Přejít na obsah

marfan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 365
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

marfan naposledy zvítězil 12. Únor

marfan nejvíce like obsah!

1 Sledující

Návštěvy profilu

9 619 zobrazení profilu

Oznámení marfan

  1. Dal by som na tvojom mieste pozrieť turbo a aj odvetravanie hlavy ci ti to tam netlačí olej sem. To si tam mal celkom dosť oleja. Ale je vidieť, že DPF je funkčné a po vyčistení bude fungovať.
  2. marfan

    Výmena oleja v DSG

    Už som to robil takto asi 20krát a prevodovky fungujú aj po 300tkm bez problémov.
  3. Zdravím, riešim teraz problém na motore 1.4TSI CAXA, že vypadáva zapalovanie na 1. a 4. valci. 1. Skusil som vymenit sviecky nemohlo, vymenil som cievky medzi sebou kde nevynechavaju a ani to nepomohlo. 2. Problem je ze turbo netlaci ako ma, niekedy tlaci aka je poziadavka potom nie. Skusil som ci nema vôlu ale nezdalo sa mi, potom som skusil ci nieje klapka zaseknuta wastegate. Ide lahucko. Kontroloval som aj cez diagnostiku vynechavanie zapalovania a deje sa to iba v pripade ze otacky su vysie ako 2200ot. Viete mi poradit naco sa zamerat ? Je mozne cez diagnostiku skontrolovat ako je synchronizacia rozvodov ? Vopred dik za kazdu radu.. Problem motor zacal trhat na diagnostike v motorovej RJ vyhodilo chyby typu vynechavanie zapalovania 1. a 4. Valci.
  4. Ahoj Marfan, mam oct 3 scout 2.0 135kW Cuna rv2018. Planujem dat vycistit dpf kvoli castym regeneraciam po cca 110km. Najazdene mam 220tiskm. Na jednom fore si pisal o demontovani dpf bez toho,aby sla dole napravnica. Podarilo sa ti ho vytiahnut vrchom? Dost som o tom precital, no vsetci pisu iba o demontazi spodkom, do coho sa mi velmi nechce, kedze tam mam aj kardan. Budem ti vdacny za akukolvek radu.Dik

    1. Zobrazit předchozí komentář  %s více
    2. peter.mesko

      peter.mesko

      Vdaka, budem to teda robit ako pises.

    3. peter.mesko

      peter.mesko

      Ahoj Marfan, menil si po cisteni DPF preventivne aj niektore sondy alebo cidla? Na niektorych forach su nazory, ze pri najazde cez 200tkm to nie je na skodu, aj ked s nimi nebol problem. 

    4. marfan

      marfan

      Nemenil, dávnejšie som menil pri cca 270tkm Lambdu pretože vyhodilo chybu keď som tomu nakladal a inak je to tam origo všetko. 

  5. Tak pozrel som tie vonkajsie spatne a vsetko ok. Mal som aj rozobrate vnutorne ale nenasiel som ziadny problem este pomeram ci tam ide napajanie ked tak slabo svieti ta Ledka. mam doma este dve auta s tymto spatnym tak skusim vymenit a uvidim.
  6. Idem to pozrieť, jedno mám menené rok dozadu komplet tak či náhodou neni rozpojené. Ale správa sa to divno. Tá LEDka na vnutornom spätnom svieti úplne troška. Rozmýšlam či tam neni zlá kostra alebo čo.
  7. Pozrel som poistku a tá je OK. Chvílu mi to fungovalo správne ale znova to nejde. Ešte nejaký typ čo by to mohlo byť ?
  8. zdravím, vyskytol sa mi problém, že mi nestmieva spätné. Na interierovom spätnom nesvieti ani zelená ledka. Vedeli by ste poradiť v čom môže byť problém ?? Či už akú poistku hladať, ktorá by to bola alebo cez diagnostiku v ktorej RJ to pozrieť. Vopred diky.
  9. Podľa mňa ti ten filter skôr upchali ako vyčistili. Škoda, že tam nemáš aj sledovaný diferenčný tlak.
  10. Skúsil by som najskôr snímač na kľuke ja som ho pri 280tkm menil. Dal som iba nejakú náhradu a funguje dobre. Origo stojí 80€ a náhrada stála do 20€.
  11. Bolo by fajn pozrieť teploty pri regnerácii dosť možné je, že nemáš OK katalyzátor ale DPF je dobré. Ďalej v akom stave sú vstreky ono to nepočíta zaplnenie iba čisto z protitlaku DPF ale aj so spotreby a korekcii. Ja som dal na Seat Leon vyčistiť predtým regenerácie 75-90km motor CUNA. Origo vstreky najazdené 275tkm. Po čistení regenerácie po 350-700km. Ďalej by som pozrel ako funguje EGR a AGR to ti tam môže tiež robiť problémy s rýchlym zaplnením.
  12. Mne menili na jednej RS pred troma mesiacmi rozvody a teraz na druhej. Cena s materialom cize komplet rozvody, vodna pumpa, remen olejoveho cerpadla, gufero na kluke a cena 597€ aj s pracou. Cize tie ceny su rozne a myslim ze cena za material podobna len cena prace. Niekto si zoberie za hodinu 30€ niekto 50€ a niekto da cenu za komplet vymenu napr 400-500€.
  13. Mám doma na dvore Leona čo má CUNA motor a 272tkm a štartuje to ako nové auto, má to síce tak pol roka starú baterku ale origo vstreky. Fakt to štartuje parádne. Na oboch RSach to ani zďaleka tak netočí ten štarter aj keď modrá čo má 300tkm s "novými" vstrekmi štartuje lepšie ako biela, ktorá má sice novú baterku ale origo vstreky. Akože nemusí to byť tým štartérom ale ak ti točí pomály tak to bude asi aj tým.
  14. Znamy mechanik mi hovori, ze dlhe starty mu castokrat vyriesil repas starteru. Jasne ze na autach co maju 150+tkm. Tak isto urcite pomoze aj baterka ale napr. bratovi som vymenil baterku a zachvilku tam boli horsie starty naspat a auto ma 210tkm uz.
  15. Mas v podstate tri moznosti. Zle vstreky, pali to prilis vela oleja/vody alebo je tam zly soft, ktory extremne dymi.
×
×
  • Vytvořit nový...