Publikováno Srpen 23, 200619 r Po výměně rozvodů se mi v grafu TDI píše předvstřik opožděn. Jsou i o něco horší startya vyšší spotřeba. Lze to nějak nastavit přes VAG? Poraďte mi co mám udělat, prosím.
Srpen 23, 200619 r nevim jestli to pomuže, ale vyndej vzduch filtr a kryt řemenu a pak povol 3 šrouby které drži cerpadlo a zkus tim pootocit doleva pak doprava. auto bude menit zvuk a startování se taky bude lišit, tak tim hejbej až to nastavis optimálne.
Srpen 23, 200619 r chyba v návodu! sem si to spetl s felicii,. takže vzduch filtr nevyndavej, ten je uplne jinde. staci vyndat hadici od sání vzduchu a kryt rozvodovýho remenu a vesele nastavovat. auto by melo mit optimálni zvuk ,tj. neco mezi tichým chodem jako má obyč TD a neco mezi nakřáplým jako ma autobus karosa treba.
Srpen 23, 200619 r No tak podle zvuku to samozřejmě asi netrefíš. Přes vag se toto udělat nedá, tam jenom zobrazíš aktuální hodnotu převstřiku. Je třeba skutečně povolit tři šrouby na kole co pohání čerpadlo, a pootočit s ním (s hlavy nevím na jakou stranu, najdeš v DP) - pozor, i milimetrový posun dělá divy, chce to opravdu s citem (ona vůle v tom kole taky není moc velká). Mě to dělal kamarád asi na šestkrát, než jsme se trefili. DP doopručuje také po povolení dávat nové šrouby....
Srpen 24, 200619 r Mě servisák říkal, že prý to jde udajně na vyších verzích VAGu nastavit i nějak elektronicky, že se prý na TDI grafu chytnou ty body, které ukazují aktuální hodnotu předvstřiku a posunováním těch bodů po grafu se dá nastavit předvstřik. Každej komu sem to zatím říkal nad tím kroutil hlavou, mě osobně se to taky moc nezdá, asi si to nechám přímo ukázat tím servisákem, páč jestli to je pravda...
Srpen 24, 200619 r ja mam predvstrik v poradku kolikrat mlada nestaci ani uhnout . zajdi k sexuologovi treba ti poradi
Srpen 28, 200619 r Po jakémkoliv zázahu do rozvodů se má (musí) provést tzv. dynamická kontola počátku vstřiku. Lze to provést jakýmkoliv diagnostickým přístrojem pro koncernové motory. V příloze je postup. Druhou část musím poslat v dalším příspěvku.
Srpen 28, 200619 r Po jakémkoliv zázahu do rozvodů se má (musí) provést tzv. dynamická kontola počátku vstřiku. Lze to provést jakýmkoliv diagnostickým přístrojem pro koncernové motory. V příloze je postup. Druhou část musím poslat v dalším příspěvku. Oprava-nedá se to provézt jakýmkoli Vagerm,ale provézt kontrolu.Nastavení je jak píše Capo a další obrázek.Jinak je tam dost velký rozstřel,tak se dá poměrně lehce trefit do tolerance,potom už pouze bádat,jestli motor jde lepší v horní nebo v dolní mezi.Jinak bacha na šrouby,rády praskají
Srpen 28, 200619 r Nepíšu že oprava se provádí VAGem ale dynamická kontrola. Nahánět nastavení bez nestojí za nic.
Září 1, 200619 r Autor Když si někdo bude hrát s Vagem, mohli by jste udělat printscreen a dát ho sem?
Prosinec 10, 20204 r Zdravim menil jsem motor.nastavil cerpadlo rozvody a auto toči toči a nechyti diky Petr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.