naschd
Uživatel-
Počet příspěvků
121 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení naschd
-
To vypada paradne , tak az pojdem do servisu a nahodou ich bude treba uz menit ( aj ked nepredpokladam skorsu vymenu ako po 120tkm tak sa mi zda to bolo u predchadzajuceho takze to je este daleko ) tak sa spytam ci mi tam nemozu dat take ako si pisal , ale to estebude nejaky ten cas.
-
@Hkubes Neuveris mi , ale ja som tam tie kryty nahodil spat , len tak z prce ze co sa este moze pokazit resp. co inzinieri nedomysleli, a cca po 20tkm neni znamky po tom ze by tie kryty zacali nicit disky. Ci myslis ze je to malo km este ? Teraz som ich prave daval dole lebo nemam plechace a musim este prezuvat kolesa. Tak som cakal ze budu poskodene a su viac menej bez znamok poskodenia od krytov ... zaujmave v celku
-
Zaver, vykaslal som sa na to. Skusil som este nahodit tie kryty kolies ci to nepomoze mensiemu znecisteniu brzd z vonka a teda to nebude skripat. Skripe to tak ci tak jak stary vergel. Dostali ma aj ine veci ktore uz ani neriesim, je to spotrebak a nemam na to cas. Riesenim je uz nekupovat skodovku ked to takto flakaju dat sancu inym vyrobcom alebo ist vyslovene po cene ( renault , dacia ) kedze ked to provnam dostanete za menej penazi rovnako muziky . Cize k teme brzdy pokial sa nezmeni dodavatel alebo neurobia nejaku zmenu kvality smerom k lepsiemu tak sa to neoplati riesit.
-
Neviem o ake vtaky sa jednalo , mozno mame na slovensku len ine vtacie hovna. Ja si najdem obcas auto okadene ale zatial mi toto nesposobili . Odpoved trochu s nadsazkou ale urcite by ma zaujmal aj nejaky realny "vyskum" tohoto lebo mi to pride v celku zaujmava tema. Osobne by ma ani nenapadlo davat si pozor resp. nejak kategorizovat co mi moze osrat auto a co uz nie . Urcite daj vediet. Do buducna by sa hodila aj nejaka tabulka typov exkrementov zoradena podla zavaznosti.
-
Ja som reklamoval . Nema to vplyv na vlastnosti. Nedostal som ani protokol o kontrole ani nic. V inom servise kam som chodieval som z kontroly dostal aspon protokol ( brzdy , geometria a pod.) V tomto konkretnom ani tuk... Kedze som mal moznost jazdit celkom dlho na F3 aspon si porovnam zivotnost aj brzd . U mna predne brzdy vypadaju ok zatial uvidim po tych 20 000 ako tu bolo spomenute pomaly sa tam blizim ...
-
@Patrik1971 dakujem za odpoved , no .. brzdim normalne ja neviem , niekedy treba viac pribrzdit niekedy menej nikdy som sa pri ziadnom aute nad tym nezamyslal ... pri F3 vypdali tie brzdy nalestene jak psove gule aj vzadu ... a nepistali ... Najazd ako som pisal 6000 tedka uz asi aj 7000-8000 , bol som zvedavy ci to proste uz tedka montuju taketo a nie som sam a mam sa na to vykaslat a aj iny F4 kari to maju rovnako a proste ako citam aj pri inych veciach sa setri na vsetkom oproti predoslej generacii a teda aj ine zadne brzdy / material / cokolvek alebo to je nieco ine prip. vadny kus prip. to casom prestane ... neni som mechanik netusim predtym som to nemal takto a dokopy sa nic nezmenilo na tom ako jazdim, kde parkujem .... atd (iba auto) ... ale diki za koment a ako to mam teda precistit ? rsp kde najdem ten navod ? edit: teda pardon, ak myslis toto: Vlhke, namrznute solou zanesene alebo skorodovane brzdy mozu sposobit znizenie brzdneho ucinku ( okej nie som mentalne retardovany to mi doslo ) ... Ak to dovoluju podmienky cestnej premavky ocistite brzdy prerusovanym brzdenim ... okej na svojej trase mam hned dve krizovatky cize ich parkticky hned ako asa rozbehnem z 50 musim ocistovat ... lebo idem na 0) ...
