Přejít na obsah

Unikající tlak turba 2.0 TDI - syčení


FBS_brno

Doporučené příspěvky

Ahoj, rád se tady podělím o problému unikajícího tlaku od turba u motoru 2.0 TDi. Turbo netáhlo tak jak by mělo a u stojícího auta bylo (jen někdy) slyšet syčení. Dnes jsem dal auto na hever, sundal kolo a plasty pod motorem a pravý přední podběh u kola. Nastartoval jsem a požádal mamku aby šlapala na plyn :-D. Unik tlaku bylo slyšet někde přímo u turba. Nejdřív jsem se bál nejhoršího, ale sundal jsem ze všech hadic spony a hadice sundal, překvapení na mě čekalo opravdu na kraťoulinké tlakové hadici přímo od turba směrek k IC... Od spony se vyklepala malinká dírka na dorazu - čepu konce kovové hadice... Naštěstí je ten konec plechový, ne hliníkový, jako u všech ostatních, takže jsem vzal COčko a navařil tam housenku. Poté vybrousil, a nasadil zpět. Turbo opět tlačí naplno - tak jak má... Třeba Vám to někomu pomůže.

Ještě se omlouvám za kvalitu fotek, fotil jsem jen telefonem, neměl jsem u sebe foťák...

post-24861-037131000 1283619192_thumb.jp

post-24861-015809600 1283619209_thumb.jp

post-24861-003319300 1283619224_thumb.jp

post-24861-007228400 1283619255_thumb.jp

post-24861-030055100 1283619272_thumb.jp

post-24861-021155000 1283619297_thumb.jp

post-24861-019085100 1283619314_thumb.jp

post-24861-038434300 1283619328_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj,

pár dní dozadu som náhodou behal okolo naštartovaného auta a začul som syčanie spod kapoty. Vizuálne nič, tak som dnes zhodil spodný kryt motoru, skontroloval, rozobral hadice od IC k turbu, všetko úplne v poriadku, žiadna netesnosť. Zvuk sa zdá, že vychádza niekde spomedzi alternátora a rozvodov, len ťažko povedať, či zhora alebo zdola. Kontroloval som aj hadicu nasávania do motora hore na ľavej strane, takisto bez probémov. Najviac to počuť na voľnobehu, pri vyšších otáčkach motor reve a syčanie zaniká. Nebol som ani moc múdrejší, keď som počúval spod motora, žiadne známky unikajúceho zaolejovaného smradu, proste si neviem rady. Z interiéru stále počujem špecifický zvuk turba, to sa vôbec nezmenilo, k tomu sa pridalo syčanie a mám z toho vážne blbý pocit. Či sa zmenil ťah motora neviem, teraz ho viac-menej šetrím, lebo neviem, o čo sa jedná. Spotreba vyzerá nezmenená.

OII MR2006 1,9TDI PD 77kW, 162 000 km, servisovaná podľa kostolného poriadku.

Viete niekto niečo? Nápady?

Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...