frize Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Nazdárek, chci se zeptat..... Co mi doporučíte do Fabie 50 kw 1.4mpi 2002. Nějak mi při studeným staru blbne. Diagnostika O.k. Nedávno měněný modul mpi. Blbne tak, že při rozjezdu na 1 nebo R se zakuckává motor (jen když stojí déle než 24 hodin) málem nechcípne. Tak hodlám vyjet nádrž a dopřát PEPOVI nějaký lepší bumbání. Co poradíte? Máte někdo zkušenosti s Vervou 95 či 100 .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 můžeš dát N98..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 E85 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Co prilozit do N95 nejaky aditiva ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 7. Září 2010 Sdílet Vloženo 7. Září 2010 (editace) Zkus přidat do benzinu nějaky ten čistič vstřikovani,autičku to aspon jednou ročně prospěje Jinak zkoušel jsem i tu vervu 100 a parada,taky neni špatna Editováno: 7. Září 2010, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 15. Září 2010 Sdílet Vloženo 15. Září 2010 Osobně se přikláním taky k E85 , jezdí na to hodně známých a lidí v rodině a jsou nadmíru spokojení i při dlouhodobějším užívání,akorát v zimním období je potřeba to míchat s benzínem kvůli lepšímu startování v mrazech půl nádrže naturalu a půl nádrže E85tky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 16. Září 2010 Sdílet Vloženo 16. Září 2010 já bych se E85 vyhnul, pokud nemáš upravený motor, který je na toto palivo stavěný . raději bych dával N98 nebo 100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 17. Září 2010 Sdílet Vloženo 17. Září 2010 motor není třeba upravovat,byl o tom dosti rozsáhlý článek ve Světě motorů tam to dokonce testovali i na felicii a vychvalovali to,potom tam byla nějáká anketa Lidí co na to jezdí a byla tam nějáká paní co to lije i do roomstera a všechno v pohodě,u nás v práci je taky dost lidí kteří to tankují už delší dobu a nikdo neměl žádný problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 To už fakt radši nějaké aditivum, než špiritus do nádrže... Kromě toho, že ten líh na sebe váže vodu a při mrazech pak taková směs cuckovatí (a hezky ucpává čerpadlo - vedení - vstřiky), takže se musí domíchávat další nemrznoucí komponenty (například malé % etylénglykolu) se dost zhorší dynamika auta - respektive při snaze o stejnou dynamiku jako na benál prudce narůstá spotřeba. Souvisí to s daleko menší výhřevností lihu oproti benzínu z ropy, jednoduše na stejný energetický obsah jedné dávky do válce se toho tam musí vstříknout objemově víc. Kdyby ten takzvaně ekologický etanol stál přiměřeně nebo dokonce radikálně míň, aby se jeho používání skutečně vyplácelo, dalo by se o tom uvažovat, při dnešních cenách si ale nemyslím, že by se podobné "ekologické snahy" vyplácely také ekonomicky - nemluvě o dalších nákladech na opravy a úpravy palivové instalace, řešící ony problémy s metariálem, napadaným etanolovou složkou nebo s vodou, chemicky vázanou v lihovém palivu. Navíc geografická dostupnost E85 je celorepublikově nanejvýš mizerná - aspoň já nevím v okruhu cca 50km od svého bydliště o pumpě, která by běžně a trvale nabízela na stojanu E85... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.