Přejít na obsah

neco chrasti na poloose


SpeedyTuning

Doporučené příspěvky

nevim jak to presne popsat ale nejvice je to slyset kdyz kola prokluzuji na snehu.

-je to asi nekde ve spojnici poloos mezi levym a pravym prednim kolem, takze nejspise v prevodovce, ktera byla dokupovana z modelu 2001 do meho modelu 2000 predfaceliftem.

-pri prokluzovani nejspise leveho kola, je slyset takovy chrastivy zvuk, jakoby to drhlo u nejakeho stabilizatoru v prevodovce nebo jak je to konstruovane, a nebo by to mohl byt homokineticky kloub, ktery uz se take opravoval. Dela to hodne podobny zvuk jako kdyz pracuje ABS ale pri prokluzovani to nema na toto vliv, motor mam 1.6 74kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim jak to presne popsat ale nejvice je to slyset kdyz kola prokluzuji na snehu.

-je to asi nekde ve spojnici poloos mezi levym a pravym prednim kolem, takze nejspise v prevodovce, ktera byla dokupovana z modelu 2001 do meho modelu 2000 predfaceliftem.

-pri prokluzovani nejspise leveho kola, je slyset takovy chrastivy zvuk, jakoby to drhlo u nejakeho stabilizatoru v prevodovce nebo jak je to konstruovane, a nebo by to mohl byt homokineticky kloub, ktery uz se take opravoval. Dela to hodne podobny zvuk jako kdyz pracuje ABS ale pri prokluzovani to nema na toto vliv, motor mam 1.6 74kw

V kufru je štítek, podle kterého bys měl poznat jestli máš ve výbavě EDS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

U moji OI 1,6 75kW r.v.02 se ozyva taky takovy neprijemny zvuk pri prokluzu prednich kol,mam ale ASR,je ale divne ze kdyz ho vypnu tak se takove to chroustnuti ozyva taky,ale jen jednou pri prokluzu.

Pri zapnutem ASR se nejdrive ozve chroustnuti a pak se zacina omezovat vykon.Je to normalni???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta uzávěrka není v pravémslova smyslu, kdy zubová spojka spojí hřídele obou kol v jeden celek anebo spojí jedno z planetových kol s klecí diferenciálu. Jde jen o to, že přibržděním protáčejícího kola se moment přenáší na stojící kolo a tím se to stojící kolo roztočí. Takže když zastavíte jednímkolem na ledu a jedním na asfaltu, tak bez EDS se když to přeženu vůbec z toho nedostanete, ale díky EDS které přibrzdí protáčející se kolo na ledu se rozběhne i to druhé na umožní vám vyjet z takového místa. Funkce diferenciálu se blbě popisuje, ale třeba jednoduché uzávěrky se dělali u zadních náhodů tak, že se lehce na jeden zub přitáhla ruční brzda a to kolikrát pomohlo autu se vyhrabat ze závěje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám tam natočeno něco kolem 350tkm tak jen doufám že to pánové ze škodofky nenavrhli tak že by to šlo zub na zub,protože vytahuje to ze sněhu pěkně teda,pokud to nepověsíš na břicho tak bys neměl zapadnout,i když bych radši kontrolku na budíkách než:krchrrrrdrrrr :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...