Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3782 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 186 zobrazení
  1. Služba Pay to Park

    • 0 odpovědí
    • 157 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 110 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 126 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 186 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 107 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 153 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 109 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 115 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 176 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 121 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 127 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 171 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 167 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 191 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 139 zobrazení
  2. PRAGUE CAR FESTIVAL 2024

    • 0 odpovědí
    • 185 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 197 zobrazení
  3. ŠKODA Kodiaq Sportline

    • 0 odpovědí
    • 316 zobrazení
  4. Jaguar C-X75 je zpět

    • 0 odpovědí
    • 127 zobrazení
  5. Škoda Elroq First Edition

    • 0 odpovědí
    • 139 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 177 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 211 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 145 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 143 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tam bych se bál,že facelift bude od ceníku od 399,900. first edition třeba 439. Tím pádem těžko někdo zlevní skladový základ co naskladnil za 364,900 🙂
    • Pouze vypadlo těsnění pod harmonikou. Pokud ho zničíte, hledejte 03.7718-5018.1 nebo TEDGUM 00748698 a v pedálu při demontáži bez T30021 asi rozlámete 1J0721169A 1J0721169 a 1H0721179.
    • Je to normalne, pretoze v motore nie j elen jeden chladiaci okruh. So zvysujucou sa teplotou vody sa postupne otvara vodna pumpa a termostat, cim pusti vodu do vacsieho okruhu a moze sa znizit jej teplota.
    • Netvrdím, že VIF je zlý, ale stále sa riešia iba jeho čistiace účinky, ale nikde sa nespomína, že aký má vplyv napr. na spomínaný katalyzátor, alebo filter pevných častíc Predsalen, dnešné motorové oleje sú už kvôli ochrane časticových filtrov mid- alebo low-SAPS a či to celé potom nezabijeme práve tým VIF-om. Netvrdím, že to tak je, ale ja som zástanca toho, že je lepšie mať aditíva priamo v benzíne, lebo dodatočne doliate aditívum sa môže napr. "neutralizovať" s nejakým iným, ktoré už je v palive obsiahnuté. Sám som jeden kratší čas kupoval VIF, dokonca stále máme v garáži jednu nerozbalenú plechovku, ale nakoniec som sa na to vykašlal. Som zástanca tankovania kvalitného paliva (ideálne E0-E5) a ak už nejaké aditívum, tak skôr niečo jednorázové (napr. čistič vstrekovačov od Liqui Moly), než stále dávať niečo do motora, o čom nemám všetky informácie. Ešte prísnejšie pristupujem aj k motorovému oleju, kde ďalšie aditíva považujem za cestu ako si pokaziť dobrý olej. P.s.: Už samotná plechovka VIFu je silný argument na to, prečo ho radšej nepoužívať...
×
×
  • Vytvořit nový...