Publikováno Srpen 26, 201015 r Nefunguje mi Měření najetých km, zaseklo se mi jak spodní ( co se vynulovává ), tak i celkový počet km. Nevíte, čím to může být? Děkuji
Srpen 26, 201015 r Posledne kolečko na čiselniku km. sa ti preklzuje. Niekedy stači ho posunuť na svoje miesto a ked to už nepomaha tak heftnuť momet. lepidlom. No je to riadna babračka dadšej by som dal druhe budiky lebo dnes to už dostaneš za babku.
Srpen 26, 201015 r Autor Jsem laik takže se omlouvam. Se uplně zasekli obě dvě počítadla, takže jestli tam něco nemlže být odpojený neo tak něco. A kdyžtak jestli je to závada někde za budíkama, nebo někde u motoru apod. Jinak tachometr, a vše funguje, pouze to počítadlo km nefunguje.
Srpen 26, 201015 r Ano zavada je v budiku. Ked tomu nerozumieš tak sa do opravy ani nepušťaj je to trochu naročnejšia praca. Na vrakači kup druhe budiky a iba to prehodiš a maš pokoj.
Srpen 28, 201015 r sám to doma neopraviš, hoď to někomu, kdo cejchuje tachografy nebo opravuje budíky měl by ti pomoct. radek
Březen 16, 201114 r Zdravím, mám stejný problém, dnes mi přestal fungovat tachometr tak, že mi to neukazuje ani km v hodině a ani nepočítá km. Zkontroloval jsem ty konektory za budíkama a kabel který vede do tachometru a vypadá to že je všechno zapojene. Nevíte někdo čím by to mohlo být?
Březen 16, 201114 r tak pokud ti neukazuje ani ručka, tak bych viděl problém v náhonu (zkontrolovat i tu část u převodovky)
Březen 16, 201114 r U převodovky je takový plíšek do kterého jsem čidlo nasadil (je tam pojistka proti otáčení) a utáhnul zpátky na místo a za budíkama jsem kabel náhonu vyndal a zatlačil tak aby to zacvaklo. Obávám se, že to bude něčím uvnitř toho tachometru V tom čidle má být uprostřed díra? mě se to zdá nějaké divné, nechápu jak se ten kabel na druhém kocni (u tachometru) může otáčet.
Březen 17, 201114 r Tak je to jasné, na tom náhonu u převodovky má být ozubené kolečko, to mi někde vypadlo. A to kolečko roztáčí lanko který vede k tachometru. Už to zase funguje