Jump to content

marfan

Uživatel
  • Posts

    2,023
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

4,228 profile views

marfan's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

167

Reputation

  1. Vstreky sa dajú zohnať tak za 180-200€ kus to neni až tak vysoká cena, len tá spotreba oleja to nikto poriadne nevie kde sa to stráca, či krúžky, či turbo alebo cez iné miesto.
  2. Začal by som tou diagnostikou, aké presne chyby to tam vyhadzuje. Ak ti to často regeneruje tak máš v podstate tri možnosti. DPF už KO (keď ti to dymí tak určite) alebo diferencialny snímač zlý alebo vstreky v hroznom stave, že ti to brutálne dymí do DPF a tým sa ti plní veľmi rýchlo to DPF. Ak ti to bez problémov dosiahne teplotu regenerácie tak katalyzátor je OK. Pozrieť korekcie vstrekov aj keď to je také orientačné iba.
  3. Keď mu to už dymí tak určite je už problém s DPF. Ale spotreba oleja sa mu aj tak nevyrieši tam bude problém niekde inde.
  4. Tá chyba sa ti objaví hneď aj po zmazaní ? Turbo ti nehúka, pretože pri týchto km často býva už zrelé na repas prípadne minimálne na vyčistenie. DPF ti správne regeneruje ? Ak ti to dymí na čierno tak DPF je prasknuté. Tá spotreba oleja je zatiaľ záhada. Tu na fóre sa mi zdá, že je jeden člen, ktorý vymenil krúžky mal po repase turbo a olej sa mu stráca ďalej. Čiže týmto mám podozrenie na guferá ventilov. Už som videl tuším z rumunska video kde vyriešili veľkú spotrebu oleja vymením tých gufier. (mňa to čaká tiež, jedna žerie 1l na 5tkm druhá medzi 15tkm nezoberie asi nič).
  5. Ak použiješ tekutý rýchlo vosk tak umyješ šampónom osušíš tak aby si nemal šmuhy, potom postupne jemným rozprachom nanesieš tekutý vosk a po častiach ho rozleštíš.
  6. Zrovna mám s tým auto finesse skúsenosť takú, že je to celkom slabý detailer. Od Sonaxu Brilliant Detailer viac odpudzuje vodu a celkom dlho vydrží 2 mesiace a tri umytia. Teraz mám aplikovaný vosk od Soft99 od konca mája a to je vidieť ten rozdiel.
  7. Sampon je dobry na zbavenie spiny. Sampon ako ochrana laku je blbost na to su vosky a keramika.
  8. Ja som dával dva krát vyvažovať pneu na vyvažovačke s prítlakom výsledok bol taký, že nasadená pneu bola dobre, vyváženie bolo OK a pneu neboli zlé ale triaslo to aj tak.
  9. Mne zmizli vibrácie až po výmene diskov + pneu za čisto nové. Nerozumiem v čom mohol byť problém na tých diskoch, keď na vyvažovačke OK na druhom aute OK. Medzičasom som vymenil silentbloky na predných ramenách ešte ma čakajú na zadnej náprave ale vibrácie aj tak žiadne nemám.
  10. Ja mám dobrú skúsenosť s klasickými ATE. Mám ich už nejakých 80tkm a ešte podľa mňa nejakých 30tkm dajú aj kotúče aj doštičky. Bol som s nimi dva krát na okruhu. Polovica km sú rýchlejšie presuny po dialniciach, čiže aj niekedy prudšie brzdenie a v pohode všetko zvládajú. Ja osobne som pozeral po EBC značke alebo odlahčené kotúče čo sa dávajú na golf GTI clubsport.
  11. Zaseknutá regulácia lopatiek turba, vymontovať turbo, vyčistiť lopatky rozbehať tiahlo regulácie ak zadrháva a malo by to fungovať.
  12. 240tkm a to ak auto najazdí za 4-6 rokov tak remeň je stále OK. Skorej kladky odejdu ako čisto remeň.
  13. Koľko má rokov auto ?? ak viac ako 5-6 rokov tak daj vymeniť aj tie aj keď ešte 100k km by vydržali.
  14. Homokinetické kĺby zvyčajne to býva vonkajší alebo niektorá poloos.
  15. Ako čítam tak som podobne na tom. Dialnice niekedy blízko k 8l :D
×
×
  • Create New...