Přejít na obsah

Citigo / 0 - Příslušenství


15 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 20.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  1. 010-00 - štítky

    • 0 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ja to mam v textilu v Kamiqu a ve Scale mam jen plast. Nevim dle ceho se davalo a rozlisovalo.
    • Expanznú nádobu som musel vymeniť za novú, pretože bol na dne hnedý nános. Takže je dosť možné, že vymeniť nádobu nestačilo a mal by som dať prepláchnuť celý chladiaci systém, ale tu je tiež otázne, či to bude mať po tých rokoch požadovaný efekt.    Ako som spomínal, po zime dám vymeniť celý chladič a vtedy dám určite vyčistiť celý systém. Olej budem zatiaľ dôkladne sledovať, prípadne si ho po 5000 km preventívne vymením a dúfam, že sa nič nestane.
    • tak mohu potvrdit osobně, že predikce a dopravní informace v Chorvatsku fungují, a to většinou spolehlivě, já spotřeba u TDI 5,5 a to jsem jel celou cestu na "páčku" a individuální jízdní profil, kde mám 4×4 na sport, spotřebu hodne pokazila skoro 140 minutová jízda Vídní, super je ale jízda v koloně, kde jam asistent drží téměř do nekonečná, podmínkou je ale mít ruce na volantu      A ještě doplním, že dálniční krabička ENC pro Chorvatské dálnice v pohodě vedle zrcátka funguje, tedy jako u S III, v místě tečkovaní, kde není fólie.
    • OIII už má teplotu vody jistě zfixlovanou. Mně se zase nezdá, že ať jedu, jak jedu, tak ručička jde nahoru lineárně*. V létě, kdy jede klima, je bod dosažení "90°C"  (od odstátého motoru) ještě asi 2 minuty jízdy předtím, než se objeví informace o teplotě oleje, tedy 51°C. Relevantní je teplota oleje, z osobní zkušenosti vím, že "nové" auto nejde vyhnat nad 112°C, a to jsem kroužil v Mostě. Starší auto už mi ukazuje víc, těžko říct, co je jinak, asi opotřebení, vůle, zanesení chladiče a bloku motoru. Mám ale benzínový motor, jiné teplotní poměry. V návodu se píše, že oleji 5W-30 nevadí provoz do 120°C na oleji (mno). 128°C, kor na oleji a kor u dieselu, je špatně. "Voda", pokud je dobré víčko, nějakých 105-110°C vydrží (realitu neznáme, není čím změřit). Zlobu dělala, pokud vím, kapalina G12++, již nedostupná. Tím se dostáváme k tomu hlavnímu - jak vypadá expanzní nádobka, není její obsah nááhodou hnědý, rezavý?? Jestli je v ní i "pytlík" se silikátem, tak s tím ihned pryč! Taky jsem si myslel že mi to nevadí, že se mě to netýká (MY/CW by měl být před tímhle experimentem), ale ne. I přes čištění mám v nádobce fleky, bůhví, co je v chladiči, hadicích, v bloku... dělal se 1+1 flush novou kapalinou, bohužel bez jízdy.   *Nikdy jsem bohužel nevlastnil natolik "luxusní vůz", abych měl měřidlo teploty vody... kromě stovky a ta si klidně skočila nad 100°C, když jela 90 a zastavila na křižovatce. A felicie, ale tu jsem neřidil. S otevřeným oknem šlo určit okamžik spuštění ventilátoru, u takových aut vzácně spouštěného.
    • nemá někdo nějaké učební pomůcky, kde jsou vysvětleny funkce asistentů, zobrazení kde je co atp, jak to bylo u O III? Existuje vůbec něco takového?
×
×
  • Vytvořit nový...