Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3803 témat v tomto fóru

  1. www.DVDAUTORADIA.cz

    • 0 odpovědí
    • 976 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 885 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 891 zobrazení
  2. Rudá záře

    • 1 odpověď
    • 862 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 901 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 877 zobrazení
  3. XIII. Tuning Motor Party

    • 0 odpovědí
    • 902 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 910 zobrazení
  4. PF 2008

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 951 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  5. Škoda Popular

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 904 zobrazení
  6. Folie pro změnu barvy

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  7. BOSS OHC62CS

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 916 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 767 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 914 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, tak bohužel na mé Fábii 3 1,4 TDI s 230 najeto škube též při mínusových teplotách. Jak zde někdo psal, jestli EGR, tak ten jsem vyčistil, že byl jak nový a dělá to stále. Při rozebírání jsem zjistil, že na plastové přírubě, co vede do motoru je snímač nasávaného vzduchu. Ten jsem vyndal, vyčistil a auto stále cuká. Poté jsem dal nový, stále cuká. Kecala mi vnější teplota. Dal jsem nový snímač, stále to dělá. Nový palivový filtr, do něj čistič vstřikovačů, stále to dělá. Tankovaná Verva, Mol premium, stále to dělá. Jednou jedinkrát mi auto padlo do nouze - blikalo žhavení a vyhodilo to snímač teploty výfukových plynů řada 1. Alias snímač G235 co je na turbu. Ukázal teplotu 75°C, která je permanentní po odpojení. Jediné mé zjištění je, že když odpojíte snímač 3, alias 1. snímač na DPF - druhý není - je nastavena konstantní teplota 900°C, tak motor změní chod a auto neví teplotu a vyhodí chybu. Když odpojíte G235, která je na turbu, tak vcds nevyhodí žádnou chybu, neukáže rozpojený obvod a v měřených hodnotách to ukáže konstantní teplotu 75°C a auto cuká možná víc. Líbí se mi, jak v této diskuzi hodně lidí mělo tento problém a nikdo nenapsal čím to bylo. Všichni se zachovali sobecky a nikdo nedal nikomu informaci, zda-li to bylo tím nebo tím. Jestli moje zjištění někomu pomohlo, budu rád. Sám si snímač objednám a zkusím vyměnit. Nevěřím tomu, že se jedná o chybu co se týče vstřikování, ale chová se to jako kdyby se jednotce nelíbila informace z nějakého snímače a vypínala výkon.
    • Dobrý deň mám Škodu Karoq vyrobenú júni  2023 ja som ju kúpila v novembri 2024  ako predvádzacie auto najazdených mala 8400 km ,a tiež počujem pípanie , keď som to reklamovala u predajcu povedal mi že je to kvôli prekročenej rýchlosti, lebo to číta značky, no zistila som že to nie je o rýchlosti a preto  chystám sa ísť do servisu lebo ma to znervózňuje počas jazdy
    • Ahoj, dostal jsem jetého firemního O4 Scouta 147 kW 4x4, jsou tam teď zimní kola R17, 205/XX a pozoruji tento problém. Vozidlo není v záruce, podle toho, co jsem zde četl, to na mě působí jako výrobní vada. Může sem, prosím, někdo znalý napsat, jestli by to Škodovka uznala jako bezplatnou opravu, kdybych to dal do autorizovaného servisu? Moc díky
    • 17.2.25 z domu do Martina SK, 255km, průměr 83km, 5,8l, dnes zpátky, stejná trasa(Martin-Žilina-dálnice až do Nového Města n/Váhom,pak přes Myjavu , Holíč, Hodonín na dálnici směr Brno, sjezd Blučina) - 259km, průměr 80km/h, 5,5l/100km, v kufru 120kg nářadí, slunečno.
    • Automaticka rekuperace (v Enyaq IV 80) funguje velmi dobre, ale presto pouzivam padla dost casto. Bez nich si myslim, ze neni jak manualne rekuperaci nastavit. Zbyva pak jen rezim B, coz mi zase nevyhovuje. Radeji pouzivam D, plachtim a kdyz potrebuji, pribrzdim si rekuperaci (padlem).
×
×
  • Vytvořit nový...