Přejít na obsah

Oficiální srazy a akce

Celorepublikové komerční a klubové srazy


300 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  1. Tuning Cars Párty 2010

    • 11 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  2. Mimoňské války XVI.

    • 11 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  3. Autosalon Brno 2010

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  4. 8.AMS tuning Čáslav

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  5. 15.ŠKODA TUNING DOKSY 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  6. TUNINGPOWER SHOW 2010

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  7. Relax Meeting - Konopáč

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  8. Fashion Cars 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  9. Tuning Party Open 2010

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ovšem toto je sekce Octavia 1.... Není mi jasné, proč se tady rozepisuješ o dvojkovém Superbu. 
    • Každý má jinou citlivost, co ok je a co ne. Pokud má 130kg, potí se jak bojler a snídá syrečky, tak věřim, že mu klima nesmrdí 😄 Ne, dělám si srandu ale chápete... Princip klimatizace je ve všech autech stejný. Prostě pokud se to pravidelně nečistí, tak to bude vždy zatuchlé a plesnivé stejně jako koupelny atd. Kde je vlhkost a špatný přístup vzduchu, tam je plíseň.
    • Nejsem proti elektromobilite, ani proti zprisnovani EU norem, ktere ve vysledku prodrazuji auta. Chci dychat cistej vzduch. Aut jezdi strasne moc a starych. Ale jsem proti totalite, jsem proti nemoznosti si vybrat, jsem proti jednomu nekym urcenemu proudu. Clovek musi mit moznost si vybrat. Ve vsem. Opak jsme zazili za komunistu.
    • Tak se mi toto také přihodilo, Zajedu se Superbem 2 ke stojanu a najednou nejde otevřít nádrž. Znovu zamknu, odemknu, opakuji několikrát, mačkám víko nádrže a najednou odskočí. Tohle se opakovalo znovu a tak mi to nedalo a pustil jsem se do toho., Jeden šroubek ven, otevřít uzávěr a celá dvířka jdou ven i s gumou a hadičkou na odvod vlhkosti. Pak už šel zámek vysunout a zkoušen dálkou. Někdy sepnul, někdy ne. Tak si říkám, buď ho rozeberu a podívám se do něj a nebo ho pro jistotu jen odpojím, aby nezamykal, než koupím nový. Slabý šroubováček, odjistit západky kolem dokola plastu a zámek se otevírá. Uvnitř motorek, pružina a pozor na tenké pérko, ať vám nevypadne. V otevřeném stavu znovu zkouším dálku a vidím problém. Plastová část, která se má díky šroubovici pohybovat, zůstává viset a neodjistí. Motorek jde ven velmi snadno i s celým mechanizmem., Vše jsem vyčistil, pořádně promazal a vrátil zpět. Znovu zkouším dálku a krásně vše funguje. Takže nasadit pružinu včetně tenkého pérka a vše zacvaknout. Další zkouška a vše OK. Mechanizmus vrácen, víko s gumovým krytem nasazeno zpět, uchyceno šroubkem a dvířka zavřena. Přichází první zkouška a ejhle, vše funguje. několikrát za sebou odzkoušeno a OK. Odpoledne jedu z práce a zajedu k pumpě ačkoli mám půl nádrže, vyzkouším, vše OK, dotankuju a spokojeně jedu domu. Zvládne to každý, jen trochu zručný člověk a je to jen další zkušenost, že se nemusí hned kupovat nový zámek za 1070,-. Není to žádná hrozná cena, ale tenhle bude jistě ještě sloužit. Mám najeto 308 000km 2,0TDI 125 KW DSG a auto je stále v kondici a slouží, jen to chce trochu péče, měnit náplně a to i v převodovce a ani nevím, že auto přeřadí, DPF stále původní, jen běžné výměny destiček, kotouče a letos nové pružiny a tlumiče vzadu, přední mi odmítli vyměnit, že jsou v testu ještě naprosto v pořádku.
    • Ahoj všichni, Potřeboval bych pomoc. nejdriv mi prestali jit blinkry a neco zajiskrilo. Po prijezdu jsem zjistil ze byl vyhoreli spinac varovek(asi). Ten jsem vymenil a s tim i pojistku na blinkry, protoze jsem ji nasel spalenou. (Varovky uz funguji normalne) ale kdyz tam vlozim tu pojistku, tak auto zacne blikat levym blinkrem i v neutralni poloze, pri zapnuti packy dolu, stale blika vlevo a pri pacce nahoru zacnou blikat vsechny blinkry.(jak varovky) myslel jsem si, ze je to packou , ale dal jsem novou a stale stejny problem. Uz si opravdu nevim rady, koukal jsem i na komfortku, ktera z nejakeho duvodu neukazala komunikaci na diagnostice, vypada jak nova, nikde zadne znamky spaleni, ani vody, nic… prepajel jsem i par kabelu ktere byli zoxydovane a rozpadli se mi v ruce. Bez vysledku. Uz z toho zacinam mit deprese a premyslim nad bud ráží 9mm, nebo xanaxem. Prosim pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...