Škoda Veterán
--
Nové puzzle z edice RETRO-AUTA
Podfóra
-
Garáž, kategorie, testace atd.
- 29 příspěvků
70 témat v tomto fóru
-
Ahojte všichni, mám na Vás jeden dotaz. Potřebuji zrenovovat zadní nápravu na svém eMBéčku, konkrétně vzpěrné ramena "šavle" a nevím kde sehnat originály na 1000-vku. Prý jdou místo eMBéčkových "šavlí" dát "šavle" z Š 105-120. Jsou o 1 cm vyšší a právě to je ta věc nad čím si lámu hlavu. Na jedněch stránkách jsem se dočetl > Cituji: Šavle ze Š105-120 jdou použít i na 1000MB , ale pokud máte původní nohavice ,tak musíte použít šrouby a štefty z Škody 105 - 120 , šavle je totiž vyšší. Hlavně si lámu hlav nad tím co jsou to nohavice - jestli je tím myšleno polonáprava?! a štefty?! to už vůbec nevím... Prosím poraďte mi ať můžu zase na jaře vyrazit na cesty..... P…
-
- 2 odpovědi
- 1,9tis zobrazení
-
-
-
Zdravím, zabývám se výrobou kovových obrazů na téma auto-veteráni a sháním inspiraci pro tvorbu nových kovových dekorací. Pokud by jste měli nějakou zajímavou fotografii škodovky veterána, a chtěli by jste ji poskytnout jako podklad pro vytvoření kovového obrazu, tak se prosím ozvěte. Díky všem Tady je malá ukázka jak to vlastně vypadá (první obrázek je grafický návrh obrazu a druhý obrázek vyrobený kovový obraz)
-
- 2 odpovědi
- 2,9tis zobrazení
-
-
Dobrý den, nevíte co to je za motor a jakou má cenu? Je opravdu zachovalý.
-
- 2 odpovědi
- 3,8tis zobrazení
-
-
Hledám nejnižší výrobní číslo kastle a motoru nějakého dochovaného litra. Tak se pochlubte, pokud to není tajné. Myslím, že by to mohlo být docela zajímavé!
-
- 9 odpovědí
- 7,7tis zobrazení
-
-
http://www.opravy-veterani-autobusy.cz/ Mezi naše spokojené zákazníky patří například ČSAD JIHOTRANS, pro které jsme renovovali několik vozidel. Opravárenstvím se zabýváme už více jak 10let. Jsme dvojice zkušených řemeslníků s profesionálním přístupem. Ke každému našemu zákazníkovi přistupujeme individuálně, dle jeho potřeb a požadavků. Z každé naší zakázky, kterou nám naši zákazníci zadají se stávají srdeční záležitosti. Po té, co svoji práci předáváme zpět zákazníkovi předáváme i kus svého srdce, protože svojí práci opravdu milujeme. Naše práce jsou našimi zákazníky většinou prezentovány na srazech veteránů a podobných akcích. Samozřejmě opravujeme i autobusy a osobní…
-
- 0 odpovědí
- 4,5tis zobrazení
-
-
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda by ste nevěděli o nějáke dobré a cenově dostupné možnosti nalakování škody 1000. v okolí Prahy nebo Loun předem děkuji za odpovědi......
-
- 2 odpovědi
- 1,9tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny majitele ŠKODA veteránů! Mám dotaz. Na svojí Škodu 1000MB r.v. 1966 scháním oba zadní blatníky s postranními mřížkami a za boha je nemůžu nikde sehnat! Může te mi poradit kde mám tyhle díly hledat a koupit?! Samozřejmě pokud by někdo z Vás tohle prodával ozvěte se!!! Koupím je i v horším stavu! Zatím díky moc!
-
- 2 odpovědi
- 2,6tis zobrazení
-
-
Dobrý den , poradí někdo ze zdejších škodováků co je tohle za dveře?? Škoda 1000 nebo snad 1002? díky moc za odpovědi ,je to půdní nález a jsou jako nové.
-
- 4 odpovědi
- 2,8tis zobrazení
-
-
Na stránkách veteran.auto.cz jsem objevil zajímavý článek o voze Škoda 960 Sport v Le Mans Classic 2006. Škoda v Le Mans (1950, návrat 2006): Česká pýcha Škoda chyběla v Le Mans dlouhých 56 let. O to radostnější byl návrat. Také rádi vzpomínáte? K našim nezapomenutelným zážitkům patří sledování příprav a následný start Škody 960 Sport v Le Mans Classic 2006. Celý článek Škoda 960 Sport v Le Mans Classic 2006
-
- 0 odpovědí
- 2,6tis zobrazení
-
-
V pátek jsem byl na STK s microu a stímhle tam dorazil jeden místní nadšenec,ještě ma J350 VB ve žlotobílé barvě,ale tahle je hezčí.Co jsem se snim bavil tak celková rekonstrukce vyšla kolem 90tis a jenom lak stál 20tis.Má to i origo náporovou houkačku a samo měl ma sobě i kožený oblek za 60tých let.
