Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Rady majitelům veteránů

Garáž, kategorie, testace atd.

  1. Zahájeno uživatelem Olin,

    Dle navrhované novely zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, má dojít ke zrušení stávajícího systému testování historických vozidel a tento má být nahrazen systémem novým, dle kterého agendu převezme stát a všechna historická vozidla bez výjimky budou muset absolvovat STK.

    • 2 odpovědi
    • 12tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem prostě já,

    Zdravím. Všichni určitě víme o veeteránské testaci. Vím že se díky ní neplatí EKO, povinné ručení je 1/12 z ceny a další výhody. Není v tom ale nějaký háček? Popřípadě nějaké nevýhody a omezení? Předem díky za rady

  3. Zahájeno uživatelem MarcelCH,

    Všude teď píšou o tom, že je dobrý investovat do veteránů, z loajality bych šel do Škodovky. Máte tip, doporučení?

  4. Zahájeno uživatelem Marousek,

    Zdravím, mám možnost získat užovku za symbolickou cenu v zachovalém stavu. Problém je ten že nemá TK, jen emise. Chci se zeptat zda někdo neví co hrozí za jízdu bez stk a co při případné nehodě (pojištěná bude). Díky

    • 3 odpovědi
    • 23tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Olin,

    Vysoce kvalitní a výkonné akumulátory pro veterány Jimdo Baterie jsou provedeny v dobovém designu, jsou zasazeny do obalu z černé tvrdé gumy. Jejich výroba probíhá z 80% ručně. Jsou dodávány v suchém stavu - aktivují se až po nalití elektrolytu, který Vám můžeme rovněž nabídnout. Startovatelnost převyšuje DIN normu o 30%. Vyrobeno v Německu. Záruka 2 roky.

    • 1 odpověď
    • 17,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem admin,

    Veteran Car Club České republiky společně s Federací klubů historických vozidel České republiky (národní autoritou FIVA) vyhlašují Národní den historických vozidel v pohybu. Bude se konat pravidelně, každý rok, druhou červnovou sobotu. Každý občan mající historické vozidlo by měl pokládat za čest vyjet tento den do ulic. Akce není nijak a nikým organizována. Každý klub, skupina, či jednotlivec mohou strávit dvanáctý červen za řidítky či volantem historického stroje podle svých představ. Někdo pojede k tetě na husu, někdo rally, jiný uspořádá na náměstí jízdu zručnosti... jsou tisíce možností. Jen buďte prosím ohleduplní k chodcům, dětem, ale i k ostatním účastníkům siln…

    • 0 odpovědí
    • 15,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem admin,

    přehled testovacích komisí naleznete ZDE

    • 0 odpovědí
    • 16,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Olin,

    Dne 19. září 2009 nabývá účinnosti novela zákona o odpadech, která- mimo jiné- nově upravuje povinnost platit poplatek při registraci či převodu vozidla nesplňujícího dané emisní limity. Návrhů jak zákon o odpadech upravit bylo několik, a to včetně společného návrhu z dílny Federace klubů historických vozidel ČR a Asociace Veterán Car Clubů AČR. Zástupci obou subjektů se také v Poslanecké sněmovně za účelem prosazení navrhovaného znění setkali se zástupci obou hlavních stájí ODS a ČSSD. Jak už to ale v životě bývá, člověk míní a Bůh (nebo politici) mění. Schválené znění je značně odlišné od toho, co jsme se snažili prosadit. Rozhodně jde o pohyb správným směrem, bohužel …

    • 1 odpověď
    • 24,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem admin,

    Testování historického vozidla Technická komise 1.Pražský klub historických vozidel v AČR - testace historických vozidel - poradenství ohledně hist.vozidel e-mail: sagemcr@centrum.cz www.veteranske-testace.cz

    • 0 odpovědí
    • 16,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Olin,

    TECHNICAL CODE - FIVA 2010) OBSAH 1. VŠEOBECNÉ ZÁSADY 2. ÚPRAVY 3. TECHNICKÁ KLASIFIKACE VOZIDLA 4. ROZDĚLENÍ HISTORICKÝCH VOZIDEL DO VĚKOVÝCH KATEGORIÍ 5. URČENÍ DATA VÝROBY 6. PRŮKAZ IDENTITY FIVA 7. RÚZNÉ Příloha A Žádost o vydání průkazu identity FIVA Příloha B Průkaz identity FIVA Pozn. 1: Při použití technického kodexu FIVA se ujistěte, zda máte jeho nejnovější vydání. 1. DEFINICE A VŠEOBECNÉ ZÁSADY Všeobecným cílem je zachovat a udržovat v pojízdném stavu všechna silniční vozidla, spadající do věkových kategorií FIVA. 1.1 FIVA definuje historické vozidlo: - jako mechanicky poháněné silniční vozidlo, minimálně 30 let staré - které je uchováváno a udr…

    • 0 odpovědí
    • 16,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Olin,

    Kategorie dle FIA : Označení písmeny dle roku výroby Třída A (Ancestor) Vozidla vyrobená do 31. prosince 1904 Třída B (Veteran) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1905 a 31. prosincem 1918 Třída C (Vintage) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1919 a 31. prosincem 1930 Třída D (Post Vintage) Vozidla zhotovená mezi 1.lednem 1931 a 31. prosincem 1945 Třída E (Post War) Vozidla postavená mezi 1. lednem 1946 a 31. prosincem 1960 Třída F Vozidla postavená mezi 1. lednem 1961 a 31. prosincem 1970 Třída G Vozidla postavená mezi 1.lednem 1971 a věkovým limitem FIVA dle § 1.1 ( minimálně 30 let )

    • 0 odpovědí
    • 20,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.