Publikováno Září 26, 201014 r Tak zdravim chlapi. Jedna se Octavii 81Kw rotačku. Najeto nějakych 150 tKm. Po vyměně všech filtru a rozvodu. Prvně auto padalo do nouzaku. Vyčistill jsem turbo a auto jezdilo dále. Po nějake době se opět zaneslo turbo a auto opět bez vykonu. Vypodložil jsem turbo a opětovně vyčistil. Do dneška chodi regulace uplně hladce. banka na turbu neni přidřená, táhlo se po nastartování krísně vtáhne do banky. Kouknul jsem pro jistotu na filtr vzduchový a je opravdu jak nový. Auto se chová takdle: Za studena motor krasně naskoči auto jede jak čert i když se zahřeje.Pokud vypnete motor a auto znova nakopnete už jede bez vykonu do te doby než zase schladne. Mam k dispozici i logy.Za studena i za tepla. Vyměnil jsem nyni i vahu vzduchu za uplně novou od Bosche.Vysledek byl dobrý.Dva dny auto jezdilo potom se to vratilo zpatky. Měřil jsem to a na logu jsem vyčetl že za studena vaha dava takove parametry co jednotka požaduje.Ale za tepla se vaha liši skoro o 100mg někdy vic.tak poradte. Už si nevim rady. Tak davam prvni log co jede auto krasně http://leteckaposta.cz/661866823 ... A zde už jen Logy kdy auto jede se stabilnim poklesem vykonu: http://ulozto.cz/5971288/log-01-bezvykonu1.csv http://ulozto.cz/5971293/log-01-bezvykonu.csv http://ulozto.cz/5971302/log-01-bezvykonu2.csv http://ulozto.cz/5971309/log-01-bezvykonu3.csv Díky moc za každou radu.
Duben 9, 201114 r uz jsi to vyresil?trapi me presne to same,jen s motorem 1,6 74kw Upraveno Duben 9, 201114 r od Wojnar Nebyl to sice posldení příspěvek, ale citace tu byla naprosto zbytečná.
Květen 23, 201114 r 9 dubna " znám človeka kterej jezdil na nouzák pul roku než se rozhoupal to opravit ale když to vyřešil mohl napsat bylo to tím a tím at neumřem blbý
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.