ywes Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Zdar hosi! Moj bratranec ma problem. Ma moznost cez mna kupit motor 1.8 turbo a chcel by ho nahodit do svojej 1.6. Pomimo technickych problemov, ako je to s moznostou "zoficialnit" taketo vozidlo. Myslim prepisat papierovo na policii motor 1.6 na 1.8. Chodi s tym casto do zahranicia a nechce mat problemy...Niekto mi hovoril, ze pokial sa meni benzin za benzin a naviac je to motor oficialne montovany do vozidla, ze to ide.U nas na slovensku sa uz naviac neeviduju cisla motorov... Citovat
malisss Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Tezko rict u nas se cisla take neeviduji, ALE musi ti souhlasit typ motoru. Minuly rok jsem mel felicii a tak byla po totalni bouracce , takze jina kastle a novej motor - oboje fakt novy a problem byl v tom, ze na tom bloku motoru nebylo cislo ani typ motoru. Cislo nevadi to nechas prepsat-vymazat ale typ ti tam musi sedet. Tot muj nazor a zkusenost. Citovat
Tompo Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 No nevim, nevim, ale ta turbina bije do očí u 1.6..... Citovat
ywes Vloženo 29. Květen 2006 Autor Vloženo 29. Květen 2006 A co sa rozumie pod typom motora? Oznacenie z tovarne? Oznacenie povodneho motora co tam ma AKL, to akoze musi ist motor typu AKL do vnutra???? Citovat
reddy Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 každý motor má svůj typ, konkrétní označení motoru fakt neznám, od toho tady jsou jiní machři, ale ten typ musí souhlasit. Když chceš změnu typu motoru, existuje možná možnost, kdy u výrobce auta požádáš o vyjádření. ale ruku na srdce, není to jenom o výměně motoru, co brzdy atd...?????? už se to tady minimálně jednou probíralo, raději origo 1.8 T než bastit 1.6, ale to je jen můj názor Citovat
malisss Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 každý motor má svůj typ, konkrétní označení motoru fakt neznám, od toho tady jsou jiní machři, ale ten typ musí souhlasit. Když chceš změnu typu motoru, existuje možná možnost, kdy u výrobce auta požádáš o vyjádření.ale ruku na srdce, není to jenom o výměně motoru, co brzdy atd...?????? už se to tady minimálně jednou probíralo, raději origo 1.8 T než bastit 1.6, ale to je jen můj názor jojo presne tak - ty brzdy na ten motor nejsou ! Citovat
krupica Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 imho do afta nemozes nasackovat novy motor, nikde ti to neuznaju. Jedine co si mozes vymenit hlavu motora Citovat
Fugenbunt Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 No ono je to nejak tak ze muzes vymenit motor za jinej typ kterej se tam montuje ale nesmis zvýšit Výkon, takže třeba 1,4 by si tam dat mohl. Citovat
ywes Vloženo 30. Květen 2006 Autor Vloženo 30. Květen 2006 Noo, brzdy mu stacit budu. Bratranec je rovnaky manik ako ja, len nie je clen octaviaclubu-inac asi prevezme teraz po mne stafetu. Podstatne je, ze tam ma brzdy z rs-y a abs (co som ja nemal), takze problem inde ako v papieroch nevidim.... dik za info Citovat
Tompo Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 Já nevím, jde všechno, ale toho s*aní okolo toho, to nejsou jen brzdy...... Citovat
Davon Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 Myslim ze kdyby to slo, MartinRS by si to urcite nejak zaridil, ikdyz menil dvoulitr za 1,8TRS Dle me to nepujde, pokud ano, tak ti to zhnusej vsemi moznymi formalitami, ze se na to ten dotycny radeji vykasle... Citovat
Tompo Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 Znám jednoho maníka, který do slabé 1.6 narval 1.8T komplet i s tapecem, měl to načerno.....Naposled jsem ho viděl před půl rokem a to ho čekala TP, nevím jak dopadl, ale radostnej nebyl.......Podle mně je to nesmysl, ale to už se tu řešilo x-krát Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.