Přejít na obsah

Tiptronic


LHombre

Doporučené příspěvky

Dobrý den, zajímalo by mne, jestli má někdo povědomí o tom, jestli někdy vyšla kniha z edice " jak na to - škoda superb" od H.R. Etzolda. Chci vyměnit olej a filtr v tiptronic převodovce a nikde nejsem stavu dohledat "manual" - popřípadě zkušenosti někoho, kdo již toto sám dělal a byl by ochoten se o zkušenosti podělit.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tahle kniha tuším, že nikdy nevyšla. Olej v převodovce neměním. Zkus hledat v příslušné sekci a na tohle už je téma založené a já tam píšu proč olej neměním!

Proč to nedělat vím, ale když je to zapotřebí - to je to co mne zajímá. Mám necelé čtyři roky starý vůz a z této doby nepřetržitě třináct měsíců nejezdil. V tomto případě je dobré a možná i nutné náplň i s filtrem vyměnit.

Možná hledám špatně, ale téma jsem nenašel.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Olej se mění po 50tis km, nemenil jsem 167 tis a odešel mi hydroměnič, celá prevodka musela ven, rozebrat.....cena za opravu stejná jak repase celé prevodky, od te doby mením olej v servise po 50tis km a nemám problémy už na tom od te opravy mám dalších 200000km a prevodovka je absolutne vpořádku, podstane méně hlučné celé auto a vírazně nižšší spotřeba, takže menit vřele doporučuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

cauwes kluci. po vymene oleje v tiptronicu se da udelat na prevodovce nejake serizeni ? myslim pres vag? jde neco nastavovat v prevodovce jako takove popripade nejaka dokumentace? zde na foru nemuzu najit odvetvi prevodovka jen kdyz pouziju vyhledavac jinak to nikde na foru nevidim je ta chyba jen u me nebo i u vas?

Editováno: , autor: JanSuperb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

kluci ti z vas kteri maji 2.5 114kw s tiptronicem jste ochotni napsat ve kterych otackach vam automat radi a kdy uzamyka kazdy s rychlosti? chtel bych vypsat jak vam ktera prevodovka radi jde me o jizdu po rovince ne skopce ci dokopce ale rovinka a nejlepe i s rozjezdem ne zadne davani na krk jen proste klasika jemne rozjeti jak pri beznem provozu. a ti z vas kteri maji vag-com i udelat par fotek z automaticke prevodovky kanaly 01, 05, 06, 07. zde jsou foto me prevodovky ale kvalty jeste zapsane nemam.

 

post-52480-0-67970100-1398413236_thumb.j

post-52480-0-84345700-1398413239_thumb.j

post-52480-0-89991900-1398413242_thumb.j

post-52480-0-63591500-1398413246_thumb.j

post-52480-0-73763700-1398413249_thumb.j

post-52480-0-44873000-1398413258_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej se v automatu menit musi at si zralok pise kde chce co chce ani takove nesmysly cist nebudu. Olej v automatu se meni dle toho kde a jak jedis...pokud tapes po meste menit se musi max po 30tis...pokud jezdis dalky tak co 60tis... dle doporuceni se prvni vymena doporucuje maximalne pri 120.000km....pak uz jen zalezi jK to kdo peclive udela ...vyplach atd...ale nemenit olej a cekat na smrt...no kazdeho vec..je to jeho auto pokud neni leasingovky :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahojte byl u me dnes pan co ma taky supa je tu na dovolene a pri couvani mu v tom trosku skublo a zacalo mu to delat to co me na diagnostice nema zadne chyby v systemu jen na abs se obevila tahle:

01119 Signal pro rozpoznani rychlostnich stupnu 35-10 sporadicky

na netu jsem trosku brouzdal ze je to casta zavada zpateckoveho bubnu ci tak nejak. jde o preklad z anglictiny tak jsem se sel hned kouknout zdali tu chybu nemam i ja a nebyla tam co to znamena? muze nekdo poradit?

 

a ti z vas kteri maji vag a tiptronic muzou me prosim udelat snimek 1 kanalu v bloku hodnot? abych vedel jake mate otacky? dikes jinak zde je cela prevodovka

post-52480-0-42748000-1401660992_thumb.j

post-52480-0-83891100-1401660994_thumb.j

post-52480-0-35769000-1401660997_thumb.j

post-52480-0-44923600-1401660999_thumb.j

post-52480-0-36668900-1401661002_thumb.j

Editováno: , autor: JanSuperb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

Nemluvím teď o rychlostech pod D 4, 3, 2.. Já mám namysli polohu páky v pravo, jakože na tom + - "manuálu" tam ti to samo podřadí a to by se mi líbilo, nebo by mi spíš vyhovovalo, kdyby mi to tam samo nepodřazovalo, protože už se mi několikrát stalo, že ve stejnou chvíli, jako automat jsem zareagoval i Já a tím jsem pak podřadil třeba ze 4 na 2..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechcípne, protože to částečně nedovolí elektronika a zbytek hydro. Nevidím důvod, ani smysl mít třeba zařazenou 3ku a zastavit, pak dát 1ku a rozjet se. Motor má svůj rozsah použitelných otáček a v tomto režimu se pouze hlídají min/max otáčky. U starších automatu, byla funkce rozjezdu na sněhu a ta zařadila 3ku (třeba Opel), nebo si automaticky jemně přidávala plyn.(BMW) to celé asi do 40km/h. Když jsem potřeboval rychle brzdit, tak jsem v brzdách dal manuál a o 2 kvalty dolů, nebo dal neutrál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...