Mirek_Vyškov Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 V 15.11.2016 na 16:22, fabiahtp napsal: Taky to tam nemám u stejné motorizace jako ty, hodilo by se to, škoda asi to ani nepůjde dodělat a v návodu to taky mám napsáno r.v.2016 Yeti z 12/2016 má rekuperaci- > takže plachtit nemůže. Motor 1.2, najeto 12000km a od začátku při 1200ot/min (tam si to DSG drží) nepěkně hučí - jede pod otáčkami. Až od 1400ot/min jede normálně 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek_Vyškov Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 V 1.3.2014 na 22:15, Pawouk napsal: Dnes jsem měl možnost se projet novým Yetim 1.2 TSI 77 kW 7°DSG. Motor je velmi tichý, pokud se ovšem nevytáčí a obráceně, pokud ho DSG nedrží v (pro mě příliš) nízkých otáčkách (primárně ve městě), kde při rychlosti 50 km/h tam DSG má šestku, což motor ohodnocuje nepříjemným zvukovým projevem. S DSG je rozjezd hladký, žádné cukání jsem nezaznamenal, což už se nedá říct o některých dalších změnách převodových stupňů, ale nic extrémního to není. Při volbě D a pod plným plynem, přeřazuje DSG na vyšší kvalt někde kolem 5200 ot. Na vyšší otáčky je nutno navolit S, nebo to tam házet ručně. Největší zátah je cítit při vytáčení dvojky a trojky, ale ve vyšších rychlostech je výkon pouze dostačující. Nevím jak by se to chovalo při plném vytížení (auto bylo v obsazení 2 ks dospělí a 1 ks dítě). Dálniční rychlosti moc nevoní spotřebě, nemohl jsem se dostat pod osm litrů. Holt pro benzínové SUV to není to pravé ořechové. Yeti z 12/2016 Motor 1.2/ 81kw, najeto 12000km a od začátku při 1200ot/min (tam si to DSG drží) nepěkně hučí - jede pod otáčkami. Až od 1400ot/min jede normálně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.