lulda Vloženo 31. Květen 2006 Sdílet Vloženo 31. Květen 2006 Mám krátce Octavii 1,6 74 kW ,r. v. 99.Jaké mám použít zapalovací svíčky a jak se na ně dostanu.Hlavně na ty 2 prostřední. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fova Vloženo 31. Květen 2006 Sdílet Vloženo 31. Květen 2006 Do te same Octy jsem nechal dat Bosch Super plus FR7 LDC+. Myslim, ze jsou dost doporucovane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 31. Květen 2006 Sdílet Vloženo 31. Květen 2006 A nebo BOSCH Super 4(FR 78 X) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 1. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Hoši, díky a jak se na ně dostanu,nezdá se mi, že by tam byl zrovna přístup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 já dával 3-bodové NGK,když jsme je montovali, měli jsme vořech přes dva klouby..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Já ty klouby neměl, rozebral jsem sání. Pak se na ně dostaneš bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S.o.n.n.y Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Já jsem dával Splitfire Performance, taky dobrý svíčky. Výkonostní zapalovací svíčka s patentovanou V elektrodou zaručující dokonalé zapálení pohonné směsi ve válci a následné využití maximální síly motoru. Tímto dosáhnete zvýšení výkonu motoru a zvětšení kroutícího momentu. Zvýšená životnost svíček a snížení ztrát při použití LPG až o 25%. Svíčky SplitFire jsou velmi oblíbené v závodních automobilech např. v závodech do vrchu, supercrossu, formule 3000, atd.. taky jsem je montoval vořechem z dvěma klouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Ako som uz pisal uvažujem o týchto Brisk Premium, kamarád ich dal do Subaru Impreza STI a je s nimi spokojny. Tak ich skusim a dam vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 2. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Soused mi taky doporučoval BRISK.Prý kvalita za rozumnou cenu.Asi je zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Taky je mam, DOR14LGS, pohodicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Já jsem dával Splitfire Performance, taky dobrý svíčky. Výkonostní zapalovací svíčka s patentovanou V elektrodou zaručující dokonalé zapálení pohonné směsi ve válci a následné využití maximální síly motoru. Tímto dosáhnete zvýšení výkonu motoru a zvětšení kroutícího momentu. Zvýšená životnost svíček a snížení ztrát při použití LPG až o 25%. Svíčky SplitFire jsou velmi oblíbené v závodních automobilech např. v závodech do vrchu, supercrossu, formule 3000, atd.. taky jsem je montoval vořechem z dvěma klouby. Tento princip "Splitfire Performance" má na svých svíčkách NGK V-line už jak dlouho a za slušnou cenu u ELITu. Zdárec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 4. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Zvítězily Brisky-přijatelná cena.Za rok dám NGK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Taky jsem hodně přemýšlel o nových svíčkách. A pak, když jsem hledal firmu na chiptunung, u Motor Designu i u Sportmotoru mi tvrdili, že je nejlepší tam nechat originály od Škodovky. Prý jsou optimální pro ten daný motor i po nachipování a pokud se motor nepoužívá skutečně pro racing (což prý občasné blbnutí mimo město určitě není ), tak pak se jinýma svíčkama nic nezíská, nebo ještě hůř, ztratí. Nevím tedy co tam montuje Škodovka, ale nechal jsem je zatím tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 4. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Taky nevím co tam dává výrobce,ale měl jsem tam NGK se znakem Audi a VW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Já ty klouby neměl, rozebral jsem sání. Pak se na ně dostaneš bez problémů. no chlape tak uprimnou soustrast jak pise Pist nejlepsi je rozdelat sani je to dva dny co jsem to delal na kamosove nove koupene octe pakarna jako prase teda kdyz to srovnam ze u miho motoru to mam za 15-20min komplet.mozna je nekdo tak dobrej ze to meni i bez rozebrani sani ale takovej iluzionista nejsem. no a s tema dvouma kloubkama jak to nekdo dela tak to bych rad pozeral . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S.o.n.n.y Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 V poho z dvěma klouby a s prodlouženou tičkou to de dobře, a nemusíš nic rozebýrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 V poho z dvěma klouby a s prodlouženou tičkou to de dobře, a nemusíš nic rozebýrat mmmmmmmmmm a jak potom chytas zavit kdyz davas novou svicku musis byt COPERFILD. klobouk dolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Kua tady se zas sesli analfabeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host oct Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 V poho z dvěma klouby a s prodlouženou tičkou to de dobře, a nemusíš nic rozebýrat mmmmmmmmmm a jak potom chytas zavit kdyz davas novou svicku musis byt COPERFILD. klobouk dolu Kdyz mi je menili v servisu, tak sani nesundavali a maji prave ten klic se dvema klouby a praxi. Jak jsem si vse delal sam, tak na octave toho moc nezvladam :-(( HM 1,6 / 74 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mav Vloženo 20. Červen 2006 Sdílet Vloženo 20. Červen 2006 Ako som uz pisal uvažujem o týchto Brisk Premium, kamarád ich dal do Subaru Impreza STI a je s nimi spokojny. Tak ich skusim a dam vediet. Já je měl ve Š 120 Užouka a u na dálnici v Německu u Mnichova na odpočívadle mě poprosil jeden německý závodník jestli by se nemohl podívat na motor, že mi ten veterán tak jede!!!! Jejich zájezdový autobus jsem předjel asi 145 -150 Km/h i s Thule na střeše, tak mi potom vyprávěl se slzou v oku o svých soubojích se Š-110R coupé na okruzích Poháru míru a přátelství!!! A přišli se podívat i jiní chlapi z autobusu, na ten 23 let starý brus. Než jsem ho dal pryč, bral jen 0.25 l Mogulu Racing na 1000 Km!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 (editace) Cau. Potreboval bych presne OZNACENI - typ svicek do Oct. - motoru 1.6 74Kw - 1998 Jedna se o NGK - takze prosim piste jen o nich. Jine me nezamko. Tyhle jsou podle poznatku nej a nechci to tu uz resit. Popripade kde se daji na netu sehnat. Hodil by se klidne nejaky odkaz ci tabulka techto svicek mont. do urcitych typu motoru / aut. Snad toho nechci mooooc. A diky Editováno: 26. Srpen 2006, autor: Kryšot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Takze jsem si to zjistil sam, ale i tak diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 (editace) V poho z dvěma klouby a s prodlouženou tičkou to de dobře, a nemusíš nic rozebýrat mmmmmmmmmm a jak potom chytas zavit kdyz davas novou svicku musis byt COPERFILD. klobouk dolu Ani nie, treba len to správne náradie a ide to. Tu je odkaz: http://www.univer.cz/katalog.php?sort=161211&str=5 kde sa dozviete viac. Je pravda, treba trocha viac zručnosti ale ide to. Ozaj, zabudol by som. Takéto klúče som kupoval v Chorvátsku na dovolenke a stali 180,-Kn/ks. Editováno: 31. Srpen 2006, autor: Octavius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.