Jump to content

marfan

Uživatel
  • Content Count

    1,638
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

102 Excellent

1 Follower

About marfan

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,701 profile views
  1. @peter077 nerobí ti to náhodou alternátor ? Skús keď naštartuješ studený motor vypnúť komplet kúrenie, aby nebol zapnutý PTC článok. Mne na Octavii to robí na 99% alternátor podľa toho čo som vysledoval. Ja mám 211tkm a mne to až tak nehrkoce ako na tých dvoch videach.
  2. TRW som mal na fabii. Vydržali celkom dosť. Pískali pokiaľ sa neprehrali. Ale po čase blbo brzdili. Ďalšie som dal ATE, boli ešte lacnejšie a už iné by som nedal. Brzdný účinok lepší ako TRW, nepískajú a pri športovejšej jazde nevädnú.
  3. Popravde ma to napadlo tiež, keď som riešil tento problém. A skúsiť to môžeš v podstate by to nemalo v tomto chladnejšom období mať nejaký negatívny vplyv. Skôr pozitívny, keďže chladnejší vzduch by mal byť pre motor lepší.
  4. Má niekto skúsenosť s výmenou káblov v páčke tempomatu ? Potreboval by som radu ohľadom aké káble kúpiť odkiaľ a aké piny. Pretože sestre som opravoval káble v páčke ale už to znova nejde asi sa to znova niekde zlomilo.
  5. Zdravím mám taký problém. Na Rádiu mi prestala ísť navigácia. Píše že nieje podporovaná čím by to mohlo byť ? Včera ešte išla. EDIT: už ide asi to bolo nejaké zblbnuté či čo.
  6. Ano myslím to isté. https://www.bazos.sk/img/1/515/105291515.jpg O tej klíme to neviem.
  7. Myslím, že všetko čo si napísal smeruje len k jednej veci, ktorá sa tu opakuje a to chladič nasávaného vzduchu. Dával som sem videa tuším aj videa ako to robilo mne takže nasmeroval by som mechanikov na túto súčiastku. Vieš si to aj doma vymeniť ak si trocha zručný. Ak ti nechladí jedna strana tak možno máš pripchatý radiator kúrenia. Je tu na to tiež téma, určite tam najdeš viac info.
  8. Ja keď som sa naposledy bol na toto pýtať v Araver Piešťany tak mi bolo povedané, že ochranu komponentov čiže aj nakodovanie mi nespravia. Len ak si kúpim za 3000€ nový Columbus. (Vtedy som sa im zasmial do ksychtu, či si nerobia prdel). @Eskeip ja si myslím, že ak už ideš do toho, že ideš meniť Amundsen za Columbus tak by som dal verziu MIB2 určite. Myslím si, že to stojí za to, keďže klasický MIB1 Amundsen/Columbus nepodporuje Smartlink, Android Auto ani Apple Car. Kvôli tomuto to chcem aj ja vymeniť časom.
  9. Z vlastnej skúsenosti teraz viem, že hodnota nespalitelného popolčeka je len ozaj teoretická hodnota. Ja mám teraz 64,5g. Regeneruje mi to ale aj tak po 300-350km ale filter je už zabitý pretože je celkom veľký rozdiel medzi tlakom pred a za. Videl som napr. hodnotu popolčeka aj 85g u taxíka, ktorý mal už 400tkm a auto ďalej v pohode jazdí.
  10. Tiež by som nevidel problém v diesli do mesta ak veľa najazdí za deň a moto nestihne vychladnúť. Veľa taxikárov používa diesle kvôli spotrebe. Keďže vo výsledku jazdia stále skoro zo zohriatým motorom a v priemere 7l. S benzínom by boli podľa mňa niekde okolo 9-10l.
  11. Podľa mňa sú to všetky 1.6,2.0 tdi do 2015 roku výroby vrátane. Ale prejaviť sa to môže aj novším ročníkom.
  12. suri. mi našiel cenu cca 2200€ za DPF pre môj motor. V eshope skoda-diely je za cca 1100€ teda neviem čomu mám veriť. Ak by bola economy verzia od škodovky za cenu podstatne nižšiu to neviem. (radi sa nabalia na všetkom všetci).
  13. Určite sem napíšem svoju skúsenosť. Dávajú na to pol roka záruku. Stále aj tak mám obavu, že po vyčistení to DPF nebude mať takú účinnosť. Ak to bude OK tak potom nemám obavy kúpiť ďalšiu Octaviu aj s 300tkm. Filter na skoda-dieloch majú za cca 1100€ čo by som v prípade nutnosti akceptoval a tak isto aj cenu vstrekov 200€.
  14. @marian.marcin skúsim to teraz presnejšie sledovať podľa VAG DPF a napíšem sem. Ale objem olejového popolčeka mám 0.16l a gramáž aktuálne na 64,5. Ako som písal, možno nieje KO úplne ale je tam väčší rozdiel tlaku pred a za DPF a preto to nasvedčuje, že ten motor to trocha dusí. Preto aj nižší výkon pri meraní. Inak mal tam potom po mne Skoda Octavia 3 Scout rovnaký motor a ten mal tiež menší výkon 177k a 372Nm a tiež mal zasraté DPF, výkon po úprave ale pekný 213k a 440Nm. Ja si myslím, že u mňa to robí tá "voda" čo sa mi strácala.
  15. Tak KO nieje možno úplne ale taká je realita. Neriešim to, dám to vyčistiť. Keď som sa pýtal v tom servise kde čistia DPF, že či už mali takéto niečo, že bral motor vodu a zasralo DPF tak povedal, že 5 krát. Dve octavie, jeden seat leon a dva golfy.
×
×
  • Create New...