Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak jsem včera zpozoroval, ze ve chvili, kdy se tachometrová rychlost přehoupne přes 190km/h a blíží se ke 200km/h, začíná odněkud něco popískávat(ne aerodynamika). vypnul jsem radio, myslel jsem, že to budou repro, ale pískalo to dál, jakmile se dostanu na a přes 200km/h, pískalo to docela fest. nevíte co to může bejt? mě napadá jedině alternátor

Vloženo

normální? jakože při vyšších rychlostech je prostě slyšet? mam auto přes 2 roky a pozoruju to az ted od minulýho tejdne. a bejt to turbo, tak si myslim, ze by to mělo bejt slyšet i třeba v nižších rychlostech na vysoké otáčky. no, ale jestli je to turbo, tak potěš koště

Vloženo

Pri takej rýchlosti je už dosť rámus, tak turbo by nemalo byť počuť. Skús na chvíľu vyšlapnúť spojku a pustiť plyn. Ak to neprestane (resp. prestane až s poklesom rýchlosti, tak to nie je od motora a teda ani alternátor.

Vloženo

Jak říká Diamant, Při 200km/h dej neutrál a eliminuješ vytočenej motor + příslušenství. Třeba to jsou klapky klimy. V manuálu píšou, že se pri určité rychlosti samy natáčí. Vypni klimu pomocí tl. "off bez kurvítka" .

Vloženo

JirkoK to jsi mu zase dal, taky si myslím, že 200 bylo s větrem v zádech.

Teď Luke je týden pryč, jak psal. Tak až přijede to bude rachot!!!!!

Já s mojim 2 litrem v "DE" jsem jel dost přes 200 a to nekecám.

Vloženo
Luke, neříkej, že ti to jezdí takhle rychle :smich:

Hele a nepískalo ti v uších při jízdě z kopce ? lol

Nevim teda jestli to má Luke s čipem,ale já na své 1.9TDI s čipem od kluků z Bosche Frýdek-Místek včera bez problémů fičel tachometrových 200 km/h u nás na Rudné mezi Ostravou a Havířovem a ještě tam byla rezerva. Úsek není tak dlouhý,abych to vytočil na max. Takže pokud to má s čipem tak proč ne?

Vloženo
Luke, neříkej, že ti to jezdí takhle rychle  :smich:

Hele a nepískalo ti v uších při jízdě z kopce ?  lol

Nevim teda jestli to má Luke s čipem,ale já na své 1.9TDI s čipem od kluků z Bosche Frýdek-Místek včera bez problémů fičel tachometrových 200 km/h u nás na Rudné mezi Ostravou a Havířovem a ještě tam byla rezerva. Úsek není tak dlouhý,abych to vytočil na max. Takže pokud to má s čipem tak proč ne?

nepochybně. Nesmíš ale všechny moje poznámky brát tak úplně vážně . :D

Apropo, kdepak je ten prdˇola, co tady čepuje to pivo ? -_- Už se vrátil z tý dovolený ? Je tady bez něj nějaká nuda. :smich:

Vloženo

Mám 2,0 TDI a po D1 220 tachometrových a ještě by se snad dala ukecat.

Jinak při takové rychlosti by mě snad už nic nepřekvapilo,jako mě spíš překvapuje divný aerodinamický hluk v nízkých rychlostech okolo zrcátek

Vloženo

Na některých Oct II se projevuje pískáním špatně usazené pevné boční okýnko v zadních bočních dveřích. Je na to i aktual.hlášení z MB.

Vloženo
Na některých Oct II se projevuje pískáním špatně usazené pevné boční okýnko v zadních bočních dveřích. Je na to i aktual.hlášení z MB.

Toto to určitě nebude. S cosbym jsme se o tom bavili, a asi to mají všechny O2, je to ten zvuk jakoby do auta zafukovala na obou stranách, jak u řidiče, tak u spolujezdce. U předních dveří samozřejmě.

