Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, rád se tady podělím o problému unikajícího tlaku od turba u motoru 2.0 TDi. Turbo netáhlo tak jak by mělo a u stojícího auta bylo (jen někdy) slyšet syčení. Dnes jsem dal auto na hever, sundal kolo a plasty pod motorem a pravý přední podběh u kola. Nastartoval jsem a požádal mamku aby šlapala na plyn :-D. Unik tlaku bylo slyšet někde přímo u turba. Nejdřív jsem se bál nejhoršího, ale sundal jsem ze všech hadic spony a hadice sundal, překvapení na mě čekalo opravdu na kraťoulinké tlakové hadici přímo od turba směrek k IC... Od spony se vyklepala malinká dírka na dorazu - čepu konce kovové hadice... Naštěstí je ten konec plechový, ne hliníkový, jako u všech ostatních, takže jsem vzal COčko a navařil tam housenku. Poté vybrousil, a nasadil zpět. Turbo opět tlačí naplno - tak jak má... Třeba Vám to někomu pomůže.

Ještě se omlouvám za kvalitu fotek, fotil jsem jen telefonem, neměl jsem u sebe foťák...

post-24861-037131000 1283619192_thumb.jp

post-24861-015809600 1283619209_thumb.jp

post-24861-003319300 1283619224_thumb.jp

post-24861-007228400 1283619255_thumb.jp

post-24861-030055100 1283619272_thumb.jp

post-24861-021155000 1283619297_thumb.jp

post-24861-019085100 1283619314_thumb.jp

post-24861-038434300 1283619328_thumb.jp

  • 3 měsíce později...

Ahoj,

pár dní dozadu som náhodou behal okolo naštartovaného auta a začul som syčanie spod kapoty. Vizuálne nič, tak som dnes zhodil spodný kryt motoru, skontroloval, rozobral hadice od IC k turbu, všetko úplne v poriadku, žiadna netesnosť. Zvuk sa zdá, že vychádza niekde spomedzi alternátora a rozvodov, len ťažko povedať, či zhora alebo zdola. Kontroloval som aj hadicu nasávania do motora hore na ľavej strane, takisto bez probémov. Najviac to počuť na voľnobehu, pri vyšších otáčkach motor reve a syčanie zaniká. Nebol som ani moc múdrejší, keď som počúval spod motora, žiadne známky unikajúceho zaolejovaného smradu, proste si neviem rady. Z interiéru stále počujem špecifický zvuk turba, to sa vôbec nezmenilo, k tomu sa pridalo syčanie a mám z toho vážne blbý pocit. Či sa zmenil ťah motora neviem, teraz ho viac-menej šetrím, lebo neviem, o čo sa jedná. Spotreba vyzerá nezmenená.

OII MR2006 1,9TDI PD 77kW, 162 000 km, servisovaná podľa kostolného poriadku.

Viete niekto niečo? Nápady?

Ďakujem.

Tak se mrkni,jestli není prasklej vlnovec výfuku,to pak pěkně syčí taky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.