Jump to content

Audio, Infotainment, Konektivita


16 topics in this forum

    • 0 replies
    • 193 views
    • 8 replies
    • 1.3k views
    • 4 replies
    • 1.4k views
    • 1 reply
    • 777 views
  1. Aktualizace softu u bolera

    • 0 replies
    • 848 views
    • 1 reply
    • 812 views
    • 25 replies
    • 8.5k views
    • 1 reply
    • 1.3k views
    • 0 replies
    • 1.7k views
  2. Problém infotaimentu

    • 11 replies
    • 13.5k views
    • 1 reply
    • 2k views
    • 1 reply
    • 2.2k views
  3. Amundsen

    • 3 replies
    • 4.3k views
  4. Carplay

    • 0 replies
    • 2.3k views
    • 0 replies
    • 3.1k views
    • 4 replies
    • 2.9k views


  • Aktuální příspěvky

    • @Luky233 podarilo sa ti to vyriešiť? Mam podobný problém, len v mojom prípade funguje iba pamäť 1
    • Zdárec, jsem novým majitelem SII 2011 a webasto tam bylo doděláváno už v Německu, jaké nemám tušení. Zajímalo by mne, zda ho lze dohrát do MFD abych si ho mohl nastavovat, měnit topení/větrání? A také kde je asi problém? Když zmáčknu ON na dálce tak svítí červeně, pak chvíli červeně bliká a toť vše, topení nic. Vlákno jsem pročetl, ale na toto jsem odpověď nenašel. Díky
    • Jo, to asi to tak zrobím. Je to nejrozumnější.
    • Moc děkuji za informaci. Ještě by mne zajímalo, kdy byl vůz vyroben? I prodejce mi totiž potvrdil, že dříve vyrobené kusy akustická skla měly. Jde totiž o to, že i ve stávajícím ceníku je výbavová linie Selection BEZ akustických skel. Takže pokud chcete výbavu, která byla při uvedení K2 prezentována jako nejvyšší a stále jako jediná má masážní sedadla, tak ji zkrátka budete mít bez zvukového komfortu. Přijde mi to trochu smutné. V tomto smyslu jsem se snažil kontaktovat i infolinku a zde jejich odpověď:   Popravdě nevím co dělat, protože opravdu nechci auto za 1,5 mio CZK, se kterým nemohu jet rychleji než 110 km/h, protože pak si i mé děti vzadu zacpávají uši 😞
    • Klasický problém platformy MQB, kdy většinu brzdného výkonu obstarávají přední brzdy. Mám to samé, ani ne 2 roky staré auto, najeto 19 tisíc a zadní jsou totál hnus. A parkovací brzdou to není - parkuji na rovině bez ručky (ano, jde to). Velký efekt na stav zadních brzd má využívání adaptivního tempomatu, který při jemném brždění brzdí zejména zadními brzdami, a tak se ten bordel z nich dostane. Kdo tempomat nepoužívá, tomu se zadní brzdy takhle zkazí o to dřív. 
×
×
  • Create New...