Přejít na obsah

Škoda Tudor


Standis

Doporučené příspěvky

Škoda Tudor V6 2.8, ČR 2002

Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec VW s rozvodem DOHC, objem 2771 cm³, vrtání 82,5 mm a zdvih 86,4 mm, komprese 10,6, pět ventilů na válec, výkon 142 kW (193 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 280 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová mechanická převodovka, hmotnost asi 1500 kg, maximální rychlost 240 km/h a zrychlení na stovku za 8,0 s.

Prototyp Škoda Tudor byl připraven vývojovým a designérským centrem firmy Škoda Auto pro autosalón v Ženevě roku 2002. Byl postaven na podlahové plošině sériového modelu Škoda Superb. O sériové výrobě kupé Tudor se neuvažovalo.

post-8682-0-44804900-1337285231_thumb.jp

post-8682-0-94016000-1337285231_thumb.jp

post-8682-0-41099500-1337285232_thumb.jp

post-8682-0-88899300-1337285232_thumb.jp

post-8682-0-30953500-1337285233_thumb.jp

post-8682-0-76651000-1337285233_thumb.jp

post-8682-0-48030300-1337285234_thumb.jp

post-8682-0-91717200-1337285234_thumb.jp

post-8682-0-38468900-1337285235_thumb.jp

post-8682-0-80225300-1337285235_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

×
×
  • Vytvořit nový...