-
Asi uplne nerozumiem naco by som to robil ked auto brzdi v podstate pri min. stlaceni brzdneho pedalu ? Preco by som mal nejak extremne prudko brzdit ? Myslim ze to je nebezpecne pre mna prip. aj pre ostatnych ucastnikov cestnej premavky v prip. ze by bol niekto za mnou napriklad. Na FIII som vobec nepotreboval brzdit ako debil , teda ako opisujes ty , inak to nazvat neviem ... nechapem preco by som sa tak mal spravat v cestnej premavke ... ale to nieje temou
-
Ahojte, otazka ku koutucovym brzdam. Aj vam tak skripu ? Skusal som precitstit roznymi dvoma roznymi cisticmi priamo na brzdy , nepomohlo , ani wapka omytie . Pribrzdujem stale to pisti. Nasiel som rozne komentare k tomuto , niekde pisu ze to treba len vycistit, niekde ze su to nekvalitne kotuce alebo platnicky, niekde ze to je vadny komponent. Auto to robilo uz od novoty v podstate myslel som ze sa to nejak zabehne alebo co . Najazene cca 6000km . Zatial mi to ziadne auto nerobilo nepamatam si uz na tych predtym ale u F3 bola prva vymena 120t km a zvukovo sa neprejavovali niak ... Jedine na bicykli kde nepomohlo nic ine len vymena. Trochu mi vadi ked dobrzdujem a skripe to jak stary vergel nebol som na takyto standard zvyknuty z F3 :D Vie mi to prosim niekto erudovany vysvetlit ? Pripadne majitelia F4 mate rovnaku skusenost ? Stav kotucov v zadu : tym ciernym flakom nechapem neslo to vycistit niak takze upodozrievam tie (edit: som si isty ze na F3 to tak nevypdalo niekde by som nasiel aj fotku mozna , lebo som sa bavil so zamym ktory mi tvrdil ze on musel menit brzdy na inej znacke po 30t km co som povazoval za kravinu a platil si ich sam mimo zaruku lebo mu povedali ze opotrebenie rsp ze s tym nespravne brzdil ci co (ani to nechapem ako sa da ) ) ... na rozdiel od prednych tie sa lesknu , skusal som prebrzdit aj rucnov brzdov nech je vacsia zataz na zadnych kotucoch ci sa to vybrusi aj cokolvek co som nasiel online ( okrem oleja pravdaze lebo aj taku blbost som uz videl ) Dakujem za odpoved.
-
@Hkubes Odpoviem ti tak Filistinsky ... Ked su nahodene disky nieje to vidno , tie disky si si stym kupil , cize maju byt nahodene stale. Cize chyba by sa neprejavila keby si si svojvolne neodstranil kryty ... cize za vadu si mozes sam edit: Pravdaze ber to zo srandy , svoj nazor som k tomu napisal. To bola len odpoved ako by som sa ktomu vyjadril ako predajca :D mam uz podobne otazky a odpovede zmapovane :D
-
Nie nerozpada sa neboj, mne zatial nevrzga niekto sa stazuje od zaciatku. Ale ja zas nemam potrebu omatlavat cely interer a skusat kde co vrzga. Za jazdy vsetko ok v podstate ziadne rezonancie (ani od madla) ziadne vrzganie nic. Taktiez pri vystupovani nic. Take ale nieje to klucova vec toho auta v najhorsom to potom nejak zbastlis videl som ze to namazavaju alebo lepia niekde na fore. Dizaj mi neje po chuti komplikuje vyberanie flase takisto ulozenie pod opierkov , ale pokial mi to nezostane v ruke je to ok . Uvidime tak po 15tkm Oprava , idem si trochu posypat popol na hlavu : madla nevrzgaju, za to palubovka vrzga jak sialena sama od seba , plasty infotaimentu, plasty tej listy farebnej cca od 16 tkm ... zatial vyriesene natlacenim papierika pod tu lacnu svietiacu listu aby to naplo a nevrzgotalo cele auto pri sebemensom pohybe na vozovke. Servis sa k tomu nevyjadril niak v podstate. Madla nevrzgaju , zatial , cize skodovka uz nikdy viac , alebo len pri dokladnej inspekcii pred kupov ako je co spracovane a co moze robit problemy a co nie. Ja som predpokladal po druhej a dokonca tretej generacii ktora bola bez problemova u mna ze u skodovky toto riesit nemusim, to nerobila dokonca ani stara felicia zeby cosi hentak vrzdalo alebo skripali brzdy a podobone
