Přejít na obsah

Je lepší 66kW nebo 81kW


vinklec

Doporučené příspěvky

Nazdárek pánové!!!Mám dotaz co je lepší koupit za octavku.Jedná se o motor 1,9TDI.Který výkon by jste doporučili 66kW nebo 81kW.Určitě bych chtěl výkon dále upravovat.Jaká je rozdíl v pořizovacích nákladech??Určitě když bych čipoval 66kW tak bych musel jít i do kotoučovky na zadní nápravě.Takže nevim jaká voba je správná.Zato octávek s výkonem 81kW je v nabídce ojetin méně tak opravdu nevim jakou volbu.

Pro co by jste se rozhodli??Jaké další úpravy je nutno udělat?? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek pánové!!!Mám dotaz co je lepší koupit za octavku.Jedná se o motor 1,9TDI.Který výkon by jste doporučili 66kW nebo 81kW.Určitě bych chtěl výkon dále upravovat.Jaká je rozdíl v pořizovacích nákladech??Určitě když bych čipoval 66kW tak bych musel jít i do kotoučovky na zadní nápravě.Takže nevim jaká voba je správná.Zato octávek s výkonem 81kW je v nabídce ojetin méně tak opravdu nevim jakou volbu.

Pro co by jste se rozhodli??Jaké další úpravy je nutno udělat?? ;)

Take nejsem odbornik pres motory, ale ja osobne bych sel do cerveneho icka. Uz jako neciple je podstatny rozdil v jizde, samozrejme i v ucinku brzd (zadni kotouce). Chipnout se to da napr. na velice solidnich 103kW... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce.

A na kolik vyjdou tak ty trysky???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já jsem nedávno kupoval Octavku 1,9 TDi 66 kW a jsem spokojen. Samozřejmě 81 kW je silnější, ale známí na auta mně říkali, že na Octávku 66 kW bohatě stačí. A slyšel jsem i pár názorů, že u 81 kW byly problémy s turbam, ale nevím. Já jsem spokojen. Důležitá je pak i spotřeba. Já jezdím průměrně za 4,7 l/100 km a to mazla nijak nešetřím. Né, že bych jezdil 180 km/hod, ale po dálnici v poho 140-150 km/hod. A spotřeba je i tak dobrá. Záleží, ale co od auta očekáváš. Zdali ekonomiku nebo svezení hodné Octavie RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce.

A na kolik vyjdou tak ty trysky???

Na trysky doporucuju dieselpower.cz (http://dieselpower.cz/bosio/index.php?id=6) shanej Reeshu;

me vysly silnejsi (sprint 764) s praci za cca 10tis., zvyseni vykonu cca 30PS (zatim to jede lip jak 81kW :) ..), starsi bych nedaval nepoznas v jakym jsou stavu, takhle to mas i s udrzbou :) ...akorat se chystam na nove Turbo ( rovou ze 130PS ), protoze mam jeste to starsi (tj. pred 8/01 MR02)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych se prvne podival do technicaku co to ma za motor. Jsou to 3 pismena Axx (nejlepe aby tam bylo ALH, coz je idealni motor na to aby jsi tam dal trysky, seridil a mas tam nejakejch 85kW, nebo vymenis turbo a atd a muzes jit na 130 a dal) a pak se ma smysl rozhodovat co dal a jak upravovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_ntb
Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim

:D jediny, na co si nemuzu zvyknout, ze u fabky sem pri predjizdeni tocil klidne 4-5tis, tady je to uz od 3tis naky mrtvolny :horse:

Ta fabka byla ale benzin ne??? Pac TDI tak maximalne tahne do 4tis. a nekde kolem 4,5tis. jsou cerveny otacky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim

:D jediny, na co si nemuzu zvyknout, ze u fabky sem pri predjizdeni tocil klidne 4-5tis, tady je to uz od 3tis naky mrtvolny :horse:

Ta fabka byla ale benzin ne??? Pac TDI tak maximalne tahne do 4tis. a nekde kolem 4,5tis. jsou cerveny otacky...

jj :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To take nikdo netvrdi, jde take o cenu a stav. Tahle hypozezicka debata je o stejnych vozech ve stejne stavu jen s jinym motorem a hleda se jestli napriklad docenen rozdil ceny. Ve skutecnosti to muze byt uplne jinac.

Cili je to o stavu a ne o vykonu, ktery lze napriklad u ALH v pohode predhonit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...