petrurbi Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Nefunguje mi Měření najetých km, zaseklo se mi jak spodní ( co se vynulovává ), tak i celkový počet km. Nevíte, čím to může být? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Posledne kolečko na čiselniku km. sa ti preklzuje. Niekedy stači ho posunuť na svoje miesto a ked to už nepomaha tak heftnuť momet. lepidlom. No je to riadna babračka dadšej by som dal druhe budiky lebo dnes to už dostaneš za babku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrurbi Vloženo 26. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Jsem laik takže se omlouvam. Se uplně zasekli obě dvě počítadla, takže jestli tam něco nemlže být odpojený neo tak něco. A kdyžtak jestli je to závada někde za budíkama, nebo někde u motoru apod. Jinak tachometr, a vše funguje, pouze to počítadlo km nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrurbi Vloženo 26. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 ilustrační foto pro upřesnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Ano zavada je v budiku. Ked tomu nerozumieš tak sa do opravy ani nepušťaj je to trochu naročnejšia praca. Na vrakači kup druhe budiky a iba to prehodiš a maš pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 sám to doma neopraviš, hoď to někomu, kdo cejchuje tachografy nebo opravuje budíky měl by ti pomoct. radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...