Přejít na obsah

Oficiální srazy a akce

Celorepublikové komerční a klubové srazy


300 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  1. Tuning Cars Párty 2010

    • 11 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  2. Mimoňské války XVI.

    • 11 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  3. Autosalon Brno 2010

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  4. 8.AMS tuning Čáslav

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  5. 15.ŠKODA TUNING DOKSY 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  6. TUNINGPOWER SHOW 2010

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  7. Relax Meeting - Konopáč

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 989 zobrazení
  8. Fashion Cars 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  9. Tuning Party Open 2010

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím Vás , pozerám že tento problém tu rieši veľa z Vás , momentálne mám na 1,5 tsi 194 000km a dnes že to idem dať meniť k nám do servisu a mechanik mi vraví že to nie je možné , prípavok je popravde veľmi drahý a ani náš servis ho neplánuje objednať nakoľko tých motorov nie je tak moc a druhá vec je nedostupný a dokonca aj na poľskom trhu takže objednať ho je nereálne . Nepočujem žiadne zvuky ohľadom remeňa alebo kladiek že by to bolo potrebné meniť , popravde rozvody ma vyšli aj s vodným čerpadlom 300€ aj keď vodné čerpadlo nie je súčasťou INA a HEPU , podľa workshopu som sa dočítal že remeň treba meniť každých 120 000km ale rozvody netuším... Moja otázka skôr znie či človek môže na tom jazdiť alebo ako píšete mám vyhľadať servis v Brne alebo ste sa dopátrali k nejakému inému riešeniu.
    • Mal som S3 s Cantonom aj bez Cantonu a ten rozdiel je obrovsky! Nejdem tvrdit, ze Canton je super, ale standardny audiosystem je uplne o nicom.
    • Ahojte,   chci do auta do předu dodělat USB nabíječku pro telefony. Dneska telefony uměj rychlé nabíjení a našel jsem, že to lze provozovat snad i v autě díky standartu Quick charge. Nicméně koukám po netu na nějaký zdroj pro 12V a nějak nic nenacházím, co by umělo QC 3.0. Poradíte někdo? Řešil to někdo? Chci zdroj na který půjde připojit USB vstup, který bude zabudován v palubce, nechci žádný redukce do zapalovače.
    • Stále mi na ovci combi nejde zadní stěrač po fl. Vlákno jsem celé přečetl.  Rok 2012 , 1,6 77kw  nafta. Proběhla kontrola kabeláže v kufrových dveří, 2x zkouška jiný motorek , nové páčky Valeo. Nic nepomohlo. Ani přes VAG zpustit .Takže si myslím buď nějaká jednotka , nebo zpínačka podle toho co jsem se dočetl. Je tu někdo ochotný pomoc , zaplatím. Praha - poblíž i dojedu.
    • Ahoj, CFHC má vykonove stejný vstriky možná i lepší protože jsou Selenojidove. Celkove CFHC je lepší než CEGA na úpravy protože je to už 2 generace comonrailu ktery ma větší kanály v hlavě.   Jinak pro výkon 200-220hp stačí dodat turbo z Motoru CFGB/CFGC + mazaci trubku.   S odlazenim můžu pomoc tyhle motory dělám furt.   Na sérii turbu můžu dostat 170-185hp   Když tak pro více info napiš na K-VAG Performance
×
×
  • Vytvořit nový...