Jump to content

marfan

Uživatel
  • Content Count

    1,933
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

153 Excellent

1 Follower

About marfan

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

3,746 profile views
  1. To by sa ti mohlo podariť, na prvý pohľad tam vyzerá byť miesta dosť. PS: Možno sa ti aj podarilo vymontovať to turbo, ak ano máš aj nejaké foto ?
  2. Mne to tak isto nefunguje. Len píše, že načítava a to je tak všetko. Verziu mám Verzia 87.0.4280.141 rovnakú.
  3. Väčšinou sa dáva turbo dolu cez spodok, čiže DPF preč, nápravnica dolu. Jeden člen tu na fóre dával turbo von aj vrchom neviem ako sa mu to ale podarilo.
  4. Mám na fabii identicky problém s tým, že to robí občas. @mr.coumess Podarilo sa ti zistiť čím to bolo ?? Včera som skontroloval vonkajšie homokinetické kĺby a tie zdajú OK (netrasú, nepukajú). Vnútorný je asi chytený trocha jeden a to pri kratšej poloosy. Ale taký zvuk ako na videu to aj tak nevydáva, keď som kontroloval.
  5. Má niekto skúsenosť z diskami Borbet ?? Dodáva sa k ním aj technický list ak by som si ich chcel zapísať do TP ?? Mám zálusk na tieto https://www.najdisky.sk/borbet/borbet-vtx-graphite Rozmer chcem R18 ET37 8J pneu chcem dať 225/40/18. Aktuálne mám podložky a ET som vyberal s tým, že do predu by išli disky bez podložiek a do zadu dám 1,5cm prípadne 1cm.
  6. Na slovenských cestách resp. na dialniciach tiež navrhovali na niektorých úsekoch 140kmh teraz som sa dopočul o čísle 150kmh. Ako asi každý vie, tak sú vodiči, ktorý idú podľa predpisov, niektorý idú ako slimáci a zdržiavajú a potom sú taký čo jazdia rýchlo. @Adarko Čo sa týka kamiónov tak s tvrdením, že oni zdržujú tak nesúhlasím, síce oni idú 80 max 90kmh ale z 10tich stretnutí kamiónu tak zdržuje tak jeden. Skôr zdržujú buď nejaký ECO priaznivci alebo starší ľudia, ktorý často nejazdia alebo čerstvý vodiči. Ak by som si mal určiť nejakú rýchlosť mesto/mimo mesto/di
  7. Mne to radí rovnako na dvoch autách, jedine ak ti šklbne pri preradení z 1 na 2 tak môže byť zlý použitý olej, opotrebované spojky, nejaka chyba mechatroniky. V režíme S to podrží prvý stupeň dlhšie inak to hneď aj v kolóne zaradí 2 stupeň. Skoro vždy sa pri pomalom pohybovaní rozbiehaš z druhého stupňa. PS: mne inak vadí príliš dlhý preklz spojok niekedy by to mohlo skôr zopnúť tie spojky.
  8. Mal som možnosť pár krát absolovovať dlhšie trasy na F2,F3,O1,O3. (myslené tak 450-1000km) A napísal by som to asi takto od najväčšieho pocitu únavy po najmenšiu. O1>F3>F2>O3. Prvé tri autá výkon podobný, tretie auto výkon dvojnásobný. Prvé tri auta klasický podvozok, O3 športový. Netvrdím, že sa v F3 nedá vydržať dlhšia trasa, ale neviem prečo tak F2 mala sedačky podľa mňa pohodlnejšie a celkovo som sa v aute lepšie cítil. Inak aby som nebol iba mimo témy tak doma máme F3, ktorá má už tuším 120tkm a motor je celkom hlučný. Je tam 1,2TSi 66kw. Sus
  9. marfan

    Tlumiče

    Už som objednal originál. Zo škoda-dielov. Síce sú drahšie ale ešte som objednával iné veci tak nechcelo sa mi to kúskovať.
  10. marfan

    Tlumiče

    Objednám origo. V podstate som s naladením spokojný, viac mám pocit, že u mňa spravia rozdiel pneu. Ja to idem dávať na RS Octaviu. Mám tam podložky a čo sa týka podvozku som spokojný akurát s vibráciami mám problém.
  11. marfan

    Tlumiče

    Zaujimal ma aj rozdiel medzi tymi drahsimi Bilstein a origo. Ci su tam jazdne vlastnosti lepsie/horsie, komfort lepsi horsi. Cena ma si zaujima ale ak dam do 150€ za tlmic tak som s tym OK. Akoze ani po 235tkm nemam menene este tlmice ani vytecene ale riesim problem s vibraciami a toto ma napada ako prve po tom co vsetky silentbloky su pevne.
  12. marfan

    Tlumiče

    Otázka pre tých čo menili už tlmiče. Dali ste znova prvovýrobu škoda alebo nejakú alternatívu ?? Druhá otázka je bude rozdiel v jazdných vlastnostiach ak by som dal ten Bilstein ? Chcem kúpiť nové tlmiče na zadnú nápravu. Na škoda-dieloch odkiaľ kupujem často original ND tak som našiel tieto https://www.skoda-diely.sk/nahradni-dil/5q0513029kf-zadny-tlmic-pruzenia-skoda-30378.html V druhom eshope kde objednávam tak majú napr. tento od Bilstein https://www.dsauto.sk/
  13. Systém by mal byť samoodvzdušňovací, čiže naleješ vodu naštartuješ motor, prípadne ešte hneď doleješ aby vo vyrovnávacej nádržke bolo dosť. Potom pojazdiš aby sa ti zohriala kvapalina doleješ a po nejakých 500-700km skontroluješ či je medzi riskami. Takto som postupoval, keď som menil chladič nasavania vzduchu na hlave a aj keď som kontroloval či je OK EGR.
  14. A ktorá je naj s tých Osram ?
  15. Teraz mi už nejde o cenu ale o kvalitu a intenzitu. Už sa mi nechce špekulovať čo objednať z číny a byť sklamaný, že to nieje podľa mojích predstáv a po pol roku to prestane svietiť.
×
×
  • Create New...