Joppien Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 Zdravím, mám Feldu combi, 1.3 MPi (50 kW), r.v. 1999, přes 180500 km. Za jízdy nebo při stání se chvilkama dusí, že otáčky z normálu padají skoro ke nule a chybělo vždy málo, aby se motor sám vypnul. Musel sem podržet plyn, nebo za jízdy zničehonic se zadusí, motor chvilkama pracuje nepravidelně a když dlouho držím plyn, tak otáčky zůstávají při určitých otáčkách, ale auto se chvilkama dusí a nejede. Měl sem podezření na špatnej benál, ale může to dělat i něco jiného? Ucpaný katalyzátor? Výfuk to nebude, neboť ho mám komplet novej teprve půlroku, jen katalyzátor nebyl měněn, co s tím? Diagnostika to dokáže zjistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 vidim to na klapku...vyčistit, udělat základní nastavení samozřejmě prvně začít od výměny palivovyho a vzduchovyho filtru! radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 2. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2010 Tak jsem zatím nic nevyměnil a nevyčistil. Vyměnil jsem stálou benzinku jímž byl Lukoil za benzinku Tesco a Benzina, doteď již nabraná pátá plná nádrž a žádný problém. Takže to bylo opět stupidním špatným palivem, už potřetí za poslední rok, grrr :/ Klapku a palivovej filtr jsem hned vyloučil, neboť samý problém jsem měl i při 175 000 km a bylo to odzkoušené a vyčištěné. A bylo to také špatným palivem. ČOI také zjistila, že drtivá věština benzinek rapidně v létě zhoršila s kvalitou paliv, nejvíce s naftou. Takže se radši vyhýbejte benzinkám Lukoil, neboť z bohaté zkušenosti vím, že zlatý osvědčený motor 1.3 MPi je dost citlivej na kvalitu paliva. Takže pokud se vám auto začne příště dusit, nebo se vypínat na křížovatce, nebo s obtížema zvládne jet jen 100 km/h a víc to nedá tak zkuste co nejvíce vyjezdit benzín a nabrat ho úplně jinde. Pokud bude problém i po druhé či třetí benzince přetrvávat, tak se samozřejmě mrknětě na klapku, nastavení, filtry apod., než vyhazovat peníze v servisu a pak zjistit po pár hodinách hledání, jako idiot, že to bude špatným palivem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 4. Září 2010 Sdílet Vloženo 4. Září 2010 vyjet nádrž uplně nadoraz je taky naho... protože pak to saje ten bordel ze spodku nádrže a to taky není dobrý, pro sítko na čerpadle, palivové filtr atd. radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelfelda Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 teď to bylo snad benzínem ale příště nech přeměřit střídu škrtící klapky, může být vadný krokomotorek ovládání a to normálně nezjistíš ani vyčištěním, při takovém počtu najetých km a pokud je klapka asi 100000Km tak bych šel do nové (stačí i čína) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 24. Květen 2014 Sdílet Vloženo 24. Květen 2014 zdravím a mám dotaz:s feldou BMM 1.3 50 kw r.v.1996 najeto 140 00,jezdí jí dcera teď si stěžuje,že motor občas netáhne a dusí se,někdy i chcípne.Poprvé to bylo někdy před 3 měsíci,auto jsem si půjčil a projel na dálnici.Při 130 to jelo normálně,ale když jsem šlápl na plyn až k podlaze,jakoby motoru došla šťáva,vynechal,pustil jsem plyn a po několika vteřinách se chytil a jelo to dál.Několikrát jsem to zopakoval a stejný výsledek.Usoudil jsem,že může být zanešený pal.filtr,nechal jsem ho vyměnit,auto vrátil dceři a doufal jsem,že je to v pořádku.Není.Teď to auto se dusí při jakékoliv rychlosti,chvíli jede,pak zase ne.Protože dcera tankuje vždy tak 10 litrů,v podstatě každou chvíli jede na rezervu.Teď taky a problémy.Natankoval jsem půl nádrže,přidal VIF a motor jede.Usuzuji,že někde je přicpaná palivová cesta.Palivový filtr je nový,je v nádrži nějaké sítko nebo sací koš kromě pal.čerpadla,které se může přicpat bordelem ze dna nádrže?Ptám se tady a ne v servisu,protože v pátek jsem kupoval v a.servisu vzduchový filtr a odborníci mi prodali špatný filtr který nepasuje.Jsem nas.....,protože jsem si na to vzal volno,že dám auto v sobotu dohromady a nemůžu nic.Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 svíčky mají najeto 30 000,taky uvažuji o výměně,cívka to asi nebude protože to jsem zažil na kámošově feldě a to se chová trochu jinak.V týdnu jde felda do servisu,tak uvidím a dám vědět.Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Svíce ve felině vydrží tak 20-25 tisíc, jestli mají nalítáno 30, tak už jsou "zralý" a při první příležitosti bych je vyměnil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 no však,už je mám objednaný,jen zase nemohu najít klíč na svíce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Tak mechanik v servise mi pořád tvrdil,že jemu to nic nedělá,najel 40 km a nic a že neví co s tím.Musel jsem ho doslova ukecat,aby vyčistil nádrž a teď to vypadá,že už to nezlobí. Ale stejně jsem musel znova do servisu,protože to fakt vypadá,že mám prasklé buď těsnění nebo hlavu,olej v chl.kapalině,olej na svíčkách.Takže to bude při jednom,svíčky,filtry,olej.Ještě se mi nezdá výfuk a přední náprava.To zas bude peněz...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.