Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Soutěže a výstavy historických vozidel

    19 topics v tomto fóru

    1. Pražská noblesa 2010

      • 1 odpověď
      • 6 374 zobrazení
    2. SVATOVÁCLAVSKÁ JÍZDA

      • 0 odpovědí
      • 3 533 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 149 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 4 736 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 367 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 4 501 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 754 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 4 596 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 506 zobrazení
    3. Autosalon Žofín 2010

      • 0 odpovědí
      • 3 510 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 4 263 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 426 zobrazení
    4. Meilenwerk Berlin

      • 0 odpovědí
      • 3 668 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 6 136 zobrazení
    5. Kokořínsko 2010

      • 0 odpovědí
      • 3 666 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 4 165 zobrazení
    6. Hundertgang 2009

      • 1 odpověď
      • 4 166 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 4 883 zobrazení
    7. Cena Prachovských sklal

      • 0 odpovědí
      • 4 128 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Reklamoval jsem to před koncem záruky
      • Zdravím Vás. Mám malý problém. Před týdnem jsem jel po dálnici a vtom jsem vlítl do průtrže. Bylo to jako by jsem vjel do bazenu. Po chvilce se mi auto rozehrálo, jak na pouti kolotoče. Napsalo mi to závadu Start - Stop,  závada kontrola stability (ESC), ACC a Front Assist nedostupný, Závada ukazatel kontroly v pneumatikách. Byl jsem s tím a autorizovaném servisu. Napíchli to na diagnostiku a řekli,že tam nic nenašli, zkontrolovali pojistky, proudy a vše úplně v pořádku. Ale chybu mi to ukazuje stále a  ACC a  vše ostatní nefunkční. Závadu mi to stále ukazuje. Nakonec jsem se v autorizovaném servisu objednal a budu čekat na termín. Řekli, že závadu budou muset hledat. No jsem na rozpacích co mě čeká. Nedokáže někdo poradit?
      • Oživím totok téma, bó řeším stejný problém.   Co jsem tak hledal rozumy na netu, tak jsem vyčelt, že podobné jsou GEL a AGM (elektrolyt ve formě gelu nebo nasáklý ve skelném rouně). EFB má klasický "vodový" elektrolyt (taky má kontrolní "magické oko"), jiná je konstrukce desek elektrod. Podle tohoto myslím, že by se EFB mohla nabíjet jako klasická obyčejná Pb baterie.   Ví o tom někdo něco víc?
      • @zwan no jak myslíš, je to samozřejmě na tobě, ale jak už jsme psali výše..resetovat olejový servis jde i pár stisknutím tlačítek na přístrojové desce a proměnlivý interval se automaticky resetuje na pevný..to by v tom servisu taky měli umět..  přikládám ti video, kde vidíš, jak jednoduše udělat reset v rapidu, u fabie je to stejné..  
    ×