Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kamaradovo sestra mela v kolone tukanec a menil se celej predek, vse je uz ok, airbagy nevyletli, ale sviti kontrolka na palubce, a zjistili jsme ze jsou zaseknute oba predni pasy. Je tam nejaka patrona co vystreli po narazu a ty pasy to zablokuje nebo jak to funguje? nebo je vubec mozne aby kvuli pasum svitili airbagy? Jedna se o jeden z prvnich modelu fabie 1,4 mpi rok 2000,

pokud se s tim nekdo setkal, da se ten pas rozdelat aby aspon fungoval a nebyl kouslej dokud se prikladne nesezenou nove pasy? jestli jo je tu nejaky navod, nic sem nenasel.

dale at nezakladam nove tema, jaky olej do motoru nalit? nekde rikaji 0W30, nekde 5W40, nekde ze tam saci tad 10W40 tak fakt nevim, sam jsem Hondar tak vazne netusim.

Vloženo

Mal som bočny ťukanec a vystrelili len pasy na fabii 2000 a volant. airbag ostal. Musi kontrolka svietit ked buchli pasy. Vymeň pasy a rešet jednotky.

Olej daj aky sa použival ale ked nevieš čo tam bolo tak stači 10W40.

Vloženo

Mal som bočny ťukanec a vystrelili len pasy na fabii 2000 a volant. airbag ostal. Musi kontrolka svietit ked buchli pasy. Vymeň pasy a rešet jednotky.

Olej daj aky sa použival ale ked nevieš čo tam bolo tak stači 10W40.

no ok ale s autem se musi jezdit nez se pasy sezenou, da se alespon ten pas nejak rozebrat a oddelat nejakou tu vec co to blokuje? nevis?

Vloženo

Vyrobiš si šrobovak na tie škoby ake su v pase a rozobereš vyhodiš blokovaciu časť a bude fungovať ako pas vo felicii kym zabespečiš druhe či nove. Ale je to poriadna babračka ked ti uleti to ocelove dlhe perko. Ale da sa to.

Vloženo

Kamaradovo sestra mela v kolone tukanec a menil se celej predek, vse je uz ok, airbagy nevyletli, ale sviti kontrolka na palubce, a zjistili jsme ze jsou zaseknute oba predni pasy. Je tam nejaka patrona co vystreli po narazu a ty pasy to zablokuje nebo jak to funguje? nebo je vubec mozne aby kvuli pasum svitili airbagy? Jedna se o jeden z prvnich modelu fabie 1,4 mpi rok 2000,

pokud se s tim nekdo setkal, da se ten pas rozdelat aby aspon fungoval a nebyl kouslej dokud se prikladne nesezenou nove pasy? jestli jo je tu nejaky navod, nic sem nenasel.

dale at nezakladam nove tema, jaky olej do motoru nalit? nekde rikaji 0W30, nekde 5W40, nekde ze tam saci tad 10W40 tak fakt nevim, sam jsem Hondar tak vazne netusim.

dej tam jakýkoliv olej, kterýá plní normu VW 500.00 nebo lépe 502.00 a pak včas a pravidelně měnit

Vloženo

Jenom doplním: Fabia začínala pouze s el. předepínači pásů, od určitého roku potom el. předepínače byly pouze v kombinaci s bočními airbagy, ostatní měly předepínače mechanické. Patrona pro předepnutí pásu je stejná, pás po "použití" jde ztuha nebo vůbec.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...