-
J tie plastove skarede kryty isli dole hned ako sa dalo, Dokupil som okrasne stredove krytky ktore su integrovane plastovych krytoch . Keby mi hento spravia plastove kryty dam to na reklamaciu normalne nech si dizajneri co to vymysleli skumaju ze kde asi tak urobili chybu noo a ideme na sumar po zatial mesiaci pouzivania a 2000km a cosi ... zacneme pozitivami a teda plusy alebo co sa podarilo : porovnavam F4 Style s F3 Ambition+ -v kabine vacsie ticho ako u F3 , lepsie odhlucnenie - subjektivne podvozok v oblasti prechodu nerovnosti je lepsi , tichsi , uvidime co to bude robit za nejaky cas ... tak o 40tkm -dojazd okien , keby si kupim ambition tak vzhladom na setrenie to nema v zadu by mal svihadla je to vobec teda plus ? -predne full led svetlmety su super ( ale za priplatok pravdaze ) ale hodnotim TOP v F3 vs TOP v F4 -spotreba lepsia pri konstantnej rychlosti (1.0 81kw 6st manual ) -viac miesta v zadu na zadnych sedackach pri obcasnom zvezeni par ludi -hodnota za danu cenu -o nieco vacsie auto, viac miesta -auto ma viac vybavy aj v porovnatelnom model napr Ambition 3 vs Ambition 4 ( line assist , front assist a su tam aj ine veci ) prip. F4 aj ked ich vsekty nemam tak toho ponuka viac minusy alebo co kde asi pani inzinieri urobili chybu : - madla na dverach - tak sprosto dizajnovane madla som este nevidel , ztazka tam clovek da 1.5l flasu pritom priestor je na to robeny - chyba osvetlenie ukladacieho priestoru pred spolujazdcom - horsie interierove led osvetlenie ( tie lampicky tam hore ) to povodne bolo lepsie , ergonomickejsie, dalo sa jednoduchsie zapnut - rozlozenie tlacidiel na volante - umiestnene 12V zasuvky - umiestnenie tlacidiel ako start stop dole pri pake, tak isto aj unlock dole pri pake - ovladanie klimatizacie cez dotyk displeja - chyba priehradka na sedadle vodica dole pod sedakom - chyba odkladaci priestor po pravej strane ( zrkadlovo oproti ukladaciemu priestoru po lavej strane) v kufry - ten plastovy dielec , ktory tvori ten odkladaci priestor v kufry po lavej a pravej strane vypadava z uchytov - zadne svetla , na ukor dizajnu ala Fiat Tipo (avsak vsetky skodovky isli z predosleho dizajnu na tento ) - slabe predne hmlove svetla - menej konzervativnejsie posobiaci interier , cierne leskle plasty s napisom fabia, textil na palubovke ktory sa uspini , volant s lesklym ciernym plastom , striebornymi ovladacmi hlasitosti ... okruhle vyduchy s leskym plastom ... - vypadavajuci smartlink cez kabel - auto sa mi oproti F3 1.2 TSI zda akoby menej stabilnejsie v zakrutach ? ( myslim rychlejsi prejazd zakrutou a tak, tento pocit som mal u napr oplov co som sa vozil alebo renolta /renoltov-, hned sa mi vybavi Captur 2018 tka alebo kolkatka to bola, vtedy som myslel ze to je tym ze to je tahsie, vyssie auto ... ale asi teda nie ) mozno v F3 zohrala ulohu XDS+ , oproti tomu toto to nema ( ma len XDS myslim ) podobny pocit som mal aj z Rapida , a asi aj Scaly , aj Kamiqa ... u F3 som mal pocit , a aj to tak bolo ze ked auto prechadzalo zakrutou a boli