Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Koncepty

  1. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda 1100 GT ÚVMV Dvoudveřové dvoumístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1140 cm³, vrtání 73 mm a zdvih 68 mm, komprese 12,0, dvojitý karburátor Weber, výkon 55 kW (75 koní) DIN při 5750 ot/min, točivý moment 105 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2200 mm, rozchod kol 1260/1245 mm, vnější rozměry 3880x1505x1125 mm, hmotnost 816 kg, maximální rychlost 175 km/h, zrychlení na stovku za 13,7 s. Prototyp sportovního vozu s upraveným motorem Škoda 110 Rallye, vyvinutý v letech 1966 až 1969 v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze a dokončený roku 1970. V roce 1971 bylo kupé 1100 GT vystaveno na ženevském au…

    • 0 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Super Sport, typ 724, Československo 1971 Dvoumístné kupé s odklopným středním dílem karosérie, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Laminátová karosérie s kovovými výztuhami. Řadový čtyřválec (Škoda 110L Rallye) s rozvodem OHV, objem 1107 cm³, vrtání 72 mm, zdvih 68 mm, komprese 10,4, výkon 55 kW (75 koní) při 6250 ot/min, točivý moment 81 Nm při 5250 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2500 mm, rozchod 1310/1300 mm, vnější rozměry 4060x1640x1120 mm, hmotnost 898 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 15,3 s. Vůz byl postaven vývojem AZNP za spolupráce dalších firem Údajně byly postaveny dva vozy. Jeden z nich byl roku 19…

    • 0 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Kirby Buggy, Itálie 1972 Otevřený čtyřmístný terénní vůz (buggy), karosérie z plastů s ochranným obloukem, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV a objemem 988 cm³, vrtání i zdvih 68 mm, komprese 8,3, karburátor Jikov, výkon 35 kW (48 koní) SAE při 4750 ot/min, točivý moment 75 Nm při 3000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, rozchod 1280/1250 mm, délka 3630 mm, šířka 1660 mm, hmotnost 560 kg, maximální rychlost 140 km/h, zrychlení na stovku za 12 s. Vůz byl postaven v roce 1972 italskou firmou Autozodiaco na nezkráceném podvozku Škoda 100, stavbu iniciovala společnost Motorest, generální zástupce vozů Škoda v Itálii. Článek …

    • 0 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda 736, ČSSR 1972 Otevřený čtyřmístný sportovní vůz buggy, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1107 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 68 mm, komprese 8,8, karburátor Jikov, výkon 33 kW (45 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 74 Nm při 3000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2000 mm, rozchod 1280/1250 mm, vnější rozměry 3320x1510x1530 mm, hmotnost 710 kg, maximální rychlost 110 km/h, spotřeba 7 až 8,5 l/100 km. Na zkrácené podlahové plošině byla vyrobena buggy Škoda typ 736. Vůz měl vpředu náporový chladič a postrádal zavazadlový prostor. Buggy byly postaveny ve vývojovém oddělení a učňovském středisku, údajně vzniklo v letech 1972 …

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda 110 Buggy, ČSSR 1969 Otevřený jednomístný závodní vůz buggy, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1145 cm³, vrtání 73,2 mm a zdvih 68 mm, komprese 12,0, dva dvojité karburátory Weber, výkon 74 kW (100 koní) při 7000 ot/min, čtyřstupňová převodovka. Na zkrácené podlahové plošině vozu Škoda 100/110 byla vyrobena závodní buggy Škoda. Motor byl použit ze soutěžního vozu.

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda 1200 typ 997 Z, Československo 1962 Dvoudveřový dvou až desetimístný víceúčelový terenní vůz, motor vpředu a pohon všech čtyř kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 75 mm, komprese 7,5, karburátor Jikov, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka s redukcí, rozvor 1900 mm, rozchod 1360/1300 mm, vnější rozměry 3540x1680x1938 mm, hmotnost 930 kg, nosnost 800 kg, maximální rychlost 80 km/h. Prototyp terénního užitkového automobilu, sériová výroba se neuskutečnila. Vůz měl dva režimy pohonu: bez redukce se poháněla pouze zadní kola, po zapnutí redukce se současně zařadil také …

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Agromobil, typ 998, Československo 1962 Dvoudveřový dvoumístný víceúčelový terénní vůz, motor vpředu a pohon všech kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 75 mm, komprese 7,5, karburátor Jikov, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka s redukcí, rozvor 1900 mm, rozchod 1360/1300 mm, vnější rozměry 3467x1705x1938 mm, hmotnost 1120 kg, nosnost 800 kg, maximální rychlost 80 km/h. Ve spolupráci s ČZM Strakonice vznikl prototyp vozu Agromobil. Oficiálně šlo o vůz pro zemědělství, po úpravě se dal použit pro armádu. Bylo vyrobena pouze zkušební série, celkem postavili asi 13 vo…

