Přejít na obsah

OII RS 2.0 TFSI nebo 1.8 TSI facelift?


Milaa

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny,

v nejblizsi dobe se chystam poridit OII a nemuzu se rozhodnout, ktery motor poridit. Vyloucil jsem naftu (subjektivne se mi v benzinu jezdi lepe) a po projeti v 1.4 tsi, 1.8 tsi a rs 2.0 tfsi jsem vyradil 1.4. Zbyle dva motory se mi zamlouvaji oba. RSko je sice o neco pruznejsi, ale kdybych nevedel, ze ma papirove o 40 koni vice, tak bych to ani nahodou do toho motoru nerekl. 1.8 bude mit o neco mensi spotrebu a pojisteni. Hlavni rozdil vidim v tom, ze RSko drzi na silnici fakt krasne a klasicka oktavka s 1.8 moc ne. Prislo mi, ze jsem to musel porad rovnat, abych nebyl v prikope. Takze pocit z jizdy je jednoznacne lepsi v RSku. Rocne najezdim tak 10 - 15tis takze se moc nezapoti:). Jezdim tak 50% Praha, 30% dalnice a 20% okresky. Kdyz mam naladu, tak si rad trochu zazavodim, jinak normalka v desetiprocentnim limitu (vyjma dalnice:))

Cenove se da sehnat za stejnou cenu OII RS 2009 rok a OII facelift 1.8 Elegance 2009 do 20 tis najeto.

Kdyz to shrnu, tak:

Motory oba slusne

Cena stejna

Vybava podobna

Jizda jednoznacne lepsi RS

Zajimaji me vase nazory a zkusenosti. Hlavne spolehlivost motoru a vubec co je z vaseho pohledu lepsi volba.

Dik M

Editováno: , autor: Milaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S toho jak jsi položil otázku se dá jednoznačně odpovědět ať jdeš do eRSa. Ale moc nechápu jaktože je za stejné peníze stejný MR jak Elegance s 1.8 TSI a RS 2.0 TSI. Protože pokud máš opravdu obě auta stejně drahá, tak pak jedině RS. Za ty prachyy dostanš navíc oproti Eleganci 1.8 TSI lepší brzdy, sportovní sedačky (ale ty možná jsou jako připl. výbava i v 1.8) denní LED světla, 17" popř. 18" kola (díky nim ti možná přišlo že RS drží jak přilepená - co bylo za kola na té 1.8 TSI? Pokud 15" tak se není čemu divit...) V Eleganci zase ale oproti RS získáš zadní parkovací čidla (v RS jsou za připlatek)

Jinak v RS 2.0 TFSI (s tím starším TFSI co má turbo ještě chlazené vzduchem) jsem jel a sám vlastním 1.8 TSI (po FL) a můj subjektivní názor je ten že do cca. 150km/h jsou ty motory dost vyrovnané, nad 150 km/h už začíná mít navrch RS. Ale na předjíždění na okreskách v rychlostech kolem 120 - 130 km/h skoro nepoznáš rozdíl těch 29kW. Co se týče spotřeby paliva, tak já mám s mojí 1.8 TSI (po 3500km najetých) zatím spotřebu 7 litru/100km, u RS bych to tipoval tak o 3 deci navíc, ale to je pouze moje doměnka, která se nezakládá na zkušenostech, pač s RS jsem jel jen jednou a to necelých 100 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rsko je za stejnou cenu, protoze je to verze bez faceliftu a motor, ktery jsi zminoval:). Jinak kola na rsku byla 17 a na 1.8 to byla 15 jak pises, coz je samozrejme na stabilite znat, ale presto neverim, ze kdyz dam ty 17 ky na 1.8, tak ze to bude stejne pevny. Hraje tam roli i snizeni a podvozek. Jake mas dojmy z 1.8?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaké mám dojmy z 1.8 TSI? Jedním slovem výborné! Ale ty samé dojmy bych měl aji s RSka. To je subjektivní a když se zeptáš spokojeného majitele OII s 1.4 MPI jaké má s toho dojmy, tak ti taky napíše že kladné hodnocení. Ale kdybych to teda ve zkratce shrnul, tak 1.8 TSI jede pěkně, má dost síli v kterýchkoliv otáčkách (teda až tak od těch 1800 až do 7000) Je tichá, nevybruje, za 3500km mi sežrala cca. 2mm oleje na rysce a pokud jezdíš plynule a předvídavě tak s ní můžeš jezdit za 6,5 l/100. Má dlouhé převody, takže třeba město jezdím z 99% na dvojku, při dálničních 140 toči jen 2800 ot. a žere 7 litrů. Zapnutá klima jde na pokelsu výkonu cítit jen nepatrně. Co víc bys chtěl slyšet? Má ten motor nějaké zápory? Zatím po 3500 km jsem žádný zápor neobjevil, jen samé pozitiva a sociální jistoty! Tak doufám že to tak bude i nadále :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motory jsou úsporné, to ano, jen má noha je poněkud těžší :palec2: Jeden můj kolega v práci má Yetiho v 1.8 TSI 4x4 a prý má sprtřebu 7l/100km