tam nerovnosti alebo tak tak sa vedelo tak "sunúť" tou zakrutou podstate drzalo smer aj co ... tu F4 mi to pride akoby bolo ... nedotacave ? neslo po zakrute ? ja neviem proste to len taky ten pocit z jazdnych vlastnosti , niekto ho moze mat iny - sklamanie trochu brzdy, budem ich sledovat ale pistia uz od zaciatku ked clovek dobrzduje dufam ze nedali nejaky shit material oproti predchodcovi ... \ - od zaciatku strasne slaby dosah kluca , dost casto nezareaguje , slaba antena alebo bohvieco ? - ja somar som bol "fajnovy" ze prevodovka skripe na F3 bola na reklamacii , tu skripe/ pisti od nova , mam nahaku neriesim a to mam rad jazdu bez radia ... - kufor-veko sa pri drzani tlacidla otvorenia kufru nenadvyhne ako som byval zvyknuty nie len z F3 - toto je taka sranda , bol som zvyknuty ze tesnenia okna mi zotru rosu na okne v roznych autach rano ked pustim okno hore dole tuto to tesnenie alebo co to je volakde v prdeli ani s to nedotyka skla ... - dazdnik vo dverach je uplna ze debilina, neviem z kade na to sudruzi cesi prisli ale jasne, naco by nechavali dazdnik pod sedadlom predsa, sak to je uplna sprostost, najlepsie je , ked za najvacsieho lejaku predsa mozte vyjst von z auta bez dazdnika vytiahnut ho z dveri mdzi tym dobre zmoknut kym davate dole obal a potom ho roztiahnut. Alebo pootvorit dvere , smatrat tam paprcov kym nahmatate dazdnik pri tom vam oští cele rameno. To musel byt riaden mozgovy atlet co toto vymyslel. Namiesto toho aby to bolo pod sedadlom ze si v klude vytiahnem dazdnik, dam z neho dole ten obal a vysadnem z auta s tym ze uz otvaram dazdnik ... nie naco , treba najskor dobre zmoknut. Vseobecny result: podmienecne spokojny , v porovnaval som s inymi znackami v danej kategorii pri vybere keby planujem kupit aj dalsiu verziu tak poviem, ze si snad inzinieri zoberu ponaucenie z kixsov a z komentarov v aplikacii ktore napachali na 4 generaciach vozidiel skoda auto planujem zodrat do konca jeho funkcnosti verim ze tento krat sa mi to podari a nezastavi ma v tom ziadna nepredvidana okolnost Edit po ~ 8000 tkm - ak to nevadi budem pridavat edity po x km. Edit - posledny edit bol po 25tkm , pridane bohuzial negativa len, pozitiva zostavaju , zaver : asi treba zmenit znacku po x rokoch Subjektivne: Medzigeneracny rozdiel medzi FIII 2016 ( bez faceliftu ) 81 6st 4Val a FIV 2023 81 6st 3Val je citelny . edit: asi by ju predbehli vo vyhotoveni aj starsie generacie co mam skusenost ( II ) napr. "zlate ceske rucicky" asi odcestovali na dovolenku niekam do nemecka a nechystaju sa vratit ... pozitva : vacsie auto, nizsia spotreba, tichsie , moznost objednania lepsich prednych svetiel ktora predtym nebola ( nebavim sa o FL) negativa: nezmyselne dizajnove ulety pravdepodobne noveho dizajnera, madla, zadne svetla , leskle plasty, textil na palubovke a ine nehorazne debiliny ktore konzervativneho zakaznika odradia od kupy dalsej genracie ( ak este bude) citit, ze vsade sa setrilo, ( ziadne ledky vzadu, ziadna plnohodnotna rezerva, chybajuci kastlik pod sedadlom vodica, neosvetleny a mensi odkladaci priestor spolujazdca , dvojrammeny volant, nepolohovatelna opierka ruky, chybajuce odkladacie prestory po lavej a/alebo pravej strane v kufry namisto nich len gumicky , absencia niektorej vybavy uz v strednej verzi - ako bola oznamovana pri uvedeni do predaja , madla blokuju pouzitie 0.5l