Říjen 22, 20213 r To že bere 1.6 Mpi 74-75kw olej při nějakem nájezdu (býva to zhruba od těch cca 100 tis km) je celkem známe,instalace Lpg na to nemá žadny vliv.V mém okoli ho maji taky v Octavě bez plynu a tam motor bere cca 1 litr oleje na 1500 km.Dokonce je tady o nadměrné spotřebě oleje u tohoto motoru na foru téma.
Říjen 22, 20213 r Keby nemal vplyv ma zivotnost motora tak uz davno robia motory cisto na LPG z vyroby. Uved zdroj tvojich info aby sme sami videli.
Říjen 22, 20213 r já bych řekl, že pravá přičina, proč nedělají (resp. dělali jen krátce) auta s LPG už od výroby je, že to přináší zvýšené náklady na vývoj a hlavně následný servis, kde to znamená mít v ŠA servisech i odborníky na servis LPG a to znamená školit hromadu dalšího personálu a jak víme, proškolený ještě neznamená odborný ... a proč v tom ještě frčí Dacia? Zde budou důvodem emisní úlevy na atmosferických motorech, které by si již čistým provozem na BA nevlezly do emisního limitu současných EURO norem.
Říjen 23, 20213 r Nedavno ked sme sa babrali v dielni sa zastavil znamy z ulice.Ma od nova OII 2010 1.6 MPi LPG s manualnym primazavanim.Vypytoval sa co a ako ohladol spotreby oleja.Ma na nej plyn od cca 10tkm a zerie mu 1L na 1000 km.Vsetko ide perfektne len sa hambi ,ze na ceste do chorvatska si berie 4L oleja..pritom este nemenil rozvody.Teraz ma 116 tkm. Mne taketo skutocne priklady stacia na to aby bolo jasne ,ze LPG znizuuje zivotnost tesneni v motore
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.