Radekcat Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 Potřeboval bych poradit mam favorita r.v. 91 ze starou přístrojovkou ( hnědý interier ) a chci jí vyměnit za novější model ( černý interier ) r.v. 93 obě přístrojovky jsou z modelu 1.3 karburátor všechno mi funguje až na ukazatel paliva ještě jednou podotýkám ta nová palubovka není ze stříkačky jedíný rozdil je v tom že starý ukazatel je na třech šroubech a nový na čtyřech . NENÍ NAHODOU ROZDÍL V PLOVAKU ? :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 (editace) Myslím, že rozdíl bude v samotném měřicím přístroji. Je to elektrodynamický měřicí přístroj (ručkou otáčejí dvě cívky, jednou protéká stálý proud určený odporem mimo přístroj a okamžitým palubním napětím a druhou teče proud určený odporem snímače v nádrži a okamžitou hodnotou palubního napětí - kompenzuje se tak vliv kolísání napájecího napětí při jízdě. Během výroby se několikrát změnila hodnota odporů cívek v přístrojích i těch odporů, které byly na desce plošného spoje přístrojového štítu - a já netuším, jestli jsou všechna provedení plně záměnná. Pokud to umíš, změř si odpor těch cívek a předřadných odporů u obou variant palubovky - jinak musíš poprosit někoho, kdo takové měření umí udělat. Přizpůsobení by se muselo udělat změnou hodnot těch odporů, elektricky zapojených "před měřák". Editováno: 11. Říjen 2010, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radekcat Vloženo 12. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Taky jsem si všim že budíky jsou rozdílné ten starý je na přímo jen s jedním odporem a ten novější ma plošnou desku s odporama a má o jeden pin navíc .Možna by mi pomohlo schema zapojení toho novějšího typu z plovaku mi vedou čtyří dráty modrý, žlutý, bílý a černý .Černý jsem zjistil že je od rezervy ,bílý je zem ( kostra) modrý a žlutý by měl byt měřený proměnlivý odpor v závislosti na plovaku .U starého provedení byly draty zapojený přímo na budík tzn. modrý a žluty na ukazatel a černý na kontrolku rezervy plus tam bylo ještě přivedeno zvlašť napajení 12 V , u nového typu je napájeni už v zékladove desce ale nevím na který pin mam zapojit modrý, žluty a černý drat ? :feve: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Chce to schéma, já ho bohužel nemám - vždycky když jsem potřeboval něco ubastlit, tak jsem si ho půjčoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.