    • 0 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Mikrobus, ČSSR, 1965 Čtyřdveřový pěti až osmimístný mikrobus, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV a objemem 1221 cm³. vrtání 72 mm a zdvih 75 mm, komprese 7,2, výkon 34 kW (47 koní) při 4500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2320 mm, hmotnost 1250 kg, maximální rychlost 100 km/h. Prototyp vozu Škoda 1203, vyrobený zřejmě někdy kolem roku 1965, uvedené technické údaje jsou bez záruky. Snímky poslal pan Petr Polívka a doplnil následující doprovodný text: "V roce 1985, konkrétně dva dny před štědrým večerem, vyfotil Honza Arazim toto auto v Praze v Masné ulici. Je to prototyp Škody 1203, následníka 1202ek. Bizarní předsériová s…

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda 1500 V, typ 778, ČSSR 1972 Čtyřdvéřový pětimístný užitkový vůz , motor vpředu a pohon zadních kol, na pravé straně vozu byly zadní boční posuvné dveře. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, vnější rozměry 4750x1880x1900 mm, hmotnost asi 1200 kg, maximální rychlost asi 130 km/h. Jeden z prototypů uvažovaného nástupce vozu Škoda 1203. Vůz měl klasickou koncepci a motor z prototypu Škoda 720. Boční dveře byly posuvné, existovaly i prototypy v provedení dvoumístné dodávky bez proskleného nákladového prostoru. Prototyp…

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda 1203 Pick-Up, ČSSR 1966 Dvoudveřový dvoumístný pikap, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1221 cm³ vrtání 72 mm a zdvih 75 mm, komprese 7,2, výkon 34 kW (47 koní) při 4500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2320 mm, hmotnost 1200 kg, maximální rychlost 100 km/h. Prototyp pikapu užitkového vozu Škoda 1203. Do výroby se nedostal, vyráběl se jen klasický valník.

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda 1203 PROTOTYP

      • Negativní
    • 1 odpověď
    • 33tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Montreux, Česká republika 2001 Čtyřdvéřový pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Prototyp nového modelu, velkého vozu Škoda. Později byl vůz vyráběn jako Škoda Superb

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Ahoj, ČR 2002 Třídveřový čtyř až pětimístný vůz, koncepční studie, technické údaje nebyly uváděny. Vůz navrhl maďarský student Ingenlath jako malou dodávku nebo rodinný automobil se zvýšenou průchodností terénem. Ahoj měl poměrně hranatou karosérii a byl veřejnosti představen v lednu 2002. O jeho sériové výrobě automobilka Škoda neuvažovala. Popis vozu ze stránek firmy Škoda Auto: "Škoda Ahoj! je designová studie kompaktního mini-automobilu pro každodenní použití. Představuje také ideální vstupní bránu do světa motorismu pro všechny mladé aktivní lidi, kterým slibuje vysněnou nezávislost. Ahoj! nebyl stvořen k účelu reprezentovat pomíjivé módní trendy nebo sp…

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Standis,

    Návštěvníky prestižního pařížského autosalonu v roce 2002 zaujala studie Fabia Paris nevídanou symbiózou dvou prý neslučitelných vlastností. Dokonale spojuje požitek z jízdy pravým sportovním vozem a praktičnost vozu kombi. Studie vychází ze sériové Fabie Combi, která se vyznačuje sportovní, dynamickou linií karoserie. K podtržení sportovního dojmu proto stačilo jen několik originálních doplňků: 17“ litá kola, přední spoiler s rozšířenými blatníky, nebo spoilery na pátých dveřích a zadním nárazníku. S modrou metalízou Santorin pak korespondují mimo jiné také bezpečnostní pásy ve voze. Dominanty interiéru vytváří tříramenný volant se zdvojeným spodním ramenem a dva hliní…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Fabia pick-up

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Tudor V6 2.8, ČR 2002 Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec VW s rozvodem DOHC, objem 2771 cm³, vrtání 82,5 mm a zdvih 86,4 mm, komprese 10,6, pět ventilů na válec, výkon 142 kW (193 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 280 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová mechanická převodovka, hmotnost asi 1500 kg, maximální rychlost 240 km/h a zrychlení na stovku za 8,0 s. Prototyp Škoda Tudor byl připraven vývojovým a designérským centrem firmy Škoda Auto pro autosalón v Ženevě roku 2002. Byl postaven na podlahové plošině sériového modelu Škoda Superb. O sériové výrobě kupé Tudor se neuvažovalo.