flase v prednych dverach ... ( napriklad el. okna v zadu , svetla ... - vid ked si pozriete recenzie versus to co dostanete a co je mozne objdnat) ) stale fajn v pomere cena a co dostane za to clovek skrz to ze vsetko zdrazelo a aj modely inych znaciek ktore sa mozu zdat dostupne nakoniec podobne vybavene nestoja tolko akoby sa ocakavalo , snad len renault clio ponukne "viac" ... avsak tato cast komentu ma za ulohu hodnotit medzi generacny rozdiel ... ale asi to vypliva fakt z toho co ludia chcu a teda skor dizajn ako praktickost a kvalitu edit: update , tesne pred 30t km ... Zacal vrzgat interier, do teraz bol jaks-taks klud taky ako pozadujem hlavne ked rad jazdim bez radia a uzivam si jazdu. Avsak , asi ten svietiaci nezmysel zacal vrzgotat spolu s tym PC plastom a samoucelnym nadpisom fabia trochu tiez k pravej strane - splujazdcovi, akoby samotne vahou, ze proste sa to v plyvm vlastnej vahy kruti a spoje vrzgocu lebo je to proste tenky tvrdy plast. Do toho stale brzdy asi na pravej strane . pravdepodobne ked je platnicka blizsie ku kotucu tak sa raz za cas zacne otierat jemne o kotuc a pisti to jak sproste ale to robilo dlhodobo asi to suvisi s ne-kvalitov kotucov a platniciek to iste jak ked dobrzduje clovek ale toto je pocas jazdy ... na predoslej som to nebadal ale tam nevrzgotali brzdy cize asi ak sa aj sem tam treli brzdy o kotuc napr vplyvom xds , xds+ alebo tak , tak to nebolo pocut. Takze oproti predoslym generaciam som dost sklamany asi posledna skodovka u mna a viac to doma nechcem. Dojazdim a pojde to prec a uz nikdy viac Skodovku na zaklade skusenosti som bral pokial si clovek nekupi uplne low verziu tak ako taku konzervativnu klasiku ktora ma celkom rozumny pomer cena kvalita, dostupnost servisu , na nejaky standard som bol zvyknuty ,co vsak porobili teraz je proste velmi prekracuje kladne stranky ... vsak oni maju asi vsetko na haku , softwarove problemy infotaimentu, ponedokoncovane veci, ako myslienka dobra len to mali dotiahnut dokonca a aspon udrzat na rovnakej urovni kvality ako bolo neusit prakticke veci a tak. Nie tam dat x samoucelnych veci , keby aspon tie samoucelne veci nerobili problemy neskor. Nove problemy cize novy update 13.1.24 cca 35tkm Neviem ci bola nejaka bohovska aktualizacia over the air od zlatych ceskych ruciciek ale bluetooth nejak zacal strajkovat ( ja len dufam ze bluetooth neni tiez na predplatne a teda nerobim zo seba debila ) proste zacina byt problem sparovat mobil s telefonom cez bluetooth nejde to..., ja uz to ani nejdem reklamovat nemam na to cas ani chut ale taketo zaklade veci ma celkom vytacaju , na felicii som mal vlastnorucne spraveny bluetooth cez bluetooth modul a linein na radio simple a funkcne neviem co je na tom take zlozite tvle .... kamera no to je taktiez zaujmava vec velmi . Ja neviem ci im tam pri nejakych teplotach vypadava kontakt alebo cokolvek alebo ten chip niekto (hociktory na PCB cke ) si niekto nepozrel a nebol urceny pre automotive (normu) alebo mal naprd teplotny rozsah a teda pri nizsich teplotac blbne a ptom hlasi blbosti, alebo sa ta kamera rosi alebo cokolvek ale zacalo sa mi stavat ze po nastartovani proste pise ze neni vyhlad ze mam ist pucovat sklo njn ... parada , minulu sezonu to neroblo ... tak bud to vzdava nejaky chip, alebo nejake rosenie zacalo ze niekde cosi netesni alebo cosi ... parada ...
