Jump to content

marfan

Uživatel
  • Content Count

    1,989
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

158 Excellent

1 Follower

About marfan

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

3,944 profile views
  1. Myslím, že 400tisíc ten motor vydrží bez závažnej poruchy. Dolievaš aj olej ?
  2. Ja som obul teraz Nokian Powerproof. Prvý dojem je taký, že sú hlučnejšie ako Savy, Dunlop, tichšie ako Michelin, cca rovnako hlučné ako Pirelly, Matador. Jazdné vlastnosti ťažko ešte opísať, uvidím keď bude teplo ako budú držať.
  3. AK nemáš šlem na viečku oleja tak to hlava ani tesnenie pod hlavou nebude, ak ti to robí pri agresívnej jazde tak je to určite IC, robí to takto viacerím. A na RS skoro všetkým sa časom poserie to IC.
  4. Ak by si mal to prasknuté tak ti to po zohriati výfuku začne neprimerane dymiť z výfuku. Nádržku ti netlakuje ? čiže celý chladiaci systém ? Ak ano tak máš dve možnosti hlava alebo IC.
  5. Určite to je 7st ak to je samozrejme automat ak nie tak 6st bol iba manual pri tejto motorizácii.
  6. marfan

    funkcia DSG

    Je to zvuk zapadnutia parkovacieho kolíka do ozubeného kolesa, ktoré zabráni v otáčaní sa prevodovky. Akoby mechanická brzda v prevodovke. Podľa mňa bežný zvuk. Robí mi to na oboch automatoch akurát mam 6st. s mokrými spojkami.
  7. Aspoň tu je typický príklad toho, že tomuto motoru nie že nesvedčia nízke otáčky oni ho proste pošlú do hrobu. V tom servise tiež dali total a celé sa to pokazilo, odvtedy sa dával znova Shell a motoru to skoro neuškodilo.
  8. Doma máme síce F2 s 1.4 ale konštrukčne skoro rovnaký motor. Do 170tkm ten motor mal neskutočne tichý chod akokeby to bolo tsičko. Dal sa spraviť servis s rozvodmi jednému servisu a motor začal klepať vymenili sa zdvíhatka nič sa nezmenilo. Teraz má ten motor 320tkm motor klepe o niečo viac ale olej mením 10-12tkm a nežerie to žiadny olej. Tiež som uvažoval o výmene piestov, môj mechanik to už robil na Pole, dával tam originál piesty a motor bez výbrusu po zložení mal zvuk ako nový motor. Hovoril mi, že boli mierne chytené aj spodne šály, tie ten klepot tiež môžu trocha robiť. A
  9. Ten zvuk mám pri jemnom pridávaní podobný. Aj na druhej O3 to mám. Podľa mňa je to vstrekmi na jednej mám dva vymenené a je to oveľa menej.
  10. Ja tam vidím hlavne normy, ktoré sú typické pre naftové motory ACEA C3 napr. potom VW505.00/505.01 to je vhodné pre PDečka. Na benzín by tam malo byť ACEA A3.
  11. Ja som gemini vymenil za Borbet VTX vaha skoro rovnaká. Ale aspoň sú neoškreté a gemini mám na zimu.
  12. Klasické VEGY sú krajšie. Tak isto aj na S3 pasujú lepšie ako tieto. Tie disky musia celkom dosť vážiť keď majú tak veľkú plochu z hlinika.
  13. Zasa s tým dochladzovaním by som to nepreháňal. Sused na golfe vždy dochladzoval a turbo sa mu odporúčalo podľa mňa skôr ako by malo. Ja osobne to beriem tak, že ak teplota oleja je nad 100°C tak pri dochádzaní do cielu cesty zvolním a doma to bez nejakého dochladzovania vypnem. Teploty výfukových plynov sú zvyčajne u benzínu vyššie ale ak sa motor nevypne po ostrej jazde alebo po dialnici hneď a výfuková časť turba sa stihne schladiť na 200-300°C tak sa tomu nič nestane.
  14. To ti ten jedno literu určite zvládne. Pri takom nájazde, ak vymeníš raz za rok olej tak to určite vydrží aj dvojnásobok nájazdu čo si písal za mesiac. Fakt je ten, že to naozaj roznáškové služby používajú, používali aj 1,2ky HTP a vydržalo im to.
  15. Vacsina odporuca sadu kladky INA a remene contitech tusim. Vodna pumpa bugati. Pozrel by som sa na skoda-diely.sk maju tam od viacerych vyrobcov tie sady.
×
×
  • Create New...