Když jsem při zařazeném třetím až pátém rychlostním stupni sešlápl plynový pedál až na podlahu, slyšel jsem takové tupé rytmické klepání. Měl jsem pocit, že to slyším někde u LP kola (ve skutečnosti byl zdroj hluku u PP kola). Myslel jsem, že to dělají klouby poloos nebo ložiska v převodovce, ale příčina byla stejná, jako psal @Topa. Trubka plnícího vzduchu, co vede od turba ke spodní části chladiče vzduchu, klepala o olejovou vanu motoru. Přišel jsem na to náhodou, když jsem zjišťoval, proč mám od oleje mastný dekl pod motorem (olej prosakoval z plnícího potrubí). Moc nechybělo, aby se ve vaně vyklepala díra skrz. Přitom hadicová spona mezi plastovou trubkou a gumovým kolenem byla otočená ostrou stranou směrem k PP kolu. Nalepil jsem tlumení na vanu i na trubku a zatím je klid.
S novými cenami to vypadá, že se spíše tlačí na to, aby se prodával 2.0 TDi. Gratuluji těm, kteří si stihli 2.0 TSi 150 kW koupit před 1. 5. 2025. Ten cenový rozdíl je teď propastný...