-
To je ale pod mestskym osvetlenim verejnym nie? Ci to je akoze v uplnej tme ?
-
@Petr L. Jasne ved to je logicke , ono uz skor mohli napisat ze som si to mohl pozriet na inom vozidle takom isom alebo si ho pozicat ale tak niekazdy vie napisat zmysluplny prispevok. Niekto pise len aby napisal (nieco) :) cize ano moznost otestovania aj takejto veci urcite v nasom svete existuje ale niak to nesuvisi s mojim popisom a teda skratene "skusenosti realnych pouzivatelov Fabia IV , pripadne sa tento usecase da rozsirit na majitelov skody , a pripadne ho vieme este rozsirit na majitelov aut " s reversing lampami v ich aute :) pripadne predchodzou verziou/verziami" takze hej mas pravdu je to uplne logicke :) diki za valid koment :) @dzanob jj , dobry napad, vyskusam :) hej su situacia kedy parkovacie senzory neporadia, viem o com hovorim , bohuzial som si tak rozbil kufor na 3ke ( ale to som mal prekazku tak ze som ju teda vobec nemohol vidiet ) , proste nevidis to co mas za kufrom alebo pri kolesach kde nemaju senzory dosah , ale ... ta hmlovka svieti fakt dost, cize pomoct tymto sa da , dobry point ! :) ( bohuzial neriesi to tento problem) cize @Martab v podstate vravi podobne :) ano mas pravdu ... @Thief1 neviem ci v tme kamera pomoze to musia posudit ti co ju maju, mozu sa klude vyjadrit ci dane svetlo dostacuje aby kamera fungovala pouzitelne :) kameru nemam iba senzory. Senzory do urcitej miery brania aby to clovek narval do nieco co spozoruju. Problem moze nastat vtedy ked su tam prekazky mimo senzor. Ja som bol zvyknuty ze som proste videl/ vedel co robim ked cuvam a nespoliehal sa na senzory :) ( a aj tak som to raz nezvladol :) )
-
Taktiez 6st prevodovka nemam nejaky problem v podstate na cerstvo novom aute. Nebudem opakovat uz tu popisane, chalani maju pravdu. Niekedy to chce viac casu kym si to sadne. Pokial vyslovene sa nestava ze by si pocital zuby kazdu chvilu .
-
@Petr L.. J dik za koment, toto je prave ten problem ktory si myslim ze je , namiesto funkcnosti mi to pride ze sa zacina ist skor na design u skodovky, vyprdeneme sa (trebars) na svetla, dame do interieru podsvietenu listu , je to super hogofogo :) , je fajn aj ked je to tema k F4 ze si spomenul ze to nieje len zalezitost F4 napriklad. Palec hore ! (asi takyto som ocakaval komentar k tejto teme ) a tym sa dostavame k odpovedi @MIgráček , verim ze mi povies ze tvoja F4 alebo skodovka ( kedze sa vyjadrujes k danej teme ) to ma super :) a aka to je prosim ? pripadne ak mas v rodine aj ine auto a teda si ho testoval na 100% aby si nemusel robit kompromis , ake to je ? :) Ja som napriklad vedel do coho sadam ale len koli spiatocke sa mi neprislo uplne rozumne pytat sa, ci mozem prist v nocnych hodinach aby som si prave tuto jednu "najdolezitejsu" funkciu vyskusal ( dufam ze chapes ze ide o sarkazmus ), nie ide o to povedomie a o to ze ked sa ozve viac ludi tak potom sa mozno nieco zmeni / upravi / opravi ... lebo inak a to je pri vsetkom sme "specificky trh ". :)