Přejít na obsah

řazení zpátečky


martink

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Jo, teď jsem měl u Constructu asi podobnej problém, klíčem jsem ho odemkl, ale musel jsem nejdříve popojet, než mi šla zpátečka vyřadit... Sice u O2, ale to si myslim, že už neni až tak podstatný...

Editováno: , autor: MaxIW
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zdravím,

 

(1.8T AGU, převodovka 02j, najeto 330tkm od roku 2001)

 

mám menší problém. Při výměně spojky jsem od sundané převodovky neodpojil lanovody, ale sundal jsem závaží z převodovky. Po zpětné montáži a seřízení lanovodů řadím stupně 1-5 bez problému, ale řazení R mi tam vždy skočí 1 - jakoby nešlo na převodovce závaží zatlačit uplně dolů a jakoby byl celý mechanismus na převodovce pootočen doprava, protože při řazení 2 a 4 mi závaží mlátí o zavěšení motoru.

 

Chci se zeptat jo možné nějak řazení zpět pootočit, nebo, jestli chápu dobře přiložené obrázky (jsou ale od O2K), opravit/nastavit hřídel řazení aretačním šroubem, vše bez demontáže převodovky z auta pokud možno.

 

Díky za odpovědi.

2017-06-25 (1).png

2017-06-25 (2).png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...