Publikováno Září 18, 201014 r Kamaradovo sestra mela v kolone tukanec a menil se celej predek, vse je uz ok, airbagy nevyletli, ale sviti kontrolka na palubce, a zjistili jsme ze jsou zaseknute oba predni pasy. Je tam nejaka patrona co vystreli po narazu a ty pasy to zablokuje nebo jak to funguje? nebo je vubec mozne aby kvuli pasum svitili airbagy? Jedna se o jeden z prvnich modelu fabie 1,4 mpi rok 2000, pokud se s tim nekdo setkal, da se ten pas rozdelat aby aspon fungoval a nebyl kouslej dokud se prikladne nesezenou nove pasy? jestli jo je tu nejaky navod, nic sem nenasel. dale at nezakladam nove tema, jaky olej do motoru nalit? nekde rikaji 0W30, nekde 5W40, nekde ze tam saci tad 10W40 tak fakt nevim, sam jsem Hondar tak vazne netusim.
Září 18, 201014 r Mal som bočny ťukanec a vystrelili len pasy na fabii 2000 a volant. airbag ostal. Musi kontrolka svietit ked buchli pasy. Vymeň pasy a rešet jednotky. Olej daj aky sa použival ale ked nevieš čo tam bolo tak stači 10W40.
Září 18, 201014 r Autor Mal som bočny ťukanec a vystrelili len pasy na fabii 2000 a volant. airbag ostal. Musi kontrolka svietit ked buchli pasy. Vymeň pasy a rešet jednotky. Olej daj aky sa použival ale ked nevieš čo tam bolo tak stači 10W40. no ok ale s autem se musi jezdit nez se pasy sezenou, da se alespon ten pas nejak rozebrat a oddelat nejakou tu vec co to blokuje? nevis?
Září 18, 201014 r Vyrobiš si šrobovak na tie škoby ake su v pase a rozobereš vyhodiš blokovaciu časť a bude fungovať ako pas vo felicii kym zabespečiš druhe či nove. Ale je to poriadna babračka ked ti uleti to ocelove dlhe perko. Ale da sa to.
Září 19, 201014 r Kamaradovo sestra mela v kolone tukanec a menil se celej predek, vse je uz ok, airbagy nevyletli, ale sviti kontrolka na palubce, a zjistili jsme ze jsou zaseknute oba predni pasy. Je tam nejaka patrona co vystreli po narazu a ty pasy to zablokuje nebo jak to funguje? nebo je vubec mozne aby kvuli pasum svitili airbagy? Jedna se o jeden z prvnich modelu fabie 1,4 mpi rok 2000, pokud se s tim nekdo setkal, da se ten pas rozdelat aby aspon fungoval a nebyl kouslej dokud se prikladne nesezenou nove pasy? jestli jo je tu nejaky navod, nic sem nenasel. dale at nezakladam nove tema, jaky olej do motoru nalit? nekde rikaji 0W30, nekde 5W40, nekde ze tam saci tad 10W40 tak fakt nevim, sam jsem Hondar tak vazne netusim. dej tam jakýkoliv olej, kterýá plní normu VW 500.00 nebo lépe 502.00 a pak včas a pravidelně měnit
Září 19, 201014 r Jenom doplním: Fabia začínala pouze s el. předepínači pásů, od určitého roku potom el. předepínače byly pouze v kombinaci s bočními airbagy, ostatní měly předepínače mechanické. Patrona pro předepnutí pásu je stejná, pás po "použití" jde ztuha nebo vůbec.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.