Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3853 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 446 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 471 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 508 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 892 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 646 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 487 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 733 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 483 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 589 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 505 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 471 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
  1. ŠKODA FABIA 1,0 TSI

    • 0 odpovědí
    • 942 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 466 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 760 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 734 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 508 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 481 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 430 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 445 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 705 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Takto podrobne to nemám odsledované, ale ak plachtím, tak ťuknutím do páčky tam ide aj najvyšší možný prevod, a tým pádom otáčky iba niekde okolo 1500. Ak tam ideš bez plynu, tak to asi bude aj trochu na úkor životnosti spojky.
    • @Pajos556 Tak asi jedině připojit za jízdy diagnostiku a sledovat při projevu měřené hodnoty. Je možné, že i když už je třeba ta váha vzduchu vyměněná, nový díl může být taky vadný. Co ještě třeba nějaká malá netěsnost v sání (prasklina na hadici nebo uvolněná spona)? Dacie s tovární zástavbou LPG mívaly taky problémy s cukáním a pomohlo nějakou dobu jezdit čistě na benzín. To je ale úplně jiný motor a srovnávat to asi není na místě. Uvádím to jen jako takovou okrajovou možnost.
    • Vyzerá to super.  Mne sa olupuje chróm pod hlavicou riadiacej páky na automate, presne to reže prsty.
    • @patas_3200 Ahoj, příspěvek jsem ti přesunul do existujícího tématu o problémech s dálkovými světly. Zkus to tady projít. Na předchozí stránce už je i nějaké řešení, tak třeba to v tvém případě taky pomůže.
    • Zdravím všechny. Právě jsem asi po šesti letech vlastnictví auta konečně vyřešil u sebe záhadu spojenou s cukáním a dušením motoru kolem otáček 1800-2000. Připomínám, že to dělalo naprosto nepravidelně. Postupem času jsem zjistil, že v době, kdy to bude škubat, je potřeba větší silou mačkat brzdový pedál. Ve dvou servisech na nic nepřišli, závada se neprojevila. Nejvíce jsem podezříval podtlakovou hadici mezi motorem a posilovačem. Tak jsem ji vymontoval, zkusil ucpat a pusou vysát vzduch, ucpat konce apod. Všechno v normálu. Zpětný ventil v hadici funguje. Časem jsem zjistil, že častěji to dělá v létě. Protože motor 1.2 TSI 81kw nemá vývěvu, ale posilovač bere podtlak ze sání, podezříval jsem  prasklé sací potrubí. Dělalo to od úplně nového auta. Minulý majitel byl od nás z rodiny, považoval to za normální chování tohoto motoru a neřešil to. Teď po cca deseti letech stáří auta jsem přestal litovat peněz (4200.-Kč) za novou podtlakovou hadici a koupil jsem novou. Závada přestala.  Jediné možné vysvětlení, co mě napadlo, že v původní hadici byla nějaká trhlina, kterou menším podtlakem, než je ten provozní nedokážu identifikovat. Starou hadici mám schovanou, nenašel jsem na ní nic. Ale teď už to funguje. Píšu to sem proto, kdyby někdo řešil podobný problém, že řešením může být i tohle. Ale pořád si myslím, že u mě to byla výrobní vada zmíněné hadice a je to jen souhra náhod. Auto bez problémů procházelo na STK(brzdy) i emisích. Možná, že když to tudy nějak přisávalo vzduch, emisím to nijak nevadilo. Kdyby to někdo řešil, tak číslo dílu je 6C0612041L.  
×
×
  • Vytvořit nový...