Zdravím,
takže můj problém je vyřešen a jednalo se taktéž o první start, kdy auto buď chytlo a hned zdechlo anebo tarokovalo na 2,3 válce než se chytlo apod...
To samé jsem řešil i u mého druhého auta Kia Sorento 3.3V6 a ten samý problém. Tenkrát mi už "inženýři" dokonce chtěli i měnit těsnění pod hlavou na jedné straně motoru apod.
Nicméně ať se dostanu k jádru vyřešení problému, který spočíval v obyčejném prostříknutí kontaktů sprejem na kontakty, jen najít ten správný kontakt, kterých je na autě nespočet. Začal jsem samořejmě tím, že jsem prostříkal veškeré spojky, které mají přímou souvislost s tímto problémem, ale studený start pořád špatný. Takže jsem začal postupně obměňovat věci od podávacího čerpadla, přes palivový filtr, regulátor tlaku paliva, nové svíčky + nové zapalovací moduly, škrtící klapka, vyčištění vstřikovacích trysek, ventil od odvětrání kliky a pořád prostě problém. Chybový kód žádný nevyskakoval a ani diagnostiky nic nenačetla. takže jsem z toho byl už docela v pasti, protože jsem nevěděl, na který kontakt jsem ještě zapoměl, který by to mohl možná dělat a potom jsem si vzpoměl, že jediné, co jsem neměl odděláno za kontakt, byl přímo na sekundárním vzduchovém čerpadle. Od toho, co se tento štekr, kterým je čerpadlo připojeno prostříknul je po problému a auto chytá jak má.
A jak jsem psal, že tento problém jsem řešil na sorentu, tak tam to byl zase štekr na čidle jedné vačky, který byl schovaný pod sáním a já na něj taky zapoměl, ale předcházely tomu stejné obštrukce jako u škodovky.
Nicméně závěrem bych ještě dodal, že takovýto debilní problém jsem před lety řešil na naftovém autě fiat marea, kdy byl taktéž elekronický pedál plynu, ale někdy vůbec nereagoval, jakoby nebyl. Závada nikde žádná ale auto někdy prostě vůbec nereagovalo na sešlápnutí plynu. Tenkrát byl zase štekr-spoj za kastlíkem spolujezdce, který byl jak nový. Prostříkáno sprejem na kontakty a od té doby po problému.
Takže možná to někomu u škoďárny pomůže a jeho problém se studenými starty zmizí také