Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.


958 témat v tomto fóru

  1. Repro Alpine??? 1 2

    • 27 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  2. Luxusni hudba

    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  3. kabeláž

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  4. symphony výkon

    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  5. Uchyceni autoradia

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  6. Divna hlaska na autoradiu

    • 11 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
  7. Napajeni zesilovace 1 2

    • 29 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  8. Moje nove rejdio :-)

    • 22 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  9. Ozvuceni ochcafky

    • 18 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  10. Radio s BT

    • 14 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  11. Symphony firmware???

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  12. DX2 G!!!!

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  13. blaupunkt santa cruz

    • 0 odpovědí
    • 975 zobrazení
  14. Vymena za SYMPHONY

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  15. odruseni

    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  16. Pioneer KEH 5400R

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  17. zesik

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  18. Panasonic

    • 19 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  19. Symphony, anténa...

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ak bolo auto kúpené s rozšírenou zárukou na 5 rokov / 100 tisíc km (na Slovensku štandard), alebo 5 rokov / 150 tisíc km, tak ešte môžeš nájsť auto v záruke. Čo sa týka servisného intervalu, nečakaj žiaden zázrak, bude to rovnako ako pri bežných spaľovacích motoroch, premenlivý interval max. 2 roky alebo 30 tisíc km. Čo sa týka tvojej obecnej otázky, odpoveď bude obecná tiež: pokaziť sa môže všetko, aj vec jednoduchá ako kladivo. Všeobecne tie to iV-čka nemajú zásadné problémy motoricky alebo s batériou, ale prvé roky výroby sa veľa bojovalo so softvérom. Za tie roky by to už malo byť odladené, ale možno s tým budeš musieť do servisu aby natlačili všetky aktualizácie, ak to predchádzajúci majiteľ neriešil.
    • Díky všem za účast na asi posledním tradičním srazu v Sedlišti. 😟
    • Zkusil bych odebrat telefon a znovu pridat.   Me se iphone sparuje vzdy sam kdyz nastartuju. Nevim zdali je neco jineho sparovani pres BT ale ja jedu car play a ten se vzdy pripoji 
    • Budou zapečené pístní kroužky. Právě modelové ročníky 2013–2014 tím občas trpěly, při přejíždění oleje atd. než došlo k úpravě výroby. Odlučovač u těchto jednotek je velmi jednoduchý. Jediný scénář, kdy přes něj mizí olej, nastává v případě praskliny nebo netěsnosti plastového modulu na bloku motoru. V takovém případě začne olej prosakovat, což by se projevilo silným znečištěním celého motorového prostoru, obzvlášť při tak vysoké spotřebě. Ještě by takové množství mohlo mizet teoreticky přes turbo, ale u těch to motorů prakticky neodchází a pokud ano tak to nastává ve velmi vysokých nájezdech.
    • Ahoj, mám v hledáčku PHEV kousky z 2020 s nájezdem kolem 100k. Máte prosím nějaké doporučení, na co si dáto pozor při výběru a koupi? Co jsem se zde dočetl, tak plánuji si pohlídat: - dodržování servisních intervalů (PHEV snad má po 15k km) - absolvování všech svolávaček Ještě něco byste doporučili? Je dobré hledat kousek v záruce - je to vůbec ještě po 4 letech a 100k reálné? Pokud nebude v záruce, tak máte zkušenost, že se u těchto aut mezi 100 - 150k něco zásadního rozbíjí? Počítám se servisními náklady tak 20 000 Kč/rok, tak jestli bych se vůbec vešel.    A obecná otázka, na kterou na celém netu nemohu najít odpověď: dá se říct, že 1.4TSI PHEV je stejně spolehlivé auto jako 2.0TDI 110kW? Nebo ty elektrický hejblátka a softwéry jsou třeba víc poruchový? Díky!
×
×
  • Vytvořit nový...