Přejít na obsah

FELICIA SLABO SVIETI


polot

Doporučené příspěvky

VIE MI NIEKTO PORADIť AKO TREBA UPRAVIť ELEKTRO VO FELICII ,ABY SVETLA SILNEJšIE SVIETILI ?NIEKDE BOL POPIS PRIDAť SILNEJšIE KABLE ,RELATKO ... NO NEMôžEM K TOMU NIč NAJSť

Prohlídnout instalaci, očistit kontakty, prověřit kostření světlometů, vyměnit relé spínající světla. Dát nové žárovky, ale taky třeba UMÝT světlomety. Na HID sady rovnou zapomeň, cpát do parabol xenony je napozdrav pěstí po rypáku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jistý, jestli to není zalepené - ale hodně věcí demontovat jde a vymýt zbylý skelet třeba hadrem na kusu drátu není nemožné. Co je ale určitě potřeba - vysušit všechny zbytky kapaliny použité k čištění, jinak se bude světlomet zevnitř rosit a dřív nebo později se sloupe napařená vrstva z reflektoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak jedině kvalitnější žárovky s vyšší svítivostí - ale pozor, tím nechci radit, abys tam cpal žárovky s příkonem 100W nebo ještě víc - podívej se tady po fóru, vypomož si "Hledáním" - a najdeš odkazy na vysoce svítivé žárovky a normálním příkonem - na ty ti ani STK, ani PaChové nebudou moci říct ani popel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak jedině kvalitnější žárovky s vyšší svítivostí - ale pozor, tím nechci radit, abys tam cpal žárovky s příkonem 100W nebo ještě víc - podívej se tady po fóru, vypomož si "Hledáním" - a najdeš odkazy na vysoce svítivé žárovky a normálním příkonem - na ty ti ani STK, ani PaChové nebudou moci říct ani popel...

podivej se na hod zarovky s prikonem 55 w znamej si je vzal na zkousku a po mesici maximalni spokojenot. arva svetla ma byt udajne podobna xenonum se svitivosti 6000 K, ale skutecnost nelze. Zadny modul, proste vymenis jako klasickou zarovku. Cena necelych 400 Kč za sadu dvou ks H4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podivej se na hod zarovky s prikonem 55 w znamej si je vzal na zkousku a po mesici maximalni spokojenot. arva svetla ma byt udajne podobna xenonum se svitivosti 6000 K, ale skutecnost nelze. Zadny modul, proste vymenis jako klasickou zarovku. Cena necelych 400 Kč za sadu dvou ks H4.

nerozumiem,o aké žiarovky tu ide?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano jde to. sklo je přiděláno za pomocí takových oblých kovových svorek, nebo jak to správně nazvat.

tady koukni...svitej asi nejvic ze zarovek, ktery jsou povoleny....nejleozsi by byla xenonova sada, ale to uz bych radeji neriskoval...az si vyresim zakladni veci jako jsou rozvody, naplne apod, tak bych sel do vybrouseny prednich skel do cira, osadit cockama, do toho xenony, dat ostrikovace a hotovo. Xenony jedsinak kvuli nizsimu odberu - 35 w oproti 55 w, ale predevsim jezdim za tmy dost casto a s halogenem se to neda srovnavat ani omylem. Ale pokud chces vetsi svitivost, tak vyzkousej ty hod zarovky. Ty 55 w jsou normal bez nejakyho kabelu. Proste vymenis za stare a jedes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skúsim vyčistiť svetla z vnútra ,ale veľkú šancu tomu nedávam,napätie na svorke žiarovky je 13,6V

svetla svietia ok ,k tým 13,6Vsom došiel po výmene diodového mostíka v alternatore ked bol starý tak bolo sotva 12V mostik som menil nie pre svetla, ale odišla dioda tak sme dali originál diel škoda /nejak mi to nejde do hlavy ako je možné ,že sa tak zvýšilo napätie/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono dost záleží na tom, jakým měřákem to napětí měřil - pokud byla v háji jedna dioda, měl na výstupu vyšší zvlnění a měřák to mohl indikovat, jako vyšší napětí - a přitom měřil jen špičky, které ale ve výsledku "vyrovnávaly" ty propuštěné záporné půlvlny, které prošly tou probitou diodou - ale měřák, pokud je to jen takový ten jednoduchý "ťamanský digitál" za 150Kč, měří ve skutečnosti jen jednu půlvlnu - druhou na stejnosměrném rozsahu ignoruje. Nejlepší měření je osciloskopem s pomocí proudové sondy, jenže tu nemá kde-kdo k dispozici, takže se to měří vším, co je po ruce. Bohužel, ne vždy je ten měřák odpovídající svou schopností změřit negativní jevy, zvlášť ty, které probíhají ve velmi krátkých časech (obvyklý kmitočet zvlnění vycházejícího z alternátoru se pohybuje v řádu kHz - to obyčejné měřáky jednoduše nezvládají zaregistrovat). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...