Rady majitelům veteránů
Garáž, kategorie, testace atd.
11 témat v tomto fóru
-
Dle navrhované novely zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, má dojít ke zrušení stávajícího systému testování historických vozidel a tento má být nahrazen systémem novým, dle kterého agendu převezme stát a všechna historická vozidla bez výjimky budou muset absolvovat STK.
-
- 2 odpovědi
- 12tis zobrazení
-
-
-
Zdravím. Všichni určitě víme o veeteránské testaci. Vím že se díky ní neplatí EKO, povinné ručení je 1/12 z ceny a další výhody. Není v tom ale nějaký háček? Popřípadě nějaké nevýhody a omezení? Předem díky za rady
-
- 2 odpovědi
- 20,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Všude teď píšou o tom, že je dobrý investovat do veteránů, z loajality bych šel do Škodovky. Máte tip, doporučení?
-
- 9 odpovědí
- 14,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, mám možnost získat užovku za symbolickou cenu v zachovalém stavu. Problém je ten že nemá TK, jen emise. Chci se zeptat zda někdo neví co hrozí za jízdu bez stk a co při případné nehodě (pojištěná bude). Díky
-
- 3 odpovědi
- 23tis zobrazení
-
-
Vysoce kvalitní a výkonné akumulátory pro veterány Jimdo Baterie jsou provedeny v dobovém designu, jsou zasazeny do obalu z černé tvrdé gumy. Jejich výroba probíhá z 80% ručně. Jsou dodávány v suchém stavu - aktivují se až po nalití elektrolytu, který Vám můžeme rovněž nabídnout. Startovatelnost převyšuje DIN normu o 30%. Vyrobeno v Německu. Záruka 2 roky.
-
- 1 odpověď
- 17,4tis zobrazení
-
-
Veteran Car Club České republiky společně s Federací klubů historických vozidel České republiky (národní autoritou FIVA) vyhlašují Národní den historických vozidel v pohybu. Bude se konat pravidelně, každý rok, druhou červnovou sobotu. Každý občan mající historické vozidlo by měl pokládat za čest vyjet tento den do ulic. Akce není nijak a nikým organizována. Každý klub, skupina, či jednotlivec mohou strávit dvanáctý červen za řidítky či volantem historického stroje podle svých představ. Někdo pojede k tetě na husu, někdo rally, jiný uspořádá na náměstí jízdu zručnosti... jsou tisíce možností. Jen buďte prosím ohleduplní k chodcům, dětem, ale i k ostatním účastníkům siln…
-
- 0 odpovědí
- 15,2tis zobrazení
-
-
-
Dne 19. září 2009 nabývá účinnosti novela zákona o odpadech, která- mimo jiné- nově upravuje povinnost platit poplatek při registraci či převodu vozidla nesplňujícího dané emisní limity. Návrhů jak zákon o odpadech upravit bylo několik, a to včetně společného návrhu z dílny Federace klubů historických vozidel ČR a Asociace Veterán Car Clubů AČR. Zástupci obou subjektů se také v Poslanecké sněmovně za účelem prosazení navrhovaného znění setkali se zástupci obou hlavních stájí ODS a ČSSD. Jak už to ale v životě bývá, člověk míní a Bůh (nebo politici) mění. Schválené znění je značně odlišné od toho, co jsme se snažili prosadit. Rozhodně jde o pohyb správným směrem, bohužel …
-
- 1 odpověď
- 24,4tis zobrazení
-
-
Testování historického vozidla Technická komise 1.Pražský klub historických vozidel v AČR - testace historických vozidel - poradenství ohledně hist.vozidel e-mail: sagemcr@centrum.cz www.veteranske-testace.cz
-
- 0 odpovědí
- 16,9tis zobrazení
-
-
TECHNICAL CODE - FIVA 2010) OBSAH 1. VŠEOBECNÉ ZÁSADY 2. ÚPRAVY 3. TECHNICKÁ KLASIFIKACE VOZIDLA 4. ROZDĚLENÍ HISTORICKÝCH VOZIDEL DO VĚKOVÝCH KATEGORIÍ 5. URČENÍ DATA VÝROBY 6. PRŮKAZ IDENTITY FIVA 7. RÚZNÉ Příloha A Žádost o vydání průkazu identity FIVA Příloha B Průkaz identity FIVA Pozn. 1: Při použití technického kodexu FIVA se ujistěte, zda máte jeho nejnovější vydání. 1. DEFINICE A VŠEOBECNÉ ZÁSADY Všeobecným cílem je zachovat a udržovat v pojízdném stavu všechna silniční vozidla, spadající do věkových kategorií FIVA. 1.1 FIVA definuje historické vozidlo: - jako mechanicky poháněné silniční vozidlo, minimálně 30 let staré - které je uchováváno a udr…
-
- 0 odpovědí
- 16,5tis zobrazení
-
-
-
Kategorie dle FIA : Označení písmeny dle roku výroby Třída A (Ancestor) Vozidla vyrobená do 31. prosince 1904 Třída B (Veteran) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1905 a 31. prosincem 1918 Třída C (Vintage) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1919 a 31. prosincem 1930 Třída D (Post Vintage) Vozidla zhotovená mezi 1.lednem 1931 a 31. prosincem 1945 Třída E (Post War) Vozidla postavená mezi 1. lednem 1946 a 31. prosincem 1960 Třída F Vozidla postavená mezi 1. lednem 1961 a 31. prosincem 1970 Třída G Vozidla postavená mezi 1.lednem 1971 a věkovým limitem FIVA dle § 1.1 ( minimálně 30 let )
-
- 0 odpovědí
- 20,5tis zobrazení
-