Jump to content

Citigo / 0 - Příslušenství

Sign in to follow this  

    15 topics in this forum

      • 0 replies
      • 3,634 views
      • 0 replies
      • 1,700 views
      • 0 replies
      • 1,727 views
      • 0 replies
      • 2,079 views
      • 0 replies
      • 1,698 views
      • 0 replies
      • 1,722 views
    1. 010-00 - štítky

      • 0 replies
      • 2,066 views
      • 0 replies
      • 1,980 views
      • 0 replies
      • 1,889 views
      • 0 replies
      • 2,001 views
      • 0 replies
      • 1,682 views
      • 0 replies
      • 2,181 views
      • 0 replies
      • 2,025 views
      • 0 replies
      • 2,254 views
      • 0 replies
      • 2,224 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×