Roy Jones jr. Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 Zdar. Nevím jak je to možný, ale furt upouštím olej a furt ho mám asi 0.5cm nad ryskou max., voda se neztrácí,tak jedině že by tam šla nafta nebo nevím. Nevíte někdo co s tím,kudy se to tam může dostávat? Jde to z toho oleje nějak poznat, co v něm je? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 Tak to jseš na dobrý cestě zadřít motor. To co pošíšeš je ůnik nafty do oleje. Důvodů může být víc. Prasklá hlava,nebo netěsný kroužek na vstřikovačích,příp teče sám nějakej vstřikovač. Tak jak tak,musí dolů rozvody,takže bych sundal rovnou hlavu a nechal ji natlakovat. Vstřiky Ti nikdo nedokáže zkontrolovat tak,aby Ti zaručil že jsou na 100% v pořádku. Takhle jsme řešili jedno auto a dopadlo to až výměnou všech vstřikovačů. Auto bylo v záruce. Nezávidím Ti to,to je důvod proč jsem šel do starý rotačky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 27. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 No tak to budou pěkný vánoce..vstřiky jsou drahý jak sviňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 Na hlavu bych to netipnul, ta výměna o-kroužku je předepsaná při každé výměně. I u nových to ale propouští a v práci to řešíme tak že vezmeme vstřik a původní kroužky a koupíme abnormální velikost v kšeftě s o-kroužkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 29. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 Tak jsem se byl poradit v servisu, mechanik otevřel při nastart.motoru víčko oleje a foukalo z něj jako prase, prý to bude přidřený válec nebo kroužek v řiti..vybalil na mě 3-4000,- válec, 1400,-těsnění pod hlavu, 800,- těsn.pod vanu, 4000,- za práci..celkem 10 - 12000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 (editace) Tak nejprv nech změřit tlaky na válcích pokud je opravdu některej špatnej tak to bude jistota.Ale jen tak to od boku plácnout je docela dobrej kšeft.Dalším projevem by byly horší starty vyšší kouřivost a spotřeba a horší výkon.Jediný co do oleje přibývá je nafta ta by měla být z oleje cítit.První co bych zkusil by bylo vyndat vstřiky nechat je seřídit (možná některej už teče a pořádně nerozprašuje)a do válců bych nalil petrolej vypustil olej a občas pootočil klikovým hřídelem by se případně zapečený kroužky uvolnily.Pokud by to nepomohlo tak pak by teprv přišla na řadu rozborka sborka motoru. Cena za těsnění pod vanu je dobrá 800kč až na to že je vana lepená na silikon,to je dobrej kšeft. Editováno: 29. Říjen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 29. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 Jj z oleje je cítit nafta. Studený starty jsou špatný..asi půl minuty po stud.staru hulí jak blázen. Za tepla chytne jen se dotknu klíčku. Jinak spotřeba i výkon se mi zdá v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 To odpovídá na špatný vstřiky a připečený kroužky.Kolik má nalítáno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 29. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 To odpovídá na špatný vstřiky a připečený kroužky.Kolik má nalítáno? 145tis, ale jestli jsou poctivý..pochybuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 No to je otázka zda jsou poctivý? Ale než to necháš rozkuchat tak začni vstřikama tam bude hlavní to jak jak fungují pokud jsou špatný jako že budou tak když budou venku nalej tam do válců ten petrolej tím nic nepokazíš ba naopak rozpustí to ten karbon a uvolní připečený kroužky.Můžeš sehnat i jiný vstřiky a dát je tam.Pokud by to opravdu nepomohlo pak by bylo potřeba udělat poloGO motoru rozebrat ho.Nebo je ještě jedna možnost koupit jinej motor a vyměnit ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Taky může být příliš vymačkaná hlava od vstřikovačů a tam nové nebo větší "O" kroužky nepomůžou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) Co tandemový čerpadlo neprosakuje? Editováno: 31. Říjen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 31. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Si tak říkám, jestli není chyba v tom, že mám 74kW čipnutý..někde na foru jsem četl,že by se 74kW čipovat neměly, že na to nejsou stavěný..hlavně spojka a převodovka..spojku už jsem měnil a teď tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 31. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Co tandemový čerpadlo neprosakuje? No je pravda,že žhavičky jsem asi před měsícem měnil, ale vždyť to je jen vyšroubovat a našroubovat..že bych s něčím pohnul. Jde to poznat,když sundám víko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 31. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Co tandemový čerpadlo neprosakuje? Jak poznám jestli prosakuje..jako,že špatný těsnění pod ním? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) Jo to jsou důsledky těch co chtěj od slabších motorů víc než na co jsou postavený a pak to zhuntujou prodaj a ten kdo to ponich koupí se může akorát střelit do makovice.A pak ti tvrdí že se správným používáním se tomu nic nestane a že to vydrží.No doufám že se ti to podří dát dohromady a nechat to na někom kdo to dá do původního stavu nahraje ti origo soft do řící jednotky motoru. Nebo sehnat origo motorovou jednotku a tuhle čipnutou někomu prodat. Ale důležitý je přijít na to kudy tam jde nafta.Pokud je to špatnej vstřik tak cena jednoho je stejná jako koupě jinýho celýho motoru a vyplatí se koupit jinej motor než jeden vstřik. Editováno: 1. Listopad 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 31. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Už jsem o tom přemýšlel..vyoperovat čip. Budu muset najít nějakýho borce co se v tom vyzná. V týdnu snad mechanik vyřeší tu naftu..sepsal jsem všechny vaše poznatky, ať nemusí přemýšlet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Operovat nic nemusíš stačí na to kabel se správným softem a nebo jiná motorová jedotka s origo softem. První možnost je práce na pět minut a druhá na tak na hoďku práce. Záleží co ti tvůj dvorní mechnik dokáže zprostředkovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 4. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2010 Jo to jsou důsledky těch co chtěj od slabších motorů víc než na co jsou postavený a pak to zhuntujou prodaj a ten kdo to ponich koupí se může akorát střelit do makovice.A pak ti tvrdí že se správným používáním se tomu nic nestane a že to vydrží.No doufám že se ti to podří dát dohromady a nechat to na někom kdo to dá do původního stavu nahraje ti origo soft do řící jednotky motoru. Nebo sehnat origo motorovou jednotku a tuhle čipnutou někomu prodat. Ale důležitý je přijít na to kudy tam jde nafta.Pokud je to špatnej vstřik tak cena jednoho je stejná jako koupě jinýho celýho motoru a vyplatí se koupit jinej motor než jeden vstřik. To že teče nafta do oleje nemá s chipem nic společného. Koupit motor? Fajn a jakou má záruku, že tam nebudou vstřiky ve stejném stavu, nebo horšim? Nahrazovat tak důležité věci jako jsou vstřiky staršími díly je hloupost! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 Hele za tu cifru co zaplatí za opravu pokus omyl by měl funkční jetej motor to se vsaď.Pokud bude vymačakná hlava tak asi z jakýho důvodu že?Není to postavený na větší výkon než je z fabriky.Sice to může fungovat nějaký čas ale někde se ten vyšší výkon prostě projeví. A co se týče čipu tak jsem už za tu dobu slavnýho navyšování výkonu viděl dost(kombinace čipu s debilem má na to vliv určitě) a těch debilů co s tím jezděj a dojebou to a pak to střelej jako super káru je nepočetně a tím nechci říct že tu není nikdo kdo s čiplým autem jezdí normálně a nic se tím nestane,je jich tady dost ale proč?umí se k tomu chovat a většina si to nechala čipnout sama ví jak s tím zacházet. Ale důsledky rádoby závodníků jsou jednoznačný a popravenejch motorů mi prošlo rukama dost.Tak vím o čem mluvím.Pak si kup ojetý auto!!! Co se týká ceny jednoho novýho vstřiku tak sám asi víš kolik stojí.To raděj jinej motor protože pokud ho následně rozebereš tak díly z něj prodáš za víc než za celek.Holej motor seženeš okolo 10tis. a ustrojenej za 20tis. a za tu cenu jedno vstřiku mi to rozhoně stojí jít do staršího motoru. Tady si myslím bude rozhodují cena opravy.Tu musí posoudit sám kdo to bude financovat a co proněj bude výhonější. To je můj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 9. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2010 Já ti názor neberu a z části s tebou souhlasím, ale vzhledem k tomu jak se lidi k těm autům chovají a zase někteří mají k svému autu vztah, je lepší to za více peněz opravit a vědět co v tom máš. Navíc platí staré známé heslo: chceš opici, musíš mít i na banány. Stále častěji dělám, dle většiny ekonomicky nevýhodné GO motoru a hlav. Použité a dobré věci docházejí závratným tempem. Navíc úplě novým vozům se v servisech zalíbilo a díky překombinovanosti mechanických tak elektrických skupin, jsou permanentně nespokojene a chcou do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 16. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Na hlavu bych to netipnul, ta výměna o-kroužku je předepsaná při každé výměně. I u nových to ale propouští a v práci to řešíme tak že vezmeme vstřik a původní kroužky a koupíme abnormální velikost v kšeftě s o-kroužkama. Jak se zjistí,že to je těsněním na vstriku? Ta abnormální velikost kroužku..pomůže i když je vymačkaná hlava? Vyměnil jsem tandem a teď jezdím a koukám na měrku oleje jestli stále přibývá,ale vypadá to,že ne..zatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 18. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2010 Možná se těm vstřikům vyhnu..koupil jsem za 1000 zanovni tandem, vyměnil ho a po 150km zatím olej na merce stále na stejné urovni. Taky jsem se rozhodl odpojit ten můj "čip" tedy powerbox..svítil mi furt protiskluz a ejhle, po odpojení powerboxu už kontrolka nesvítí a ESP funguje. Taky klesla spotřeba,už ho tam dávat nebudu..nechcete ho někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 27. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 Do psí prdele..tandem nepomohl,pořád jde nafta do oleje. Tak ted jsou na řadě o-kroužky na vstřikách. Během měsíce budu po třetí měnit olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 27. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 Je tu nekdo z karlovarska nebo plzenska,kdo by zvladl vymenit gumičky na vstřikách? Sám se do toho pouštět nechci,abych neco nepo..., hlavně při seřízení vstřiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.