Milaa Vloženo 28. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 (editace) Zdravim vsechny, v nejblizsi dobe se chystam poridit OII a nemuzu se rozhodnout, ktery motor poridit. Vyloucil jsem naftu (subjektivne se mi v benzinu jezdi lepe) a po projeti v 1.4 tsi, 1.8 tsi a rs 2.0 tfsi jsem vyradil 1.4. Zbyle dva motory se mi zamlouvaji oba. RSko je sice o neco pruznejsi, ale kdybych nevedel, ze ma papirove o 40 koni vice, tak bych to ani nahodou do toho motoru nerekl. 1.8 bude mit o neco mensi spotrebu a pojisteni. Hlavni rozdil vidim v tom, ze RSko drzi na silnici fakt krasne a klasicka oktavka s 1.8 moc ne. Prislo mi, ze jsem to musel porad rovnat, abych nebyl v prikope. Takze pocit z jizdy je jednoznacne lepsi v RSku. Rocne najezdim tak 10 - 15tis takze se moc nezapoti:). Jezdim tak 50% Praha, 30% dalnice a 20% okresky. Kdyz mam naladu, tak si rad trochu zazavodim, jinak normalka v desetiprocentnim limitu (vyjma dalnice:)) Cenove se da sehnat za stejnou cenu OII RS 2009 rok a OII facelift 1.8 Elegance 2009 do 20 tis najeto. Kdyz to shrnu, tak: Motory oba slusne Cena stejna Vybava podobna Jizda jednoznacne lepsi RS Zajimaji me vase nazory a zkusenosti. Hlavne spolehlivost motoru a vubec co je z vaseho pohledu lepsi volba. Dik M Editováno: 28. Červenec 2010, autor: Milaa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan barty Vloženo 28. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 jednoznacne bych sel do RS a nebo bych za dane penize koupil nejaky lehce jety superb II 1.8tsi ktery mozna vyjde levneji nez to rs a bude v lepsi vybave ale pokud chces octavii II tak bych radil rs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 28. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 Samozrejme RS Ale 1.8TSI je tiež super ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milaa Vloženo 28. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 Mate k tomu nejake poznatky proc spis RS a popripade jak ten motor drzi? Mam na mysli, jestli nejsou nejake zname zavady toho motoru (ze se treba po 50 tis vysype turbo nebo neco podobneho). Je realne s tim najezdit 150 tis bez vetsich oprav? M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 28. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 jestli můžu, tak ... RS. A podívej se do kategorie motor - je tam 34 stránek o RS s tímto motorem, tak příjemné čtení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 S toho jak jsi položil otázku se dá jednoznačně odpovědět ať jdeš do eRSa. Ale moc nechápu jaktože je za stejné peníze stejný MR jak Elegance s 1.8 TSI a RS 2.0 TSI. Protože pokud máš opravdu obě auta stejně drahá, tak pak jedině RS. Za ty prachyy dostanš navíc oproti Eleganci 1.8 TSI lepší brzdy, sportovní sedačky (ale ty možná jsou jako připl. výbava i v 1.8) denní LED světla, 17" popř. 18" kola (díky nim ti možná přišlo že RS drží jak přilepená - co bylo za kola na té 1.8 TSI? Pokud 15" tak se není čemu divit...) V Eleganci zase ale oproti RS získáš zadní parkovací čidla (v RS jsou za připlatek) Jinak v RS 2.0 TFSI (s tím starším TFSI co má turbo ještě chlazené vzduchem) jsem jel a sám vlastním 1.8 TSI (po FL) a můj subjektivní názor je ten že do cca. 150km/h jsou ty motory dost vyrovnané, nad 150 km/h už začíná mít navrch RS. Ale na předjíždění na okreskách v rychlostech kolem 120 - 130 km/h skoro nepoznáš rozdíl těch 29kW. Co se týče spotřeby paliva, tak já mám s mojí 1.8 TSI (po 3500km najetých) zatím spotřebu 7 litru/100km, u RS bych to tipoval tak o 3 deci navíc, ale to je pouze moje doměnka, která se nezakládá na zkušenostech, pač s RS jsem jel jen jednou a to necelých 100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milaa Vloženo 30. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 To rsko je za stejnou cenu, protoze je to verze bez faceliftu a motor, ktery jsi zminoval:). Jinak kola na rsku byla 17 a na 1.8 to byla 15 jak pises, coz je samozrejme na stabilite znat, ale presto neverim, ze kdyz dam ty 17 ky na 1.8, tak ze to bude stejne pevny. Hraje tam roli i snizeni a podvozek. Jake mas dojmy z 1.8? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Jaké mám dojmy z 1.8 TSI? Jedním slovem výborné! Ale ty samé dojmy bych měl aji s RSka. To je subjektivní a když se zeptáš spokojeného majitele OII s 1.4 MPI jaké má s toho dojmy, tak ti taky napíše že kladné hodnocení. Ale kdybych to teda ve zkratce shrnul, tak 1.8 TSI jede pěkně, má dost síli v kterýchkoliv otáčkách (teda až tak od těch 1800 až do 7000) Je tichá, nevybruje, za 3500km mi sežrala cca. 2mm oleje na rysce a pokud jezdíš plynule a předvídavě tak s ní můžeš jezdit za 6,5 l/100. Má dlouhé převody, takže třeba město jezdím z 99% na dvojku, při dálničních 140 toči jen 2800 ot. a žere 7 litrů. Zapnutá klima jde na pokelsu výkonu cítit jen nepatrně. Co víc bys chtěl slyšet? Má ten motor nějaké zápory? Zatím po 3500 km jsem žádný zápor neobjevil, jen samé pozitiva a sociální jistoty! Tak doufám že to tak bude i nadále Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 to Marios: 1.8 TSi ti bere 6,5 až 7 litrů? Tak to mi půjč tvoji nohu, s tím jezdím s 1.4 TSi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 A co se ti na tom nezdá? Jestli máš 1.4 TSI a nebo 1.8 TSI není ve spotřebě rozdílu.Ty motory jsou úsporné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 motory jsou úsporné, to ano, jen má noha je poněkud těžší Jeden můj kolega v práci má Yetiho v 1.8 TSI 4x4 a prý má sprtřebu 7l/100km takže příště jdu do 1.8 TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 motory jsou úsporné, to ano, jen má noha je poněkud těžší Jeden můj kolega v práci má Yetiho v 1.8 TSI 4x4 a prý má sprtřebu 7l/100km takže příště jdu do 1.8 TSI u služebního ? - jo, ale neřekl že z prudkýho kopce na šestku, mám ho a pod 8,5 litru se jezdit dá tak leda na důchodce. Sám mám ideální cestovní rychlost s příjemným pocitem z jízdy za 10 litrů na 100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Ahoj :-))) co radit obojí sis vybral dobře.......FACE je novej a 1.8TSI také super....a řadou generace by si byl dál(i při následném prodeji)......ovšem OIIRS klasika je také v pořádku.......já bych volil OIIRS combajn :-)))) MRS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milaa Vloženo 2. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Diky za nazory. Asi to bude RS. Bohuzel budu muset pockat az do vanoc:(. Treba budou pred vanocema jeste nejake slevy. Kdyby nejak rozumne kleslo RS s faceliftem, tak bych za to neco priplatil, ale 620tis co se da sehnat ted, do toho davat nebudu. Kazdopadne to na 95% bude eRSo. Uz aby byly vanoce:) Diky M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 u služebního ? - jo, ale neřekl že z prudkýho kopce na šestku, mám ho a pod 8,5 litru se jezdit dá tak leda na důchodce. Sám mám ideální cestovní rychlost s příjemným pocitem z jízdy za 10 litrů na 100. má ho jako soukromého, mě se to taky nezdálo, tak jsem se zeptal znovu a prý za 7/100, jo je mu asi 55 let co se budu s někým dohadovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Tak pokud chcceš dát do auta 600 tis. a rozhoduješ se mezi předFL RS (jetou) a nebo za ty prachy úplnou funglovkou na zakázku vyrobenou FL 1.8 TSI Elegance, tak bych šel určitě do nového. Navíc tě nebude stát ani těch 600 tis. Já svoji na zakázku vyrobenou Eleganci s pár připlatky koupil hodně pod 600 tis. Takže jestli stojí otazka tak že, jetou RS a nebo novou 1.8 TSI tak u mě to je jasně 1.8 TSI! Nové je vždy lepší!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brothas Vloženo 25. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2010 Tak pokud chcceš dát do auta 600 tis. a rozhoduješ se mezi předFL RS (jetou) a nebo za ty prachy úplnou funglovkou na zakázku vyrobenou FL 1.8 TSI Elegance, tak bych šel určitě do nového. Navíc tě nebude stát ani těch 600 tis. Já svoji na zakázku vyrobenou Eleganci s pár připlatky koupil hodně pod 600 tis. Takže jestli stojí otazka tak že, jetou RS a nebo novou 1.8 TSI tak u mě to je jasně 1.8 TSI! Nové je vždy lepší!!! Uz dlouho nikdo nereagoval, tak nevim, jestli je to jeste aktualni. Ale jak jiz bylo receno. Nove je nove. Nicmene ja jsem ted akorat taky porizoval RS primo ze skodovky lehce jete do 600 a kdybych ja stal pred tou samou volbou, tak jdu do jeteho ze skodovky. Jsou to auta max rok stara, do 30000 a jezdi s tim jeden clovek a neni to zadne predvadecka, co ji skoro kazdej huntuje. :-( Maji tam velkou slevu a ty auta jsou nabuseny. Moje ma hodnotu necelych 900. Ted jsem koukal na autojarov a jedno RSko tam za 550 je primo ze skodovky s necelyma 25tis najeto. A je to face a combi. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 25. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2010 Přesně takové dilema jsem měl i já. Nakonec to padlo na starší ERESO (benzin, kombajn) a vubec toho nelituju. Facelift se mi stejně nelíbí a Jestli máš trošku sportovní duši tak si kup ERESO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 25. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2010 i 1.8 TSI nabídne sportovní duši přijemné svezení Pokud se tu bavíme o rozhodnutí mezi 2.0 TSI a 1.8 TSI a cena je kolem 600 tis. kč tak potom si myslím už není o čem přemýšlet, jelikož za nějakých 630 tis. Kč se dá koupit fungl nová, nejteá OIIRS FL. Já měl předtím na mysli rozhodování mezi novou 1.8 TSI a jetou a starou neFL RS do 500 tis. kč. Nehledě na to že 1.8 TSI je modernější jak 2.0 TFSI v neFL eRSu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.