Přejít na obsah

Škoda Veterán

--

Nové puzzle z edice RETRO-AUTA


Podkategorie

  1. Rady majitelům veteránů

    Garáž, kategorie, testace atd.

    29
    příspěvků

69 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  1. Staré dveře

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  2. Škoda 960 Sport

    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  3. JAWA 350 VB nanuk

    • 6 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
  4. Škoda 765 combi speciál

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  5. ŠKODA 1000 MB

    • 1 odpověď
    • 4.7k zobrazení
  6. Škoda Superb 3000 OHV

    • 3 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  7. Registrace veterána

    • 8 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
  8. Škoda 420

    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  9. 1000 MB

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  10. Škoda 970 – Spartak

    • 7 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  11. Škoda Spardak — EUR 8.900

    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  12. Plaváček Š 100

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vcelku stejné. Jenom bude nutná nová klika, má větší rozměr.
    • Ahoj Mirku, ja to tu priebežne kontrolujem, ale bohužiaľ buď nikto na nič neprišiel, alebo si to necháva pre seba, no myslím si že nikto na nič neprišiel. 18.02.2025 ako išla manželka do práce (75 km) ráno o 5:30 bolo vonku -11°C šklbalo jej to (ako vždy), motor 90°C a po cca 45 km prvý krát čo máme auto, motor začal ísť v núdzovom režime a tiež začala svietiť kontrolka žhavenia. Keď išla domov po 12-ich hodinách vonku bolo +2°C auto nešklbalo, kontrolka žhavenia po štarte bola zhasnutá a motor išiel v normálnom výkone. Na druhý deň som išiel kamarátovi pozrieť akú chybu zapísalo a bola tam chyba vysoký tlak v palivovom systéme. Vymazali sme a ideme ďalej. Ja už naozaj neviem prečo mu vadí zima, jedine že by to bolo vyrobené pre Afriku.
    • S jakou nejhorší situací se může setkat motorkář? Přežít výbuch motorky? Dostat v Albánii do hlavy deskou? A nebo je raději řidič prosící za odpuštění? To a další situace, které možná znáte, ale na silnici je nechcete zažít, uvidíte v nejnovější kompilaci.  
    • ano sem tam som to riesil , ale nie casto , mozno 20x    potrebujes vypichovaky a trosku umu , nie je to kus za kus kedze su tam napinovane poistky a ano mal som to aj rozobrate , mozes skusit tiez nad tym stravit cas , potom hladat na nete relatko , preletovat ho , napinovat a dufat ze to pojde    ja mam radsej ine veci a za tych par eur to kupim nove a mam pokoj ,  vymenene sme este nemenili nikdy druhy krat ...  ale ako som pisal tato zavada ma aj konkretnu chybu v diagnostike a toto tu je vestenie z gule ... inak sa to da velakrat overit ked to nestartuje aj pobuchanim po tej skrinke 
×
×
  • Vytvořit nový...