-
- 6 odpovědí
- 11,7tis zobrazení
-
-
-
Škoda 765 combi speciál Osobní automobil s prodlouženou pětimístnou pětidvéřovou samonosnou karoserií s podélně uloženým motorem před přední nápravou a pohonem zadních kol. Výrobce: AZNP, Mladá Boleslav Rok výroby: 1977 Motor: Škoda typ 760.15 Zdvihový objem: 1478 cm3 Rozměry délka / šířka / výška: 4310 / 1640 / 1420 mm Rozvor náprav: 2500 mm Hmotnost pohotovostní / užitečná / celková: 930 / 450 / 1380 kg Disková kola 165 SR 13 nebo 185/70 SR 13 Škoda 765 Prototyp Škoda 765 combi speciál vycházel z prototypů Škoda řady 760, přesněji z typu 764 combi. Vozy Škoda řady 760 měly být v 70. letech 20. století progresivní alternativou k existující produkci vozů s mot…
-
- 1 odpověď
- 3,4tis zobrazení
-
-
Knižní publikace - Embéčko, Tudor, Spartak . . . Cílem publikací je seznámení s historickým vývojem a výrobou vozů Škoda. Zájemci o publikace si mohou napsat na tento Email jaroslav.gereg@seznam.cz
-
- 0 odpovědí
- 3,9tis zobrazení
-
-
ŠKODA 1000 MB-NÁVOD K OBSLUZE A ÚDRŽBĚ Text brožurky byl tištěn do 7 svazečků,které jdou po sobě.Co svazeček,to řádka. V každém svazečku byly 4 oboustraně potištěné listy.Jedna strana listu obsahovala 2 stránky,co svazeček,to tedy 16 stránek.1 list je oboustraně potištěn obrázky v rámečku. (V posledním svazečku byl pouze 1 list).Je tedy pouze na vaší inteligenci,jestli systém pochopíte nebo nikoli. Brožurka má formát 122mm x204mm,její listy mají tedy formát 244mm x204mm.Desky brožurky,vzhledem k její tloušťce,mají formát 250mm x204mm. brožůra zde
-
- 1 odpověď
- 4,8tis zobrazení
-
-
na stránkách veteran.auto.cz jsem našel zajímavý článek a něco fotografií o voze Škoda Superb 3000 OHV z roku 1939. "Posledním záchvěvem vývoje luxusních superbů se stal typ 919 s motorem V8. Zvláště při čelním pohledu nezapře příbuznost s cadillaky modelu 1939. Nabídl však modernější koncepci podvozku s páteřovým rámem a nezávisle zavěšenými koly. Z deseti exemplářů vyrobených v letech 1939 až 1940 se dochovala zřejmě pouze limuzína s rozvorem 3400 mm a impozantními vnějšími rozměry 5700 x 1800 x 1750 mm, vystavená dnes v podnikovém muzeu" více se dočtete zde
-
- 3 odpovědi
- 5,6tis zobrazení
-
-
Zdravím Chtěl bych poprpsit o radu někoho, kdo je znalý v těchhle věcech, jelikož já v tom mám pěkný zmatek Takže, získal jsem velmi zachovalou, takřka netknutou, škodu 1000MB a chtěl bych ji dál udržovat a příležitostně někam vyjet Jenže je tu pár otazníků a ale... Auto je zatím registrované jako obyčejné auto a zatím není psané na mne.Zvažuji jestli ho přepsat na sebe se stávající registrací a zaplatit krutou 10tis daň, nebo ho registrovat jako veterána. Zatím jsem zvažoval spíše registraci na veteránské značky, ale od pár lidí jsem se dozvěděl jednu informaci, která mě od toho odrazuje. Prý musí jezdit na technickou ( s veteránem) každý rok a poplatek za proh…
-
- 8 odpovědí
- 9,7tis zobrazení
-
-
-
-
Jde o vůz vyrobený 12/1955, datum dokončeni 1956, 3. serie, tudíž poslední ŠKODA 970-SPARTAK v provedení STANDARD, v počtu 1200 vyrobených kusů. Poté již byly vyráběny ŠKODA 440. Obsah valců 1089, ještě s centrálním mazáním, který se prodával za cenu 27.450,-Kčs.“ Více v článku http://www.skodahome.cz/clanek/1120-skoda-970-spartak
-
- 7 odpovědí
- 4,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Brouzdal jsem po netu a i v Německu se dají nalézt zajímavé kousky Škoda Spardak — EUR 8.900 více: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2 Kilometerstand: 50.000 km Erstzulassung: 5/1957 Kilometerstand: 50.000 km Leistung: 40 kW / 54 PS
-
- 0 odpovědí
- 3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-