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Superb Combi, ČR 2002 Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec V6 s rozvodem DOHC, objem 2771 cm³, vrtání 82,5 mm a zdvih 86,4 mm, komprese 10,6, pětiventil, výkon 142 kW (193 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 280 Nm při 3200 ot/min. Automatická pětistupňová převodovka, rozvor 2803 mm, hmotnost asi 1600 kg, maximální rychlost asi 225 km/h. Koncepční studie (prototyp) provedení kombi na bázi sedanu Superb, o sériové výrobě se neuvažovalo. Uvedená data by odpovídala nejsilnějšínu dodávanému motoru. Přiložený text ze slovenského internetu (přeložený do češtiny): Tak toto celkem určitě není jen výplod fant…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Roomster, ČR 2003 Čtyřdveřový čtyřmístný velkoprostorový vůz, koncepční studie, mechanika Škoda Fabia Rozvor 2710 mm, vnější rozměry 4055x1843x1669 mm

    • 0 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda ENVE Conceptcar, ČR 2004 Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Prototyp vozu vyšší střední třídy na bázi modelu Škoda Superb. Vůz má změněný design čelní a zadní stěny. Byl vytvořen jako studentská práce na VŠUP Praha, jeho autoři Petr Novák a Ondřej Václavík si založili studio Design-Brothers.

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Yeti, ČR 2005 Pětidveřový čtyřmístný vůz , motor vpředu a pohon předních kol. Koncepční studie (prototyp) Škoda Yeti byl představen na jaře 2005. Výrobce neuváděl žádné technické údaje a výrobu tohoto vozu neplánoval. Vůz měl pohon pouze předních kol, nebyl tedy určen do těžšího terénu.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Yeti II, ČR 2005 Dvoudveřový čtyřmístný vůz, část střechy odnímací a část stahovací. Prototyp vozu Yeti II byl představen na frankfurtském autosalonu na podzim 2005. Vznikl úpravou uzavřeného prototypu Yeti z jarního ženevského autosalonu ze stejného roku. Yeti II měl variabilní střešní systém. Přední část střechy byla odnímatelná a dala se uložit do zavazadlového prostoru, zadní plátěný díl střechy se dal svinout nebo zcela vyjmout. Sklopením zadních sedadel se vůz změnil na pick-up.

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Joyster, ČR 2006 Třídveřový čtyřmístný vůz , motor vpředu a pohon předních kol. Technické parametry výrobce nezveřejnil. Koncepční studie (prototyp) vozu sportovního charakteru. Vůz byl poprvé veřejnosti představen na pařížském podzimním autosalonu 2006. Výklopná zadní sedačka Horizontálně dělené zadní dveře představují inovativní řešení. V jejich spodním dílu je zabudována vyklápěcí sedačka pro dvě osoby.

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Fabia II, ČR 2006 Pětidveřový čtyř až pětimístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1598 cm³, vrtání 76,5 mm a zdvih 86,9 mm, komprese 10,5, čtyřventil, výkon 77 kW (105 koní) při 5700 ot/min, točivý moment 155 Nm při 3500 ot/min. Pětistupňová převodovka, vnější rozměry přibližně 3990x1640x1500 mm, hmotnost asi 1100 kg, maximální rychlost asi 190 km/h. Prototyp budoucí Fabie II, uvedeny pouze předběžné technické údaje. Na snímcích z léta 2006, posbíraných na internetu, jsou zkušební prototypy Fabie II. Proti prvním oficiálním fotografiím (z prosince 2006) mají vozy na prvních dvou snímcích jiné světlomety, nárazn…

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Octavia Green E Line, Česká republika 2010 Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz kombi, elektromobil, motor vpředu a pohon předních kol. Elektromotor s trvalým výkonem 60 kW, maximální výkon 85 kW (115 koní) při 12000 ot/min, točivý moment 270 Nm. Jednostupňová převodovka, rozvor 2578 mm, rozchod 1541/1514 mm, vnější rozměry 4569x1769x1468 mm, hmotnost 1535 kg, maximální rychlost omezena na 135 km/h, zrychlení na stovku za 12,0 s. Prototyp elektromobilu na bázi vozu Octavia Combi. Akumulátor Li-Ion ze 180 článků o hmotnosti 315 kg měl kapacitu 26,5 kWh a zajišťoval dojezd vozu až 140 km. Prototyp byl vystaven na podzimním pařížském autosalonu 2010, na rok 2011 pláno…

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Standis,

    Pětidveřový pětimístný hatchback, motor vpředu. Na jarním ženevském Škoda koncepční studii Vision D. Vůz měl dvacetipalcová pětipaprsková kola a pneumatiky 235/35ZR20.Technické údaje výrobce neuvedl. Výrobce o voze uváděl: Designová studie si vybírá charakteristické prvky designu značky Škoda a posouvá je směrem do budoucnosti. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu. Vysoká užitná hodnota při každodenním použ…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.