sykorka Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 (editace) Zdravím. Mam S.Octavii II 1.9. TDI PD 77kW (r.v.2006), najeto cca 138tis. km. Asi pred 3 mesici sem zacal pozorovat obcasné "dušení motoru" , dalo by se rici "mirne skubani"..jako by jela Octavia na 3 valce. Ale jen na par vterin, nepravidelne a ke vsemu jen na volnobeh. Jakmile mam vice jak 1200 ot./min, problem zmizi a pri jizde se nevyskytne (pokud zrovna nezastavim na semaforu :-) ) Nejdrive jsem myslel, ze to bude treba spatnou naftou, tak sem zmenil cerp. stanici, problem sice ustal, ale nyni se objevil znovu. Jeste ke vsemu se mi stalo, ze pred nastartováním se mi nerozsvítila kontrolka žhavení, tudíž motor nenaskočil. Asi na po desáté otočením klíčkem zapalování se kontrolka rozsvítila a auto bez problémů chytlo.... jezdím autem každý den a za poslední 3 dny jsem startoval cca 6x (po delším stání cca 3hod a více) se mi 2x nerosvítila kontrolka žhavení ihned, ale až asi na po desáté, jak jsem psal. Problém s vibracem či mírným cukáním motoru však přetrvává, jen na volnoběh. Na diagnostice jsem byl a zobrazili se mi 2 chyby - chyba válce č.1 a pojistky 15 či tak nějak...avšak jak říkám, při jízdě jakoukoli rychlostí nepociťuji menší výkon a motor jde plynule, bez cukánjí, otáčky rovněž tak. Před hledáním příčiny bych se chtěl poradit s Vámi, zda máte někdo podobné zkušenosti..jak se startem, tak s dusením motoru...ale jen při volnoběhu do cca 1200ot. (volnoběh kolem 860ot/min.) Předem děkuji. Editováno: 31. Srpen 2010, autor: sykorka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 hned jak jsem cetl nepravidelny chod, semafor, tak mi to bylo jasny mas problem s tryskou na valci, a nejspis nedodava pod dobrym tlakem (malo nebo hodne) a vsadim se, ze to dela nejvic po ranu a musis mit trochu nohu na plynu, aby to nehciplo resenim je vymena trysky (nevim jestli to jde u 'Octy, ale na bavoraku jsme zamichali trysky a zjistovali jsme, jestli je problem na jinem valci, tim jsme definitivne zjistili ze to je opravdu ta tryska a ne problem treba jeste jinde) se zhavenim ti neporadim a s pojistkou taky ne, bohuzel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel2501 Vloženo 7. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2010 Ahoj nevím jestli jsi to již vyřešil ale i já jsem měl stejný problém. Jediná možná náprava tohoto problému je dát nový vstřik. V servisu je to nákladné ale na internetu se dá tento vtřik koupit podstatně levněji a výměnu zvládneš cca za jednu hodinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 jeste jsem si vzpomnel k tomu zhaveni a startovani u stareho auta, Peugeot 309 byl elektromagneticky spinac (ale uz nvm presne ceho (starteru?), kazdopadne znalec v oboru urcite bude vedet) a ten mi po case odslouzil a zaclo to delat co popisujes nastartoval jsem, jedu jedu... chcipnu motor, odejdu pryc, vratim se a nic, otocim treba 5x klickem a nahle se zhavi a je nastartovano... problem byl v tom, ze po case se tam doslova omlatila takova strelka a prestalo to spinat a kdyz se s tim parkrat zacvicilo, tak to seplo priznaky: po otoceni klickem bylo z motoru slyset zretelne cvaknuti (to je ten spinac, kterej se snazil sepnout, ale jak uz byl obrousenej, tak nedoskocil) nezhavilo to netocil se starter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sykorka Vloženo 16. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Ahoj, 1 závada snad vyřešena - cukáni motru a vibrace - problém byl v těsnění u vstřiku na prvním válci - těsnění netěsnilo a podkapávalo a tím tam byla i hodnota o 200-300% vyšší než jinde (ted nevim jestli to byl tlak ci co) - kazdopadne tesneni vymeneno a uz je klid, stale ale valcim s tim startovanim...vsechny relatka i kabely zkontrolovany, pojistky rovnez, v motorovem prostoru take, i E-box - taky v poradku. Mechanik rozmonoval i ridici jednotku motoru - byla tam vlhkost - po vysušení šlo vše ok. Jednotka znovu utěsněna atd...ted ale cca po tydnu opet stejny problém. Auto nechce startovat. Občas se rozsvítí kontrolka žhavení - a auto jen jen škytne a občas se nerozsvítí a startér jen točí. Je mi divny že by tam byla opět vlhkost....Už fakt nevím! Poradíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sykorka Vloženo 18. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2010 Ahoj, tak po opetovne hledani priciny závady startování a občasného samovolného zhasnutí motoru při jizdě se došlo k následujícímu: po 8hodinach hledani a promerovani el.napajeni bylo vse v poradku - kabely, relatka atd...až se napojila diagnostika přímo na řídící jednotku a ta se při dané závadě (zhasnutí motoru či nenastartování) ihned sama opojila - chyba komunikace, i když do ni proud šel. Žádnou jinou závadu než chyba svorky 15 to nikdy nezahlasilo. Takže to vypadá, že to bude vážně jen řídící jednotkou. Problém je, že nevím, zda jde nějakým způsobem zkontrolovat zda j opravdu KO nebo kde je chyba. Abych nemusel nějakou jetou či novou kupovat a pak nezjistil, že to ani tím nebylo. Poradíte někdo PROSIM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rasto10 Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Ahojte,mám O II 1,9 77kw a mam zrejme podobný problém, pri volnobehu či je motor studený alebo zahriatý cítim v motore nejake sem tam vibrácie, motor sa zatrasie, ale na palubke žiadne zmeny v kolísaní otáčkach.Chcem ale podotknúť, že je to veľmi nepravidelné, nedá sa povedať kedy to nastane,ale vždy len pri voľnobehu.Akcelerácia na 2 qualte je plynulá od 1500 ot do 2200 ot, ale od 2200 citeľny ťah. Je to normálne, a tie vibrácie pri voľnobehu? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rasto10 Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Zabudol so dodať,že 102000km,r.v. 07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumlajz Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 čau mám problém když je třeba -6 nastartovat a nevím čím to může být diagnostika špatné žhaviče neukazuje mám novou baterku když je -6 auto nastarkuje a pak chcípne a už nejde natočit znova jen to točí dám auto nastartovat přes kabely tak vždy nastartovalo pokud se někdy stane že nastartuju tak auto se chvěje není pravidelný chod jak jednou nastartuju ráno auto tak už nemám problém nastartovat jinak mám nové čerpadlo v nádrži a vstřiky ukazují dobře na vagu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.