie mít žádný negativní vliv na funkci (spotřebu, výkon, škubání...) za předpokladu, že vše ostatní je OK. Naopak jeho špatné naprogramování může mít vliv negativní. Použití OBD adapteru je však příjemné zlepšení komfortu nastavování i budoucích servisů (nemusim při ladění držet v druhý ruce čtečku...), a když je správně použit, je to další krok k bezúdržbovosti nastavení LPG.

Tak snad vše.

Ivan

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.