Dnes jsem psal mail na podporu, protože za poslední 2 měsíce jsem psal 2x přes apku a nikdy po vyžádání doplňujících informací mi nedošla žádná reakce. Tak mi to třeba pošlou 🙂. Nicméně pokud něco nefunguje a ví se o tom relativně dlouho, měli poslat něco už dávno.
V skoda auto maju problem s nejakym modulom, ktory maju niektore modely aut. Spada tam napr aj moj S3. Riesia to uz stvrty tyzden, nevedia kedy to bude funkcne. Vcera mi na hotline pani povedala, ze uz dostali predlohu mailu, ktory maju poslat vsetkym zakaznikom ako ospravedlnenie, no zatial mi neprislo nic..
Tak už jsou servery škody vypnuté. Aplikace ale dál funguje jen pro pohled do apky je potřeba změnit datum. Koupil jsem si nový telefón a tady jsem v háji. Data ať dělám co dělám nemohu z telefonu dostat. Holt android jde po cestě Apple a co ve starší verzí androidu šlo tak dnes už ne. Nemohu si koupit ani nový telefon, na apku jsem si kurňa zvyknul. Co teď?