LHombre Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Dobrý den, zajímalo by mne, jestli má někdo povědomí o tom, jestli někdy vyšla kniha z edice " jak na to - škoda superb" od H.R. Etzolda. Chci vyměnit olej a filtr v tiptronic převodovce a nikde nejsem stavu dohledat "manual" - popřípadě zkušenosti někoho, kdo již toto sám dělal a byl by ochoten se o zkušenosti podělit. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Tahle kniha tuším, že nikdy nevyšla. Olej v převodovce neměním. Zkus hledat v příslušné sekci a na tohle už je téma založené a já tam píšu proč olej neměním! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LHombre Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Tahle kniha tuším, že nikdy nevyšla. Olej v převodovce neměním. Zkus hledat v příslušné sekci a na tohle už je téma založené a já tam píšu proč olej neměním! Proč to nedělat vím, ale když je to zapotřebí - to je to co mne zajímá. Mám necelé čtyři roky starý vůz a z této doby nepřetržitě třináct měsíců nejezdil. V tomto případě je dobré a možná i nutné náplň i s filtrem vyměnit. Možná hledám špatně, ale téma jsem nenašel. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LHombre Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Tak nikdo nemá nic čím by obohatil diskuzi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 jediná je asi tato: http://books.google.cz/books?id=erHrd0eec4cC&pg=PA87&lpg=PA87&dq=reproduktory+%C5%A1koda+superb&source=bl&ots=vUA8hdVyy1&sig=DKcCGBbY409HejJ_7NaN_4y9PcQ&hl=cs&ei=QuBXTM65OMSYOM7Yof8I&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=9&ved=0CDoQ6AEwCDgK#v=onepage&q&f=false a pak servisní manuály škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarinace23 Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 Olej se mění po 50tis km, nemenil jsem 167 tis a odešel mi hydroměnič, celá prevodka musela ven, rozebrat.....cena za opravu stejná jak repase celé prevodky, od te doby mením olej v servise po 50tis km a nemám problémy už na tom od te opravy mám dalších 200000km a prevodovka je absolutne vpořádku, podstane méně hlučné celé auto a vírazně nižšší spotřeba, takže menit vřele doporučuji. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 (editace) cauwes kluci. po vymene oleje v tiptronicu se da udelat na prevodovce nejake serizeni ? myslim pres vag? jde neco nastavovat v prevodovce jako takove popripade nejaka dokumentace? zde na foru nemuzu najit odvetvi prevodovka jen kdyz pouziju vyhledavac jinak to nikde na foru nevidim je ta chyba jen u me nebo i u vas? Editováno: 21. Březen 2014, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 (editace) lidi mate nekdo login na tuhle prevodovku? 5hp19 FNL Editováno: 1. Červen 2014, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 kluci ti z vas kteri maji 2.5 114kw s tiptronicem jste ochotni napsat ve kterych otackach vam automat radi a kdy uzamyka kazdy s rychlosti? chtel bych vypsat jak vam ktera prevodovka radi jde me o jizdu po rovince ne skopce ci dokopce ale rovinka a nejlepe i s rozjezdem ne zadne davani na krk jen proste klasika jemne rozjeti jak pri beznem provozu. a ti z vas kteri maji vag-com i udelat par fotek z automaticke prevodovky kanaly 01, 05, 06, 07. zde jsou foto me prevodovky ale kvalty jeste zapsane nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rooc Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Olej se v automatu menit musi at si zralok pise kde chce co chce ani takove nesmysly cist nebudu. Olej v automatu se meni dle toho kde a jak jedis...pokud tapes po meste menit se musi max po 30tis...pokud jezdis dalky tak co 60tis... dle doporuceni se prvni vymena doporucuje maximalne pri 120.000km....pak uz jen zalezi jK to kdo peclive udela ...vyplach atd...ale nemenit olej a cekat na smrt...no kazdeho vec..je to jeho auto pokud neni leasingovky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Kluci kdo z vas dokaze sehnat soupatkovou skrin a vse co je k ni potrba za 5hp19 FNL a jaka je u ni cenovka? dik predem za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 1. Červen 2014 Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 (editace) Ahojte byl u me dnes pan co ma taky supa je tu na dovolene a pri couvani mu v tom trosku skublo a zacalo mu to delat to co me na diagnostice nema zadne chyby v systemu jen na abs se obevila tahle:01119 Signal pro rozpoznani rychlostnich stupnu 35-10 sporadickyna netu jsem trosku brouzdal ze je to casta zavada zpateckoveho bubnu ci tak nejak. jde o preklad z anglictiny tak jsem se sel hned kouknout zdali tu chybu nemam i ja a nebyla tam co to znamena? muze nekdo poradit? a ti z vas kteri maji vag a tiptronic muzou me prosim udelat snimek 1 kanalu v bloku hodnot? abych vedel jake mate otacky? dikes jinak zde je cela prevodovka Editováno: 1. Červen 2014, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 tak co kluci je zde nekdo ochtnej napsat sem ty cisla z prevodovky jak vam pri jakejch otackach prerazuje tiptronic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 01119 Signal pro rozpoznani rychlostnich stupnu 35-10 sporadicky tato chyba je fakt zvlastni uz jsem parkrat prosel dp prevodovky a nenapada me co by tato chyba mela znamenat nebo jake cislo je treba v haji atd nikdo z vas to neresil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rothos Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 Zdravím. Myslíte, že by se nějak dalo udělat to aby mi tipronic sám nepodřazoval? Zkoušely jste to někdo? A jak to připadně dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 Stačí přepnout do manuálu. A potom zpět na D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rothos Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 Nemluvím teď o rychlostech pod D 4, 3, 2.. Já mám namysli polohu páky v pravo, jakože na tom + - "manuálu" tam ti to samo podřadí a to by se mi líbilo, nebo by mi spíš vyhovovalo, kdyby mi to tam samo nepodřazovalo, protože už se mi několikrát stalo, že ve stejnou chvíli, jako automat jsem zareagoval i Já a tím jsem pak podřadil třeba ze 4 na 2.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 Tam to přeci podřazuje při minimálních otáčkách a naopak při max. otáčkách řadí nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rothos Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 To vím a proto jsem se ptal jestli to nejde nějakým způsobem nakódovat, aby to nedělalo. [emoji33] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 To určitě ne, protože by chcípl motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rothos Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 [emoji1] nevidím důvod, proč by měl chcípnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 Nechcípne, protože to částečně nedovolí elektronika a zbytek hydro. Nevidím důvod, ani smysl mít třeba zařazenou 3ku a zastavit, pak dát 1ku a rozjet se. Motor má svůj rozsah použitelných otáček a v tomto režimu se pouze hlídají min/max otáčky. U starších automatu, byla funkce rozjezdu na sněhu a ta zařadila 3ku (třeba Opel), nebo si automaticky jemně přidávala plyn.(BMW) to celé asi do 40km/h. Když jsem potřeboval rychle brzdit, tak jsem v brzdách dal manuál a o 2 kvalty dolů, nebo dal neutrál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rothos Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 No nic. Jsi trochu mimo a očividně jsi nepochopil to, proč jsem se na to ptal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 Asi ano. Jen dodám, že tak jak je to nastaveno, je dobře pro motor, převodovku i emise. Ještě do toho celého zasahuje elektronika, která se snaží vyhodnocovat styl jízdy a upravuje řazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 tak nepodřezuj ty a nech podřadit TT a máš to. Prostě to nejde a pochybuju, že někdo takovou ptákovinu jako ty vůbec řeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.