Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


810 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 13.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 334 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 45 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 31 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 29 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 38 zobrazení
  1. PF 2025

    • 1 odpověď
    • 488 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 225 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 223 zobrazení
  2. Volkswagen Tayron

    • 0 odpovědí
    • 349 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 110 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 136 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 965 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 204 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 596 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 194 zobrazení
  3. Volkswagen ID.7 GTX 

    • 0 odpovědí
    • 179 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 494 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 136 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 484 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 374 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 189 zobrazení
  4. VW Classical Bus

    • 0 odpovědí
    • 600 zobrazení
  5. VW eTransporter

    • 0 odpovědí
    • 537 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 448 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • u tý drážky je určitě vada na materiálu brzdového obložení nebo kotouče, to by měli bez řečí vyměnit. Bez debat, ale oni debatují. Superb je dle mého názoru manažerský auto, pro firmy , kdy firmy neřeší ceny oprav , servisy, atd. a zaplatí vše co servisy řeknou a tak se taky chovají servisy k dalším vlastníkům takových aut. 
    • termín je až na konci dubna...to be continued 🙂 sám jsem zvědav
    • Casy: Tak nevím, proč je právě to levý takhle příšerný a má takovou drážku. Jinak já vždy jezdil nejvíc služební auta a ta moje soukromá nemají moc velký nájezd. Když ale vezmu moje poslední dvě auta, dvě generace Fordu Mondeo, tak stála obě na stejném místě jako Sup, nájezd byl obdobný a za sedm let co jsem měl poslední jsem řešil jen výměnu čelního skla, brzdy při prodeji ve výborném stavu. Tohle se od začátku něco sype a je to otravný. OnMiT312: Já si taky myslím, že je to špatné a není to takhle v pořádku, jen nechápu že s tím ŠA něco dávno nedělá. Přinejmenším je to dost špatná vizitka pro relativně drahé auto a divím se, že jim to někdo ještě nedal sežrat. Jestli mě něco nebaví, tak zbytečně vyhazovat peníze.
    • Muj nazor je, ze je to dano predevsim nevhodnou kombinaci materialu kotoucu a smesi desticek. Uz jsem to tu ve vlaknu zminoval. V ramci reklamaci na nasem SIII vymeneny brzdy vzadu 2x a vzdy to skoncilo po jedne/dvou zimach stejne jako ty na fotkach vyse. Naposledy jsem je uz menil sam a pouzil jsem levne kotouce a desky Valeo.  A i po dvou zimach, kdy auto jezdi mene nez drive jsou zadni kotouce krasne leskle, brzdi po cele plose a hlavne, opravdu brzdi. Coz se u originalu nedalo rici.   BTW: posledni puvodni demontovane kotouce jsem pres zimu nechal v krabici v nevytapene garazi. A kdyz jsem je na jare vezl do sberu, tak se z nich doslova loupaly platy rzi jako pernik. V metalurgii se nevyznam, ale laicky mi prijde ten material proste spatny.
    • V něčem má servis pravdu, když se málo brzdí, je to špatně, když  auto delší dobu stojí a stačí opravdu třeba těch 36 hodin , jak jsem dneska zpozoroval , tak  kotouče při prvním zabrždění drhnou, než se obrousí. Já jezdím denně 120 km do práce a zpět, posledních 20 km jedu jen z kopce , kdy pouze dobržďuji a je to znát. U táty , který  jezdí rovinky a málo brzdí, tak bych mohl měnit kotouče každých půl roku, protože jsou vyrezlý. 
×
×
  • Vytvořit nový...