takže příště jdu do 1.8 TSI :feve:

u služebního ? - jo, ale neřekl že z prudkýho kopce na šestku, mám ho a pod 8,5 litru se jezdit dá tak leda na důchodce. Sám mám ideální cestovní rychlost s příjemným pocitem z jízdy za 10 litrů na 100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za nazory. Asi to bude RS. Bohuzel budu muset pockat az do vanoc:(. Treba budou pred vanocema jeste nejake slevy. Kdyby nejak rozumne kleslo RS s faceliftem, tak bych za to neco priplatil, ale 620tis co se da sehnat ted, do toho davat nebudu. Kazdopadne to na 95% bude eRSo. Uz aby byly vanoce:)

Diky M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u služebního ? - jo, ale neřekl že z prudkýho kopce na šestku, mám ho a pod 8,5 litru se jezdit dá tak leda na důchodce. Sám mám ideální cestovní rychlost s příjemným pocitem z jízdy za 10 litrů na 100.

má ho jako soukromého, mě se to taky nezdálo, tak jsem se zeptal znovu a prý za 7/100, jo je mu asi 55 let :smich: co se budu s někým dohadovat :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud chcceš dát do auta 600 tis. a rozhoduješ se mezi předFL RS (jetou) a nebo za ty prachy úplnou funglovkou na zakázku vyrobenou FL 1.8 TSI Elegance, tak bych šel určitě do nového. Navíc tě nebude stát ani těch 600 tis. Já svoji na zakázku vyrobenou Eleganci s pár připlatky koupil hodně pod 600 tis. Takže jestli stojí otazka tak že, jetou RS a nebo novou 1.8 TSI tak u mě to je jasně 1.8 TSI! Nové je vždy lepší!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak pokud chcceš dát do auta 600 tis. a rozhoduješ se mezi předFL RS (jetou) a nebo za ty prachy úplnou funglovkou na zakázku vyrobenou FL 1.8 TSI Elegance, tak bych šel určitě do nového. Navíc tě nebude stát ani těch 600 tis. Já svoji na zakázku vyrobenou Eleganci s pár připlatky koupil hodně pod 600 tis. Takže jestli stojí otazka tak že, jetou RS a nebo novou 1.8 TSI tak u mě to je jasně 1.8 TSI! Nové je vždy lepší!!!

Uz dlouho nikdo nereagoval, tak nevim, jestli je to jeste aktualni.

Ale jak jiz bylo receno. Nove je nove. Nicmene ja jsem ted akorat taky porizoval RS primo ze skodovky lehce jete do 600 a kdybych ja stal pred tou samou volbou, tak jdu do jeteho ze skodovky. Jsou to auta max rok stara, do 30000 a jezdi s tim jeden clovek a neni to zadne predvadecka, co ji skoro kazdej huntuje. :-(

Maji tam velkou slevu a ty auta jsou nabuseny. Moje ma hodnotu necelych 900. Ted jsem koukal na autojarov a jedno RSko tam za 550 je primo ze skodovky s necelyma 25tis najeto. A je to face a combi. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i 1.8 TSI nabídne sportovní duši přijemné svezení :) Pokud se tu bavíme o rozhodnutí mezi 2.0 TSI a 1.8 TSI a cena je kolem 600 tis. kč tak potom si myslím už není o čem přemýšlet, jelikož za nějakých 630 tis. Kč se dá koupit fungl nová, nejteá OIIRS FL. Já měl předtím na mysli rozhodování mezi novou 1.8 TSI a jetou a starou neFL RS do 500 tis. kč. Nehledě na to že 1.8 TSI je modernější jak 2.0 TFSI v neFL eRSu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...