Publikováno Prosinec 5, 201014 r Někde jsem četl,že F1rs má toto zařízení.Tedy moje otázka:Má to každá? A jak, čím a kdy se to zapíná.Při diagnostice akčních členů se nechá něco jako PTC vyzkoušet,stupen 1 a 2.Při tom testu pohasíná osvětlení=proud to bere ale nezdá e mi,že to vyhřívá-nebo to neumím asi spustit.
Prosinec 5, 201014 r Skoro tutově to mají některé dehťáky - je to elektrický topný těleso v klimce paralelně ve stejným krytu jako "vodní" radiátor", ten kryt je tvarově upravený = má jiný kód dílu. Slouží to k tomu, aby topení funělo teplo i když je obsah chladicí soustavy dehťáka ještě studený (větší objem chladicího média = pomalejší ohřívání). Nevím, kolik to bere proudu, ale přípojný drát má cca 5mm v průměru - takže ASI DOST. Řekl bych, že to bude mít skoro tutově Climatronic, dost možná i Climatic - obyčejné manuální topení bez klimy asi těžko. Já o téhle vyfikundaci vím proto, že jsem byl při výrobě těch deklů - která přesně modifikace výbavy se tak osazuje netuším, to by musel někdo ze ŠA.
Prosinec 10, 201014 r Autor Tak jsem tomu asi přišel na kloub.Musí být teplota pod +4 a svítit vločka-gong.Topení na max a ventilátor asi na 2.polohu.Nastartováno.Já protože v garáži je +10 minimálně,tak to nezapne.Zjistil jsem,že tento člen mají všechny f1.rs,kromě těch co jsou určeny pro itáliji.V elze položka 101 -7e6 -wsa
Prosinec 11, 201014 r tak tak presne ako pises,topeni na max teplotu,ventilator po 2.stupen a nastaviit na čelne sklo,krasne ho rozmrazi aj ked je chladiace medium este studene... vyvoz španielsko,taliansko a ine juzne krajiny to nemali ako aj vyhrievane sedacky a atd.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.