Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3882 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 778 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 655 zobrazení
  1. Škoda Fabia II - S2000

    • 0 odpovědí
    • 919 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 890 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 567 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 809 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 932 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 611 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 678 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 653 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 815 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 821 zobrazení
  2. Mimoňské války 11

    • 0 odpovědí
    • 846 zobrazení
  3. CARSTYLE Hamburg 2009

    • 0 odpovědí
    • 783 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 799 zobrazení
  4. Essen Motor Show 2007

    • 0 odpovědí
    • 749 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 909 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  5. Dálniční známky 2011

    • 0 odpovědí
    • 752 zobrazení
  6. Lepení folie 3M

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 758 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 892 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dnes, 19.6.2025, se mi stalo to samé. 1.5 tsi 110kw MHEV, výroba 2024, auto převzaté 2 týdny zpět jako skladovka/předváděčka. Software aktuální. Dojedu na oběd, auto funguje v pohodě, žádná indikace problémů. Přijdu za 30 minut zpátky, najednou nemůžu nastartovat, ani žádná snaha o točení motoru. Klimatizace, světla a infotainment však fungují jak mají, svítí však kontrolka autobaterie. Na 10 minut vylezu z auta, jdu úplně pryč ať se klíč odpáruje od auta, vrátím se. A najednou nastartuji.  Byl bych relativně ochoten to pochopit u Fabie, nebo aut nižší cenové kategorie. Ne u auta za 800k. Jsme domluveni na návštěvu servisu s prohlídkou a diagnostikou. Ale nečekal jsem, že bude tohle potřeba řešit u auta 2 týdny po předání a už vůbec jsem nečekal, že se budu muset strachovat, jestli ráno nastartuju auto.  Je kolem tohoto problému něco novýho, nebo se pořád čeká? Protože pokud se pořád čeká, nevidím důvod proč by pak spotřebitel neměl jít do některé z levnějších čínských nebo korejských značek co za nižší cenu nabídnou plnou výbavu se zárukou na 7 let nebo 150k km.   
    • Ahoj, nesetkali jste se s tímto problémem? služby mám zakoupené, zkusil jsme několikrát přeregistrivat uživatele.  POI licence se ukazuje dvakrát. Jednou je ta správná, zakoupená. Podruhé mi ukazuje "expired". Na infolince neporadili, v servisu nevěděli. Zdánlivě vše funguje jak má, akorát když dám "Update", tak mi zobrazí že mám neplatnou licenci.  Díky  
    • Jak často necháváte doplnit klimatizaci? Mám sice manuální, ale po 3 letech přestala chladit. Opraveno v záruce, ale teď po dalších 2 letech skoro nechladí, takže zase bude chtít doplnit. Na předchozím autě jsem 7 let na klimu nesáhl a chladila pořád stejně.
    • Ahoj, dělá mi to občas taky, i když už míň (asi trochu poklesnul tlak v klimatizaci, když byla doplněná, dělalo to častěji). Mám podezření na expanzní ventil (viz předchozí příspěvek), možná plný vysoušeč, ale zatím jsem neměl odvahu to řešit (už to mám 3. rok a jak klesá tlak v systému, postupně se to lepší 🤣).
    • Automobilový Kocourkov, aneb ekošílený Absurdistán, nějak tak by se dalo nazvat lavírování automobilek, co se týče výroby a prodejů aut v dnešním světě. Nakonec přečtěte si, jak o tom mluví víceprezident KIE pro evropské prodeje, který nečekaně otevřeně popsal, jak se dnes dělá automobilový byznys v EU.   https://www.autoforum.cz/zajimavosti/viceprezident-kie-necekane-otevrene-popsal-jak-se-dnes-dela-automobilovy-byznys-v-eu-umele-skrti-prodej-vseho/    
×
×
  • Vytvořit nový...