lubakar Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Zdravím všechny, Octavia II generace přestala vždy táhnout když jsem se dostal na rychlost kolem 100km/h, pak jsem měl problem vyject i menčí stoupání na dálnici. Když se vypne motor tak zas nějakou dobu jela cca k té stovce. Po nějaké době se rozsvítila kontrolka výfukovích plynú a při nastartování to psalo emise do dílny! Dnes jsem byl ve Škodovce a tam mi řekly že to bude turbo cena je 40000kč + práce a nebo oprava 20000kč + práce. Při dotazu na číslo dílu který potřebuji se zaměstnanec cukal:-) nakonec mi napsal na kousek lístku číslo viz foto. bohužel podle toho čísla se mi nedaří nic najít, nevím jestli mi ho napsal schválně špatně... Dá se vyčíst z diagnostiky? Navíc mi to přijde že diagnostika našla další závadu, proč mě o ní neřekl? Prosím o rady, tipy a názory. Díky Luboš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Ahoj, auto by som radsej niekomu kto sa tomu venuje a je sikovnejsi ako mastri zo Skodovky. Auto najprv treba nalogovat cim zistis ako ide turbo. Je to lacnesie ako zistovanie s novym dielom Ak nemas ziadneho znameho pokukaj tu na fore su tu sikovny ludia Este k tomu dielu je to vyfukove potrubie s turbom. Vela stastia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 23. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Díky za reakci, nalogovat to je diagnostika? Známého bohužel nemám Nevíš náhodou o někom šikovném z Prahy 6? Jak jsi přišel na to potrubí? S tím se ve škodovce nepochlubyly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Kontaktuj nick Garny, má na P6 servis, myslím, že ti to rád opraví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Ja som zo zapadneho slovenska takze moc kamosov v Prahe nemam Treba napichnut auto, povozit sa a hned zistis ci je turbo k.o. Pri tom cisle dielu co Ti napisal ten mechos treba brat do uvahy ludsky faktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 24. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Kontaktuj nick Garny, má na P6 servis, myslím, že ti to rád opraví Díky za tip, určitě se mu ozvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 24. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Ja som zo zapadneho slovenska takze moc kamosov v Prahe nemam Treba napichnut auto, povozit sa a hned zistis ci je turbo k.o. Pri tom cisle dielu co Ti napisal ten mechos treba brat do uvahy ludsky faktor Turbo ze začátku funguje normálně, vypne až při větší zátěži. Nevíš co znamená to H v závorce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 24. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Chlapy, vyznáte se někdo v tom výpisu z diagnostiky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 24. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Chlapy, vyznáte se někdo v tom výpisu z diagnostiky? Máte někdo zkušenost s repasovaným turbem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz@ Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 ta první chyba - mělo by stačit turbo vyndat a vyčistit naklápění lopatek. děla to často snad u všech tdi. Chce to taky trošku to auto prohnat a ne to furt podtáčet a šetřit, pak to dělá tohle. Ve škodovce ti řekli že je turbo v háji protože je to pro ně snažší dát jinej díl než se s*át s tim tvým. Osobně bych to ze Škoda "servisu" odvezl co nejrychleji pryč a dal to někam jinam. tu druhou chybu nevím co je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 25. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 ta první chyba - mělo by stačit turbo vyndat a vyčistit naklápění lopatek. děla to často snad u všech tdi. Chce to taky trošku to auto prohnat a ne to furt podtáčet a šetřit, pak to dělá tohle. Ve škodovce ti řekli že je turbo v háji protože je to pro ně snažší dát jinej díl než se s*át s tim tvým. Osobně bych to ze Škoda "servisu" odvezl co nejrychleji pryč a dal to někam jinam. tu druhou chybu nevím co je No ze škodovky jsem to už odvezl... Napadlo mě spíš jestli není třeba ho nechat někde zrepasovat protože bylo slyšet i houkání v určitých otáčkách. Jinak máš asi pravdu že se stím nechtěj s*át protože mi nechtěl říct ani co s tím turbem je, nabídl opravu za 20000kč Doufám že najdu někoho vstřícnějšího.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 NAPIS GARNYmu . Odpoved si uz dostal o par riadkou vyssie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 26. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2010 Nemá někdo nějaké zkušenosti s tímto. U280 ruční scanner pro čtení a mazání chyb.kódů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.