Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3804 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 531 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 760 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 803 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 813 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 632 zobrazení
  1. PF 2023

    • 0 odpovědí
    • 813 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 916 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 799 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 873 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 731 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 869 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 917 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 674 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  2. ŠKODA v Indii

    • 0 odpovědí
    • 834 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 666 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 787 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 570 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 681 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 706 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 640 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 914 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 657 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 500 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 2012 by uz mala mat zosilenu verziu, kazdopadne pouzit originalnu sadu 03F 198 158 B kde je vsetko potrebne, ziadne nahrady. Pripadne vymenit aj retaz na olejovom cerpadle ked to bude rozobrate
    • dotaz jedná se o kodiag? Nejde mi vytáhnout loketka z těch lizin mám použít kleště a zatlačit dolů ty liziny diky za radu   Dle obrázku se jedná o kodiag a mám dotaz nejde mi vysunout drží stále pevné na těch tyckach jak mám demontovat ppuzit kleště a zasunout ty tyčky díky za radu
    • Katalyzátorem by to být nemělo. Něco není po generálce motoru 100% v pořádku... Výfukový systém těsní? Nejsou špatně nastaveny rozvody/ventily? 
    • Minulý piatok vymenená RJ kamier.... Ubehol týždeň: 
    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
×
×
  • Vytvořit nový...