Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3909 témat v tomto fóru

  1. Skandál kečupgate

    • 0 odpovědí
    • 572 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 520 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 495 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 590 zobrazení
  2. ŠKODA – Edice 100

    • 0 odpovědí
    • 692 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 509 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 550 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 535 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 519 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 628 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 641 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 607 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 497 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 675 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 494 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 560 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 538 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 479 zobrazení
  3. 50 let Dacie

    • 0 odpovědí
    • 675 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 592 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 584 zobrazení
  4. Stávka kvůli Ronaldovi

    • 0 odpovědí
    • 664 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 541 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Jargon To je nesmysl. Odpojením kablíku od baterie přestane řídící jednotka auta dostávat informace ze sondy napětí a proudu a přejde na konvenční nabíjení baterie na 100%. P.S: Škoda záměrně ničí akumulátor "inteligentním" nabíjením jen na max. 80 % , přestože to je v přímém rozporu s požadavkem všech výrobců akumulátor nabíjet akumulátor vždy na 100 %. O nabíjení na pouhých 80 % samozřejmě není v návodu k autu ani zmínka... V USA by to již bylo na hromadnou žalobu na Škoda Auto.
    • tak napájeno vráceno zpět a funguje,uvidíme jak dlouho.
    • Zdravím, koupil jsem si maxidot budíky do své octavia 1 r. 2001 s kódem 1U0 920 841 a zjistil jsem že mám aktuálně 1U0 919 bude nějaký možný problém s přehozením? Prý údajně budou svítit nějaké kontrolky je nějaká možnost tomu předejít?
    • Pokud si pamatuji, tak na OIII předface 1,6TDI 77kW jsem se dostal na dálnici v kopci max na 104C, normálně jsem se pohyboval kolem 90-95C, když se vypalovalo DPF tak 98 - 102C. Na OIII face 2.0TDI to bylo podobné, na každém autě jsem od novoty najel 125-140tkm.
    • Teplota oleja 128°C pri normálnej diaľničnej rýchlosti určite nie je normálna, treba to riešiť! - Začni s tým, že sa pozrieš na všetky chladiče, či nie sú zanesené listím a iným bordelom! Zároveň skontroluješ, či nemajú polámané veľa lamiel, a tým pádom nepotrebujú už aj celkovo vymeniť. - Je potrebné, aby chladiaca kvapalina v celom systéme bola G12evo (nie G12, G12+, G12++ a hlavne nie G13!). Ak nie je, tak spraviť pár preplachov a potom ju naliať, samozrejme treba robiť s diagnostikou, aby sa otvoril každý okruh. Následne odvzdušniť, resp. v pravidelnom intervale kontrolovať hladinu chladiacej kvapaliny, lebo ak sa dostane vzduch do systému, môže trvať aj stovky a tisíce kilometrov, kým sa každá bublinka dostane von. - Ďalej by som sa pozrel na olej, či má správnu hladinu. Neviem čo ti tam mechanik nalial, ale máš mať olej so schválením VW 507.00, ideálne viskozita 0W-30, hladina po odstátí na maxime. Ak nevieš, že čo ti tam mechanik dával, určite nie je na škodu spraviť aj jeden "preplach" olejového okruhu jednou extra výmenou oleja. Teoreticky môžeš skúsiť použiť pred výmenou aj nejaké preplachovacie aditivum, ale s tým veľmi opatrne, aby si nenarobil viac škody! Inak je rozdiel aj medzi olejom a olejom v tom, že ako odvádza teplo z motora, ale nemalo by to ísť do takých extrémov, že 128°C.  Cez moju čarovnú guľu to vidím na výmenu chladičov a celkovú výmenu chladiacej kvapaliny.
×
×
  • Vytvořit nový...