Přejít na obsah

Co na bumbání místo Naturalu 95?


frize

Doporučené příspěvky

Nazdárek, chci se zeptat..... Co mi doporučíte do Fabie 50 kw 1.4mpi 2002. Nějak mi při studeným staru blbne. Diagnostika O.k. Nedávno měněný modul mpi. Blbne tak, že při rozjezdu na 1 nebo R se zakuckává motor (jen když stojí déle než 24 hodin) málem nechcípne. Tak hodlám vyjet nádrž a dopřát PEPOVI nějaký lepší bumbání. Co poradíte? Máte někdo zkušenosti s Vervou 95 či 100 ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Osobně se přikláním taky k E85 , jezdí na to hodně známých a lidí v rodině a jsou nadmíru spokojení i při dlouhodobějším užívání,akorát v zimním období je potřeba to míchat s benzínem kvůli lepšímu startování v mrazech :palec2: půl nádrže naturalu a půl nádrže E85tky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motor není třeba upravovat,byl o tom dosti rozsáhlý článek ve Světě motorů tam to dokonce testovali i na felicii a vychvalovali to,potom tam byla nějáká anketa Lidí co na to jezdí a byla tam nějáká paní co to lije i do roomstera a všechno v pohodě,u nás v práci je taky dost lidí kteří to tankují už delší dobu a nikdo neměl žádný problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už fakt radši nějaké aditivum, než špiritus do nádrže... Kromě toho, že ten líh na sebe váže vodu a při mrazech pak taková směs cuckovatí (a hezky ucpává čerpadlo - vedení - vstřiky), takže se musí domíchávat další nemrznoucí komponenty (například malé % etylénglykolu) se dost zhorší dynamika auta - respektive při snaze o stejnou dynamiku jako na benál prudce narůstá spotřeba. Souvisí to s daleko menší výhřevností lihu oproti benzínu z ropy, jednoduše na stejný energetický obsah jedné dávky do válce se toho tam musí vstříknout objemově víc. Kdyby ten takzvaně ekologický etanol stál přiměřeně nebo dokonce radikálně míň, aby se jeho používání skutečně vyplácelo, dalo by se o tom uvažovat, při dnešních cenách si ale nemyslím, že by se podobné "ekologické snahy" vyplácely také ekonomicky - nemluvě o dalších nákladech na opravy a úpravy palivové instalace, řešící ony problémy s metariálem, napadaným etanolovou složkou nebo s vodou, chemicky vázanou v lihovém palivu. Navíc geografická dostupnost E85 je celorepublikově nanejvýš mizerná - aspoň já nevím v okruhu cca 50km od svého bydliště o pumpě, která by běžně a trvale nabízela na stojanu E85...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...