Přejít na obsah

ŠKODA Elroq

Elroq je prvním vozem značky Škoda, který se nese v duchu designového jazyka Modern Solid. Poprvé se tu tak zákazníci setkají například s novou maskou chladiče Tech-Deck Face, která je minimalistickou evolucí tradiční masky vozů Škoda, nebo s nápisy Škoda, které na kapotě či volantu nahrazují původní kulaté logo.

Fora

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    • Žádné příspěvky
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    • Žádné příspěvky
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    • Žádné příspěvky
  4. Elektrický pohon

    Elroq stojí, stejně jako příbuzné větší modely rodiny Enyaq, na koncernové platformě MEB a využívá tedy prověřenou techniku. K dispozici budou tři kapacity baterie (55, 63 a 82 kWh) a celkem čtyři provedení modelu: Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW, Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW a dvě verze s největší baterií. Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW, v průběhu roku 2025 přijde i varianta Elroq 85x s pohonem všech kol.

    • Žádné příspěvky
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    • Žádné příspěvky
  6. Audio, Infotainment, Konektivita

    Infotainment systém nabízí analogový i digitální DAB tuner a internetové nebo hybridní rádio

    • Žádné příspěvky
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    19
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Ja mam najazdene tiež skoro 3000 km a váha 90kg 🙂. Každopádne som to reklamoval a čakám na stanovisko. Posledná jazda so synom sediacim vzadu (on ma cca 70 kg) asi 10 hodín za 3 dni a rovnaký problém sa javí aj tam. Takže to foto tiež posielam do servisu. Podľa mňa je to problém všetkých sedadiel. Neviem, či som jediný, ktorý toto rieši, alebo len prvý :-). 
    • Ano,taky mi to prestalo fungovat..jak ti to dopadlo?
    • Vždy keď sa mení výrobca mení sa aj index dielu či?
    • Abych nezabihal moc do podrobna tak rekneme ze je vice urovni jak upravovat chovani jednotek. zakladni je kodovani, ktere zvladnou obycejne (hobby) diagnostiky pod to by se dalo shrnout dlouhe kodovani a adaptace, kterym v podstate jen zapinas/vypinas nebo upravujes funkce, ktere casto nejsou zavisle na modelu auta dalsi rozdil je ze v pameti jednotky je na tyhle vlastnostnosti vyhrazeno misto od jednoho bitu (on/off) po par bytu (ciselne nebo vyctove hodnoty) parametrizace uz pak vyrazneji ovlivnuje chovani jednotky nastavuji se pres ni treba rozmery vozidla (parkovaci assistent nebo celni kamera lane assist) nebo kolik senzoru auto ma (parkovaci senzory nebo treba prave pocet klik kessy, respektive pocet anten pro prijem kessy) obvykle je to vetsi blok dat, ktery uz se nezadava rucne ale pomoci parametrizacnich souboru, paramaetrizaci obvykle uz zvladnou pouze lepsi diagnostiky.   a posledni uroven muze byt jeste prehravani firmware jako takoveho.   Asi bych tu do toho vic nezabredaval protoze to uplne neni tema vlakna.    
    • Nazdar, takže....moja RS 2016 CUNA toto robila až kým sa nenasýtilo DPF tak že povolilo tesnenie pod hlavou... takže toto je súhrn detailného pozorovania za 1rok... (skoro denne, Car Scanner)     príčina: pokiaľ si myslíte že po odstavení vám beží ventilátor lebo dochladzuje vodu - chyba.. je prerušená regenerácia DPF,  pokiaľ máte interval vypaľovania pod 90  Máte odpísané DPF bez debaty, je tam toľko variácií na ktoré sa snaží ECu prospôsobiť, ale jednoducho v DPF je prechodná len stredová diera ktorá sa často vypaľuje...zvyšok je upchatý.   pozorovanie: Turbo, hlava a ostatné  komponenty počas prerušenia čistenia DPF samozrejme nemajú 115°C to snaď chápete, ide o to že že odstavíte auto, počkáte 2min aby ste uchladili turbo...a spokojne vypnete.... ako tak kráčate preč zapne sa ventilátor... !!! toto sa stáva IBA ak sa preruší vypaľovanie DPF a viete si predstaviť teploty komponentov...+200-650...   riešenie: vymeňte si DPF riešenie 2 : vykuchajte ho...(ako ja) riešenie 3: ak už neviete čo robiť....... !!!!! NECHLAĎTE MOTOR po zastavení...postup je taký (každý kto má tento problém si to môže ľahlo overiť), takže:  - AK vieš že tvoje auto vypaľuje každých 90 alebo menej :   - hneď vypni motor po zastavení, (prestane vypalovat na volnobehu) - HNEĎ ale aj ŠTARTNI motor, už sa v pohode dochladí bez toho aby vstrekovač na výfuku dodával naftu...resp. za cca 3 min máš vychladený motor. a hlavne turbo a hlavu. - ak to odignoruješ možno prídeš o turbo a hlavu.    aktuálne po repase hlavy, hydrauliky, dvohmoťáku, !!!pozor po 240 sa rozpadá remeň na olejovom čerpadle, takže aj to!!!!    a VYKUCHÁNI DPF, to je úplne iné auto. čip na MAX čo to dá na sérii..230HP, a dýcha v pohode...( uvidíme čo povedia na emisnej)     - takže pozdieľajte, CUNU vypnut, zapnut, a tak až dochladiť turbo, a vypáliť inokedy hlavne nie na dvore.... a ako som písal vaše DPF je DEATH...   Čawte... Maťo.  
×
×
  • Vytvořit nový...