Vloženo (editace)
Luke, neříkej, že ti to jezdí takhle rychle  :smich:

Hele a nepískalo ti v uších při jízdě z kopce ?  lol

tak jasně, že to bylo z kopce ty woe lol , po rovině max 190km/h, ale to nic nemění na situaci, že pískání se přesouvá vejš, ted popiskuje až okolo 210km/h(jasně, pořád z kopce). když vyřadim neutrál nebo vyšlápnu spojku, tak se rychlost okamžitě sníží, takže tak to nepoznám, zadní okýnko to určitě není, to už mam pořešený, klimu zkusim. mě na tom nejvíc sere to, že mladá podle toho pozná, že jedem už dost rychle.

Prochy: jasný, fakt mi to JirkaK nandal :doh , už tady spolu nějakej čas na fóru fungujem a sranda musí bejt, takže tě zklamu, žádnej rachot nebude

jinak nachipovaný to nemam a bylo to na zimákách, který mi přeměřujou víc jak letní, takze realná rychlost -10km/h

Editováno: , autor: Luke288
Vloženo

No jo jenže i tak ta seriová spojka nic moc i když ji mám vyměněnou za novou. Prostě ten krouťák je na ni moc, takže se s tím musí umět jezdit. Při takových 80-85 km/h na pětku na to šlapnout, tak to prostě neudrží, takže je třeba vědět kdy a jak řadit. Nechm to tak, až půjde do kytek dám něco lepšího, tahle byla v rámci záruky, tak co. Ale nechat to přehrát zpátky na seriovku, to bych asi nedal.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak me to huci taky ,cca do 160 nic a pak se to zesiluje a kolem 210 to uz ani nevnimam, to uz huci vse...... jinak ji tocim jen nemecke dalnice tam a zpet a po rovine 200 tachometrovych neni problem z kopce s vetrem v zadech 225 vic uz fakt nesla..... a spotreba prumer pri takove rychlosti 10,5litru jinak jezdi i za 3,8litru pri takove rychlosti snad huci a piska ve vsech autech nemyslite??

Editováno: , autor: Harley1006
Vloženo
Tak me to huci taky ,cca do 160 nic a pak se to zesiluje a kolem 210 to uz ani nevnimam, to uz huci vse...... jinak ji tocim jen nemecke dalnice tam a zpet a po rovine 200 tachometrovych neni problem z kopce s vetrem v zadech 225 vic uz fakt nesla..... a spotreba prumer pri takove rychlosti 10,5litru jinak jezdi i za 3,8litru pri takove rychlosti snad huci a piska ve vsech autech nemyslite??

Tak rychlost 200 km mi to vyvine velice rychle a to i do poměrně slušnýho kopce. To je ale téměř všechno, protože ani po rovině to víc, jak nějakých 210 neukáže. Samozřejmě, jak říkáš ty, s větrem v zádech nebo z mírnýho kopce se to taky už na 230 rozkolíbalo, to ale není regulerní. Ovšem jak už jsem včera psal, zjistil jsem kontrolou GPS, že novej RS tachometr mi měří při té maximálce na fous přesně. Takže je možný, že někomu to naopak ukazuje taky 200, ale skutečnost je třeba o 10 - 20 nižší. Co se čipu týče, nemá podle mě na maximální rychlost téměř žádnej vliv.

Vloženo

tak to je jasny, ta je dana prevodovkou. jinak me se fakt tech tacho 200 jak pise Harley na rovince s 1.9 nezda. jako 180, mozna 190 pri dlouhy rovince ta moje dá, víc urcitě ne. těch 225km/h z kopce uz jsi musel bejt brutálně v červeným, na to zas nemam srdce. s tou přesností je to tak jak Jirko píšeš. já mam vyzkoušeno, že mi to dělá +5km/h v celým spektru otáček a někde mi někdo vysvětloval, že to není procentní odchylka, ale nejmenší odchylka je na začátku a na konci tacho a největší je cca v pulce. přijde mi to i docela logicky.

jinak piská mi to pořád a začíná mě to docela srát, protože už vnímám i alternátor v reprákách když poslouchám CD. chybí mi 3tis km do prohlídky, tak je asi zaúkoluju.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...