Brnda Vloženo 18. Září 2010 Sdílet Vloženo 18. Září 2010 Kamaradovo sestra mela v kolone tukanec a menil se celej predek, vse je uz ok, airbagy nevyletli, ale sviti kontrolka na palubce, a zjistili jsme ze jsou zaseknute oba predni pasy. Je tam nejaka patrona co vystreli po narazu a ty pasy to zablokuje nebo jak to funguje? nebo je vubec mozne aby kvuli pasum svitili airbagy? Jedna se o jeden z prvnich modelu fabie 1,4 mpi rok 2000, pokud se s tim nekdo setkal, da se ten pas rozdelat aby aspon fungoval a nebyl kouslej dokud se prikladne nesezenou nove pasy? jestli jo je tu nejaky navod, nic sem nenasel. dale at nezakladam nove tema, jaky olej do motoru nalit? nekde rikaji 0W30, nekde 5W40, nekde ze tam saci tad 10W40 tak fakt nevim, sam jsem Hondar tak vazne netusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Září 2010 Sdílet Vloženo 18. Září 2010 Mal som bočny ťukanec a vystrelili len pasy na fabii 2000 a volant. airbag ostal. Musi kontrolka svietit ked buchli pasy. Vymeň pasy a rešet jednotky. Olej daj aky sa použival ale ked nevieš čo tam bolo tak stači 10W40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brnda Vloženo 18. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Září 2010 Mal som bočny ťukanec a vystrelili len pasy na fabii 2000 a volant. airbag ostal. Musi kontrolka svietit ked buchli pasy. Vymeň pasy a rešet jednotky. Olej daj aky sa použival ale ked nevieš čo tam bolo tak stači 10W40. no ok ale s autem se musi jezdit nez se pasy sezenou, da se alespon ten pas nejak rozebrat a oddelat nejakou tu vec co to blokuje? nevis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Září 2010 Sdílet Vloženo 18. Září 2010 Vyrobiš si šrobovak na tie škoby ake su v pase a rozobereš vyhodiš blokovaciu časť a bude fungovať ako pas vo felicii kym zabespečiš druhe či nove. Ale je to poriadna babračka ked ti uleti to ocelove dlhe perko. Ale da sa to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 Kamaradovo sestra mela v kolone tukanec a menil se celej predek, vse je uz ok, airbagy nevyletli, ale sviti kontrolka na palubce, a zjistili jsme ze jsou zaseknute oba predni pasy. Je tam nejaka patrona co vystreli po narazu a ty pasy to zablokuje nebo jak to funguje? nebo je vubec mozne aby kvuli pasum svitili airbagy? Jedna se o jeden z prvnich modelu fabie 1,4 mpi rok 2000, pokud se s tim nekdo setkal, da se ten pas rozdelat aby aspon fungoval a nebyl kouslej dokud se prikladne nesezenou nove pasy? jestli jo je tu nejaky navod, nic sem nenasel. dale at nezakladam nove tema, jaky olej do motoru nalit? nekde rikaji 0W30, nekde 5W40, nekde ze tam saci tad 10W40 tak fakt nevim, sam jsem Hondar tak vazne netusim. dej tam jakýkoliv olej, kterýá plní normu VW 500.00 nebo lépe 502.00 a pak včas a pravidelně měnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 Jenom doplním: Fabia začínala pouze s el. předepínači pásů, od určitého roku potom el. předepínače byly pouze v kombinaci s bočními airbagy, ostatní měly předepínače mechanické. Patrona pro předepnutí pásu je stejná, pás po "použití" jde ztuha nebo vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.