Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3744 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 545 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 524 zobrazení
  1. ŠKODA KODIAQ GT ve skice

    • 0 odpovědí
    • 476 zobrazení
  2. ŠKODA AUTO V PAŘÍŽI

    • 0 odpovědí
    • 521 zobrazení
  3. Q1 opět na scéně

    • 0 odpovědí
    • 528 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 559 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 576 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 479 zobrazení
  4. ŠKODA VISION RS

    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 916 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 515 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 410 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 439 zobrazení
  5. DNA vozů ŠKODA RS

    • 0 odpovědí
    • 497 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 538 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 444 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 853 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 584 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 501 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 425 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 430 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 484 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 497 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak nevím jestli se v automobilce Jaguar zbláznily, či snad sází na koně, který je může přivézt v oboru  elektromobility na pozici výrobce  luxusního zboží, něco jako dosavadní Rolls-Royce. Každopádně Jaguar se připravuje na radikální proměnu – za své vozy, které nebudou potřebovat benzin, si bude účtovat dvakrát tolik než dosud a chce pro ně najít zcela nové zákazníky orientované na umění. Jaguar hodlá dosáhnout úspěch zdůrazněním udržitelnosti a témat, jako jsou „moderní luxus“ a „bujarý modernismus“ u zákazníků, kteří jsou nadšeni uměním a designem a současně jsou zapojeni do „digitálního ekosystému“, který u aut přesahuje jen cestování. Tato nová komunita, kterou se Jaguar pokouší vytvořit, se bude lišit od své současné zákaznické základny. „Očekáváme, že zůstane asi 10 až 15 % našich stávajících zákazníků,“ uvedl výkonný ředitel Jaguaru Rawdon Glover. No, asi si mnozí vzpomeneme na docela velký neúspěch elektrického Jaguaru  I-Pace, coby evropského automobilu  roku 2019. Že by tentokrát sázka na elektrický luxus mohla vyjít, nebo Angličané  společně s mateřinkou TATA Motors budou pokračovat ve svých přešlapech až do  definitivního  konce Jaguaru? Každopádně svým novým portfoliem si automaticky odmazávat  85 až 90% svých dosavadních zákazníků a fanoušku svědčí spíše o vyšinutí smyslů, než o racionálním myšlení. Divil bych se pokud by jim to vyšlo, ale v dnešních pokřiveném světě je asi možné všechno.....  
    • A sakra. Takže svítila jenom předními mlhovkami. Aspoň, že se to vyřešilo. 👍
    • Žárovky jí musely postupně odejít všechny 4 a proste si to nekontrolovala. Pak mi jen rekla, když sem to zjistil, že jo že si musí přepínač povytáhnout aby svítila. 🤣
    • Áno, ja som ten silný protivietor cítil na D2 z Bratislavy smerom do Brna. Okamžitá spotreba bola ako keby som išiel o cca. 30 km/h rýchlejšie. Ja som išiel za vami s ACC nastaveným na 140 km/h so vzdialenosťou na dve čiarky. Keď si sa pri predbiehaní rýchlo zaradil späť do prvého pruhu, tak radar stratil auto pred sebou a vždy sa to rozbiehalo, a keď som to nastavil na tvoju rýchlosť, tak si sa mi občas vzdialoval pri akcelerácii, lebo mám ACC nastavené na Eco a vtedy to akceleruje pomalšie, viac plynule. Ale som rád, že som ti doprial aspoň trochu svetla, aj som. Si všimol, že pekne pred tebou osvetlujem pravú stranu. 😎
×
×
  • Vytvořit nový...